Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí LECHTIVÉ POJEDNÁNÍ 2 z kolekce LP
Autor: cardik (Občasný) - publikováno 2.12.2004 (18:37:34)

Moje přítelkyně už se mnou čtyři dny nespí. Tedy spí, ale ne tak, jak bych chtěl já. Však víte. Každopádně začínám propadat panice. Dva dny po sobě říkala, že se necítí a je jaksi unavená... A včera mě sváděla ještě na schodech, ale jak jsme přišli domů, rozbolelo ji břicho. No a dnes to završila legendární bolestí hlavy. Uf! Čtyři dlouhé dny bez sexu! Chápete to? Jsem na ni dost naštvaný a všemi patřičnými orgány rozjímám o tom, proč mi (a díky mým kvalitám především sobě) to potěšení upírá. Jsem ale neobyčejně chytrý mladý muž, a tak mám v rukávu hned několik racionálních teorií.

 

Proč žena nechce sex 1.:

Je to jednoduché. Sexuální fluidum mé přítelkyně negativně ovlivňuje nízká kvalita mých kvalit. Nejsem tak smyslný, jak jsem si myslel a přestal jsem ji fyzicky uspokojovat. Za poslední půlrok jsem přibral tři kila a sám cítím, že i samotný akt naší lásky už nemá takovou šťávu jako dřív. Ale umím přiznat chybu a beru to jako své selhání. Podcenil jsem posilovnu i techniku předehry a není tedy divu, že mě odmítá. Zbývá mi jediné. Začít se konečně zajímat o to, co je to vlastně ten klitoris.

 

Proč žena nechce sex 2.:

Je to jednoduché. Sexuální fluidum mé přítelkyně až příliš pozitivně ovlivňuje můj úžasný kamarád Honza. Již nepotřebuje energii vybíjet pouze se mnou. Proto tak rapidní úbytek sexuálního nadšení. Není divu, že mi pak říká, že je unavená. Budu muset podniknout určitá opatření a vyzkoumat, zda je to pravda. Pokud ano, přijmu tento fakt mužně. Napíšu srdceryvný dopis na rozloučenou a všechnu její antikoncepci zapiji lahví voňavého ginu. Při troše štěstí už se neproberu a pomstím se také jí. Nové prášky totiž stojí čtyři stovky.

 

Proč žena nechce sex 3.:

Je to trochu složitější, ale podívám se na to zpříma a vědecky. Sexuální fluidum mé přítelkyně nepříliš pozitivně ovlivňují právě ony antikoncepční prášky. Požívá je již delší dobu a bylo by logické, kdyby došlo k tzv. hormonální bariéře. Sexuální hormony jsou nahrazovány těmi neutrálními a z přítelkyně se stává kuchyňský robot. Žere víc proudu a vrčí. Tomuto problému také budu muset čelit s odhodláním. Díky její alergii na pryž bude několikaměsíční výsadek ochrany vést k dvojímu výsledku. Buď to vydržím bez sexu a zblázním se nebo to nevydržím, otěhotní a zblázním se. Ach jo.

 

Proč žena nechce sex 4.:

Ještě mě napadá jedna verze. Zdá se mi ale přinejmenším nepravděpodobná. Proto jen krátce: Dva dny po sobě se necítila dobře a byla unavená, včera jí rozbolelo břicho a dnes má skutečně migrénu. No ale řekněte sami, věřili byste tomu?



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 3.12.2004 >

Já jo. Jinak to s těma práškama je náhodou pravda. 9 z 10 žen pociťují při dlouhodobém braní hormonální antikoncepce pokles (některý rapidní) sexuálních tužeb a vzrušivosti, prostě je sex nebaví.....

Vcelku zajímavý a pobavilo.


Body: 4
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.12.2004 > bod dva je super... ty ostatní už bohužel za ním trochu pokulhávají...
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.12.2004 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter