Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
U potoka
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 12.12.2004 (01:23:19), v časopise 17.12.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 12.12.2004 > paráda, jako vždy!
Body: 5
<reagovat 
moths (Občasný) - 12.12.2004 > To je prostě obraz s velkým O. Klobouk dolů...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Henny (Občasný) - 12.12.2004 > super ... môžme len závidieť tvoju zručnosť
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
propiska (Občasný) - 12.12.2004 > pěkný
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 12.12.2004 > Ach. Kráásné.
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 12.12.2004 > tvoje věci se mi moc nelíbí... bych ti to nepsal, kdyby sis občas tak arogantně nepouštěla hubu na vycházku :-)
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.12.2004 > ne mne je to prilis sterilni..
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.12.2004 > toono> Kde je tedy jednička? Odvaha došla?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.12.2004 > Minerva> ja moc jednicek nedavam, odvahy mam porad dost, tedy alespon na tohle kritizovani.. napsal jsem co jsem chtel..
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.12.2004 > toono> Jasně. Beze vší ironie (na Totemu třeba zdůraznit), jak bys to modifikoval, aby ses zbavil sterility? Mne napadla jenom noha s botou, že by trčela z vody, ale to je asi pitomost. Nebo roura odpadová by mohla chrlit splašky... asi taky ne.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.12.2004 > Minerva> beze vsi ironie je ten obrazek hodnotnejsi nez tenhle pokec..
<reagovat 
vlado (Občasný) - 12.12.2004 > Na mne je to nesterilní... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Minerva - 13.12.2004 > Kdyby tam erodovaná skála byla dlouho, nebude ostrá, ale oblá. Ostré hrany snad ani vodní erozí vzniknout nemohou?
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 12.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.12.2004 > Janahe> Co to je, co to znamená? Od tebe se čeká kritika! Podívej na Toona, ten se s tím nemaže. A tak to má být.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.12.2004 > Minerva> Tak jo. Jsem sice okouzlena nevlídnou atmosférou jarního tání, ale ten ležící kmen mě ruší. Ne, že by byl nějak rušivě vlídný, ale kdykoli se na něj podívám, musím přehodnotit své vidění obrázku, jako když člověk v metru kouká na ty vypukliny a zapukliny a volně si je prohazuje. Něco s tím kmenem není v pořádku, ale ještě jsem nepřišla na to, co vlastně. Jeho konec je hodně blízko u diváka, neměl by být podstatně širší? Pařez vpravo je zase trochu moc široký, když ho člověk porovná s tím tenkým stromečkem o kousek dál, to byl nějaký tisíciletý strom, takové se státně chrání a nekácejí. Stačí nebo si mám vymyslet ještě něco?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.12.2004 > Janahe> Tak mohutný kmen by při pádu na hliněný břeh musel nutně způsobit sesuv. Část břehu by se zřítila do potoka a kmen by se zabořil do okraje. Obraz sugeruje, že kmen a pařez patří k sobě, pak ale mezi nimi kus dřeva chybí. Pravda, mohl ho někdo odnést nebo spadnout mimo záběr, ale stejně je to iritující. Buď tedy uvolněnější forma, víc syntézy a zkratky, nebo (rádoby-)realisticky, ale bez logických chyb.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.12.2004 > Minerva> 

Teda nesugeruje. Ten kmen a pařez nemůžou patřit k sobě, nejen že k sobě velice výrazně nepasují průměrem, ale ten kmen by se nikdy nemohl dostat tam kde leží, překáží mu v tom ten velký strom.

Sesuv by nebyl nezbytný, obvykle dřív dopadnou na zem větve a pád ztlumí, taky ten břeh nevypadá tak úplně jako hliněný, mně připadá jako kus skály.


<reagovat 
 čtenář Minerva - 12.12.2004 > Janahe> Větve tam jednak žádné nejsou, jednak u tak tlustého kmene pád nikdy neztlumí dostatečně. Onehdy jsem viděl jeden velmi podobný, jak spadl na houpačku z ocelových trubek a co z ní zbylo.

Potok podobných rozměrů by nikdy nemohl erodovat skálu takovým způsobem, musí to být hlína, a takto ostrý hliněný břeh je velice nestabilní. I proto, že na břehu není žádný výraznější porost, který by jej zpevňoval kořeny. Sesunul by se jak domeček z karet.

Dobrá, nepasují, ale asi by pasovat měly, takhle je to každý pes jiná ves.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 12.12.2004 > Janahe> Co je asi nejhorší, je u něj zmršená perspektiva. Vypadá jako kdyby ze břehu přečuhoval volně do prostoru, tomu ale neodpovídá pravá strana.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.12.2004 > čtenář> Jo, to jsem měla na mysli, když jsem psala, že musím prohodit vypukliny a zapukliny při pohledu na ten kmen.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.12.2004 > čtenář> 

Co neztlumí, viděla jsem už mnoho kmenů, které dokonce trčely do vzduchu. Ovšem houpačku z ocelových trubek by jistě zmačkaly taky.

A kdo tvrdí, že tu skálu erodoval tenhle potok? Ta skála tam třeba  trčí erodovaná už tak dlouho, že byla naopak zanesena bahnem, ve kterém si teď nesměle razí cestičku tenhle potůček. Časy se mění, doby ledové přicházejí a odcházejí. Já vidím skálu, tvůj argument je stejný, jako bys o obrázku, na kterém je člověk se třema nohama, tvrdil, že to nejsou tři nohy, protože člověk má nohy jen dvě, takže jedna z nich není noha. 


<reagovat 
 čtenář Minerva - 13.12.2004 > Janahe> Myslím, že pořádný sesuv tomu může jedině pomoct. Asi bude U potoka 2.
<reagovat 
mawerik (Občasný) - 13.12.2004 > Super, nádhera, krása, musím to rozdýchat. Už mi tam chybí jen texty Karla Kryla.
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 13.12.2004 > Výborné, při celkovém pohledu do Galerie na Totemu velmi osvěžující!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 13.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pagacik (Občasný) - 15.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 16.12.2004 >

velmi pěkný.

Líbí se mi tvé barevné sladění.


Body: 5
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 14.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
dawe.zb (Občasný) - 5.2.2006 > líbí líbí...akvarel je asi tvá doména nebo se mýlím?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Amadon (Občasný) - 12.12.2004 >

Libi se mi jak pracujes. Libi se mi i, že když se neco nezdaří, udeláš to znovu. Pokracuj.

Chci se zeptat na dve veci:Jaky pouzivas barvicky, a jak jsi udelala ten efekt u prispevku Oslnení?


Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.12.2004 > Amadon> Royal Talens (http://www.talens.com/) Van Gogh, naprostá spokojenost. Kus stojí kolem 40 korun, podle obchodu, bohužel mimo Prahu se hodně špatně shání. Zkušenosti mám ještě s českými Umton, nemůžu nikomu doporučit. Hodně špatné. Teď budu mít jeden kousek od Schmincke (http://www.schmincke.de/data/content/uk/uk_index.htm), až ho vyzkouším, můžu napsat.

K Oslnění - žádný kouzelník nevykládá na potkání jak dělá své triky, ne?
<reagovat 
 Amadon (Občasný) - 13.12.2004 > Minerva> 

To je fakt. Ja jen nevedel, ze jsi kouzelnik..

kazdopadne dik za typ na barvy


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 29.9.2006 > Minerva> zareaguju hned na dvě věci..jednak to jak působí taková realistická kkrajina vypovídá obraz víc než tvoje diskuze s janahe ..no budiž mě se třeba zdá že některý části jsou dost stylizovaný a nenazval bych to sterilní malbou jen z důvodů té bezva atmosféry (příliš se mi tluče lehkost vzdušné perspektivy v horní části a s chybama který ste tady zmínili ve spodu kde je perspektiva dost mizerná ( i když vzhledem k okolnostem ) ..druhá věc se týká barev ..jistě jsou bezva ty který doporučuješ ale i Umtonky sou pro chudý studentíky dost dobrý jen je docela důležitý umět si vybrat pigment..čili rozumět tomu/vyzkoušet ;) ..třeba Van Gogh který si zmínil mi z jednoho akvarelu od kámoše udělal nepěknou šedou lavírku ..téměř bez barev za 4 roky..řek bych že to je individuální u jednotlivých odstínů např.(stálost / sytost pigmentu ) :)
Body: 3
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.1.2007 >  obrázek se mi líbí, dala bych si ho doma na zeď.
Body: 4
<reagovat 
mimon (Občasný) - 26.1.2007 > moc pekna studie, na poveseni doma by mi z nej byla zima, nebyla jsi trochu v depresi, kdyz si malovala.
Body: 5
<reagovat 
TFHMRL (Občasný) - 21.10.2007 > Ahoj, moc pěknej obrázek. Líbí se mi takhle "jednoduchý" na kterých je vidět spousta práce... Hodně se mi líbí atmosféra a celkový dojem kresby, prostě paráda
Body: 5
<reagovat 
Natt (Občasný) - 11.1.2008 > Nádherne vystihnuté šedé a chladné počasie. Je to perfektné!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Ponurost sama.Vzhledem k působivosti obrazu,myslím že ten vaš spekulativní rozbor krajiny s Janah(viz.výš),ztratil význam dřív než byl vyřknut.
Body: 5
<reagovat 
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Odkud vlastně čerpáš náměty?Ze snů?
<reagovat 
pale (Občasný) - 1.1.2012 > Moc pěkný akvare, líbí se mi
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter