Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj smutek
Autor: Acionna (Občasný) - publikováno 1.12.2004 (15:11:57)

Proč nemám štěstí na lásku.

V dlani držím pár oblázků

a jimi bych se chtěla stát.

Není nikdo, kdo by mě měl rád,

kdo pohladil by mne po vlasech,

kdo v noci poslouchal by můj dech.

Zbývá jen doufat, že se to někdy změní,

zatím však upadám v zapomnění.



Poznámky k tomuto příspěvku
sobek (Občasný) - 1.12.2004 > Nevím proč ale mě se to líbilo, velmi. Jenom bych ten poslední verš zrušil, zničil, odstranil, nevyplodil, prostě ho sem nedal. dost to na mě i zapůsobilo(nejsem si jistý proč). Skoro jako bych tě viděl jak to píšeš(dneska mám asi nějakou divnou náladu)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Osoba (Občasný) - 1.12.2004 >
Body: 1
<reagovat 
ariel (Občasný) - 1.12.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 1.12.2004 >

Ano, je to "naivní"... Ale proč by to muselo být nutně špatně. I takové básně mají právo na život. Je lehká, svižná, krátká... Chtělo by to trochu dopilovat slovosled.

Příjemné


<reagovat 
Lei (Občasný) - 1.12.2004 > za rytmus 2.
Body: 2
<reagovat 
Adina (Občasný) - 1.12.2004 > Sdělení jednoduché, nesložité a trochu mi u něj chybí třetí rozměr. Rytmus to má, nicméně to tak nějak neplyne, chtělo by to asi začínat u volnější formy :o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.12.2004 > tož to já bych to chtěl taky... ale otázka je, zda může takovejhle text někoho oslovit... mě teda ne
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2004 > já tě teda nepohladím, tohle je skoro na pár facek.. ;-)
Body: 2
<reagovat 
zirael (Občasný) - 1.12.2004 > tudy ne...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.12.2004 > zirael> taky bych to tak viděl...dyž jako slyšim lásku - voblázků....naskákaj mi pupínky jak pětikačky....
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2004 > Max Bubakoff> co máš z toho, já mám zase pleť alergickou na alkohol a to je myslím daleko horší ;-)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > Hmmm..koukam ze tady zase jsou vsichni velmi citlivi a navic absolutni znalci poezie...takhle asi autorovi/ce hooodne pomuzete...poznamkou typu tak to ne...z toho bych teda byl chytrej...

no to ale komentovat nebudu...

Ja s touhle poezii rozhodne problem nemam...zase jedna basen, kterou nema clovek cist jen s pomoci mozku, ale take srdce...

U volnejsi formy rozhodne nezacinej...radsi s ni vubec nezacinej, nebo ti tyhle lidicky, co ti tohle oznacili za "desnej brak" asi utrhnou hlavu, pokud zkusis volny vers ne podle jejich gusta...

Samozrejme ze to neni zadny basnicky skvost, ale je to stale lepsi, srozumitelnejsi a citelnejsi, nez vetsina veci ve volnem rymu co jich na totemu je 3prdele...

Zkus treba ve 4.tem radku basne prehodit slovosled...

"Neni nikdo, kdo mel by mne rad"

:-)))

Safra...dostanes 5 bodiku a basta

Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 4.12.2004 > Tak tady už Janis a Cobain řekli snad všechno. Na počátku tvorby každý děklá chyby a tady to není zas tak hrozný. Naopak. Takže už jen dopilovat...:c)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter