Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co je to láska
Autor: Acionna (Občasný) - publikováno 6.12.2004 (16:42:28)

Láska je malá kapka rosy,

Láska je cit, co o tvé srdce prosí.

Láska je vánek, který vlasy hladí,

Láska je tajemství, co se neprozradí.

 

Láska je šumění stromů v lese,

Láska je Popelka na královském plese,

Láska je studánka s křišťálovou vodou,

Láska jsou lístky , co na řece plavou.

 

Láska je pramen, co v horách vyvěrá,

Láska je přece ta nejkrásnější pověra,

Láska je lehounký tanec mechové víly.

Láska je krásná……..

                            ……..  i když trvá jen malou chvíli.



Poznámky k tomuto příspěvku
tichotam (Občasný) - 6.12.2004 > Chvíle je krásná
i když trvá jen malou lásku...
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 6.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
polefka (Občasný) - 6.12.2004 > ja bych dal body jen posledni sloce...
Body: 4
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.12.2004 > ani jeden objevný obraz, sbírka klišat a frází.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.12.2004 > ¨je to kravina. a to ještě zaplaťpámbu za poslední verš. neměl bych možná potřebu se tu se svým názorem producírovat... ale nějak cejtim, že v tomhle případě bch měl podpořit leie s maxem, poněvadž tenhle text si podobnou rozpravu zaslouží. nebejt jich, tak už nám uator odletěl k nebesům... zvlášť když mu ještě cobain odspoda přifukuje héliem. což by mne mohlo svést k nějakým úvahám o prdech... až klystýrech... ale co už.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.12.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 7.12.2004 > LEI+MAX

Hmm...k basni reknete prd a jeste tady kecate o tom, co vetsinou po prdu prichazi...

Tahle basen uz mi pripada moc fajn oproti nekterym co jsem od tebe jiz cetl hlavne co se rymu a rytmu tyce.

Co do obsahu...je to silne ohrane tema, ale pouzilas nektera prirovnani, ktera jsem jeste v tomhle typu basne necetl...

Je to jednoduche, popisne, ale zaroven hezke a mile...mne se to libi a basta
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Cobain> 

máš recht kurte...uplně sem zapomněl při tom krafání bodovat....:)


Body: 1
<reagovat 
probably (Občasný) - 7.12.2004 > Je to o ničem. Všechno už bylo řečeno
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 7.12.2004 > probably> A nápaditěji, neřku-li lépe.
<reagovat 
Lei (Občasný) - 7.12.2004 >

co je to lááááska... kdo to sakra zpívá, asi nějaká normalizační zombije.

 

ale vážně: hodně naivní pokus.


Body: 1
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Lei> todle bych nechal zhudebnit nějakou vostrou partičkou.....třeba Death Revival....:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.12.2004 > Lei> už od včerejška dost nervózně sleduji, že se se mnou něco děje.. asi nějaká nemoc.. protože se mi ZAČÍNAJÍ LÍBIT takovéto věci! dokonce mne to rozněžňuje!!! do háje, s takovým prokletím nemohu přece žít - jak se to léčí?
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.12.2004 > Max Bubakoff> si myslím, že Death jsou na to ještě měkký, páč je to jedna z mála kapel, který jsem z deathu schopen louhodobějc poslouchat. já bych vyrbal nějakou z kapel, co hrajou po jedenáctej na beatu v hardnheavy:-)
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 8.12.2004 > Emmet_RAY> sexem se to léčí :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2004 > Lei> pravda nějaká šmiková smečka by to sesmolila líp...viděl bych to na Bard nebo Kyvadlo......možná Markýz John....:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.12.2004 > Lada Niola> tak to jsem v prdeli..

už aby u nás zavedli tu eutanázii
<reagovat 
 Terorista lásky (Občasný) - 8.12.2004 > Lada Niola> jseš pitomá
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.12.2004 > Max Bubakoff> 

máš přehled:-) já na ty šikuly narazím vždycky na netu, když hledám nějaký poslouchtelný český metaláky, páč když už zpívaj česky, tak to zas neni poznat. pamatuju si, že Tisíc let od ráje hráli dost fest:-)


<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 8.12.2004 > Emmet_RAY> kdybys chtěl pomoct, s tou eutanázií, tak si řekni. bych to pro tebe udělala :))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 8.12.2004 > Emmet_RAY> kdybys chtěl pomoct, s tou eutanázií, tak si řekni. bych to pro tebe udělala :))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.12.2004 > Lada Niola> více bych ocenil pomoc s tím prvním ;-)))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 8.12.2004 > Emmet_RAY> tak to úplně chápu, ale i moje obětavost má své meze ;-)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.12.2004 > Lada Niola> umím dělat krásné psí oči .-))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 8.12.2004 > Emmet_RAY> jo, psi sou sexy. hlavně vlčáci :))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.12.2004 > Lada Niola> kulíšku, předně se píše psi a předně TOHLE už je trestný a od toho se já distancuju, ačkoli co robíš ve volném čase je samozřejmě jen tvá věc a odsuzovat tě za to nebudu ;-)))))))))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 8.12.2004 > Emmet_RAY> dobře, překlepla jsem se, poněvadž jsem už myslela na to další slovo, které znělo "sexy". ;-)
jinak ti musim říct, že se teď fakt směju. a hodně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter