Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci omšelé sny/marnosti z kolekce ilustrace
Autor: pořezaná_sluncem (Občasný) - publikováno 11.12.2004 (15:01:46)
následující v kolekci>

undefined

 

 

 

:21 ----- omšelé sny /marnosti

z hostů jsem si vybral dva. první měla oči plné melodií a krátké šaty. druhý byl nahý. mlčel. sedli si na zem. kolem proudila těla. protekli je. ona nahá, on s prsty vmáčklými do šatů. cítili se.
na rameno jí dosedl motýl, spoutala ho a smočila ve víně. vetkla do vlasů.
ze stolu sebral kartu, přelomil ji a hodil ke stropu. šaty rozprostřel na podlaze. slehla je. naklonil se k motýlu a jazykem setřel život. křídla.
k hlavě se mu sneslo tělo černého krále. vložil jí ho do prstů, kde měla místo.
napil se tmavé lahve a splynul v těla.
usnula v hrubých šatech. prorostly trny. a v okrajích vína černý král.
ráno jsem položil na stůl slunce a stržený list.

aby svlékla motýla, popraskala.



Poznámky k tomuto příspěvku
Cedrik (Občasný) - 11.12.2004 > moc líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 11.12.2004 > umíš! 5+
Body: 5
<reagovat 
:21 (Občasný) - 11.12.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
-rae (Občasný) - 11.12.2004 > jo,jo čím dál lepší
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 11.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Petr_Pan - 11.12.2004 > wow - nevěděl jsem, že i kreslíš - líbí - moc .. :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.12.2004 > *
<reagovat 
tomash (Občasný) - 11.12.2004 > nádhera

(dobrá práce p_s + :21)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cannabis (Občasný) - 11.12.2004 > fakt dobrý!!líbí.
Body: 5
<reagovat 
:21 (Občasný) - 11.12.2004 > škoda, že nemůžu hodnotit text, ale obrázek ho několikanásobně přebíjí... (!!!!!) děkuju
Body: 5
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.12.2004 > :21> kecy! :-)
<reagovat 
Ausekli (Občasný) - 12.12.2004 > no...a dál? asi jsme na úplně jinak naladění lidé. já prostě nevím. Nic. Ani obrázek ani text. Možná když se zamyslím nad tím, proč v tom postrádám smysl, tak na něco přijdu.
<reagovat 
hermit (Občasný) - 13.12.2004 > text plus kresba - špica!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 13.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 13.12.2004 > moc se mi líbí..obé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 11.12.2004 > nelibi se mi ta postprodukce a spojeni s textem mi prijde hodne kycovity..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.12.2004 > toono> co myslíš tou postprodukcí? ten text měl být na prvním místě... to já jsem si ho vypůjčila pro tu ilustraci, nikoliv obráceně!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.12.2004 > pořezaná_sluncem> myslim tim orez ne jen sken temer jako polotovar.. to co jsem psal nezavisi na tom kdo si co prvni a kde pujcil..
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 13.12.2004 > výborně
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 13.12.2004 > tady se musím přidat k menšine, tohle se mi fakt výjimečně nelíbí
<reagovat 
zirael (Občasný) - 13.12.2004 >

obrázek fantastický


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 13.12.2004 > i kdyby byla ta kresba od Adolfa Zábranskýho, tak by se mi nelíbila
Body: 3
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.12.2004 > ariel> znám adolfa zábranskýho, ale nemám s ním nic společnýho... nemám!!!
byl o hodně suverénější kreslíř než já a vůbec, vždyť i tématicky i rukopisem, vždyť je to něco úplně jinýho... proč myslíte, že není?)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 13.12.2004 > pořezaná_sluncem> nejsem zas takový znalec (na totemu to snad ani není třeba), ale takový typ kreseb si spojuji se Svolinským a Zábranským... kresba mi připadá jako kdyby vykoukla z raných šedesátých let... doby, kdy má matka mívala deprese... snad se pro můj komentář na mě nebudete zlobit, děvčátko, a nepřijdete mne v noci strašit... :-) 
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.12.2004 > ariel> nechápu jak vám to mohlo asociovat tu dobu... (ale šedesátý léta-začátek-to je přece Kachyňa a Procházka a jiní.. a vůbec, asi byste neměl urážet šedesátý léta..) ale tahle věc, to je naprosto současný, a dělala jsem to minulý týden a bez jakékoli bezprostřední inspirace... ale možná jsem zkažená už podstatou... je těžké si tohle (sama sobě) přiznat... promiňte.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 13.12.2004 > pořezaná_sluncem> já to tam vidím... nemusí to být "zkažená", to tak může být pro mě, ve chvíli, kdy "urážím"... Kachyňova Velká zeď je dobrá, Vláčilova prvotina o holubici už se mi líbí méně... ten šíleně ponurý poetizující realismus
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.12.2004 > ariel> já vím, co myslíte, ale to ne, tohle, to se tomu přeci nepodobá! nebo ano? vždyť já vlastně nevím, já si najednou nejsem jistá. vůbec ničím. vždyť to není realismus. není?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 13.12.2004 > pořezaná_sluncem> jestli víte, co myslím, a o to tu asi jde, tak to prostě nechtě uležet... třeba u svého stylu setrváte, nebo začnete dělat věci jako tu vytvářejí třeba Toono nebo Tanzdebil :-))...
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.12.2004 > ariel> snad existuje i nějaká třetí varianta... doufám... :-))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 13.12.2004 > pořezaná_sluncem> třetí varianta je ten druhý jmenovaný, variant jest nekonečno, invariant jediný, ale právě proto
<reagovat 
čtenář kubajz - 12.12.2004 > :21 : ten text, to je ciry surrealismus - surrealisticky text vznika bez premysleni, tak jak se chrli z hlavy, tak ho zaznamenas.

nebo si nad nim premyslel(a). a muzeme nad nim premyslet i my?
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.12.2004 > čtenář> já, já jsem nad ním přemýšlela, a proto jsem se ho vlastně rozhodla nakreslit, proto, že se mi nezdál tolik surrealistický ,protože se mi na chvíli zdálo, že si to dokážu moc dobře představit, o čem to vlastně je... a potom tedy nastoupila ta forma -jako, že je trapné tak obrazný text ilustrovat polopaticky a vlastně ho tím obrázkem vykládat a vysvětlovat nezasvěceným (=asi těm, kterým se nechce přemýšlet?)... tak jsem se snažila tím výtvarným pojetím co nejvíc přiblížit té jeho osobité výstavbě textu... je mi líto, že se to nedá poznat. promiňte.
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 14.12.2004 > čtenář> myslim, že se o tom dá přemejšlet... navíc ten text navazuje na předchozí... mam těch omšelejch snů víc.
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 15.12.2004 > Myslím, že jednoduchost obrázku není na škodu, líbí se mi
Body: 5
<reagovat 
stern (Občasný) - 23.5.2005 > Ano to je to co hledam!
Body: 5
<reagovat 
kufr (Občasný) - 28.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 13.6.2005 > skvela kresba!
Body: 5
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.6.2005 > Lumig> díky!
<reagovat 
Regio (Občasný) - 4.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marise (Občasný) - 17.3.2006 > Tohle je prostě nádhera...mě se strašně líběj tvoje s lidmama...jsou mi něčím strašně blízký...
Body: 5
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 14.11.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 7 10 12 16 17 20 22 24 25 37 38 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 54 55 55
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter