Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Výkřik z kolekce Podzimní
Autor: vacan (Občasný) - publikováno 29.11.2004 (13:11:21)
další ve sbírce>

Výkřik co vyšel ven

poletí vesmírem

skrz srdce bolavé

spoutané obručí

 

Po no nočním milování

se stínem v náručí

 

Kolik těch výkřiků

černou tmou poletí

kolik jich skončí let

v neznámém objetí

 

Výkřikem stal jsem se

vyslaným do ticha

půlnočním tulákem

na cestě do nikam



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář afro - 29.11.2004 > Nic objevného, bohužel.
"Cesta do nikam" - to je hodně populární slovní spojení... ;-)
<reagovat 
 vacan (Občasný) - 29.11.2004 > čtenář> jo některá spojení jsou omšelá, včetně některých slov - co člověk nadělá, když však stále mají svou platnost. Láska je taky slovní kýč a přesto hýbe dějinami. Má člověk snad proto neustále vymýšlet nějaký nový úžasný obraty, když to tak prostě je?
<reagovat 
 čtenář afro - 29.11.2004 > vacan> Já se taky opakuju (někdy s odstupem mám dokonce pocit, že vykrádám sám sebe nebo že některá slova či obraty používám nějak moc často :-) )... otázkou ale zůstává, zda pak má smysl takto tvořit...
<reagovat 
 čtenář afro - 29.11.2004 > vacan> A ještě jedna drobnost: Mnohdy stačí, aby měla poesie ten správnej "drive", tah na branku nebo jak to říct. Rozhodně netvrdím, že v každém verši musí být úžasná metafora, to vůbec ne.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.11.2004 > vacan> chtělo by to rozlišit věc samotnou a její poetický zpracování. proti lásce jistě nikdo nic nemá (nebo možná jo?), neznamená to, ale že se musí prezentovat omšele, pak to člověka spíš znechutí.
<reagovat 
 vacan (Občasný) - 29.11.2004 > čtenář> Jasně - Vrchlickýho Za trochu lásky - je taky slovní kýč, a dle mého to koule má :-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.12.2004 > safra stačilo by jedno písmenko změnit a druhé přidat před něj a bylo by to té podstatě tak nějak blíže .-)
<reagovat 
 vacan (Občasný) - 2.12.2004 > Emmet_RAY> Asi máš pravdu :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter