Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Angel
Autor: pearlsgirl (Občasný) - publikováno 10.4.2001 (00:42:25), v časopise 22.5.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.4.2001 > dalo by se to použít jako upoutávka v bulvárním týdeníku
Body: 1
<reagovat 
efa (Občasný) - 10.4.2001 > tak se ukaž :) mnooo...je to hezký ALE určitě bych tam nedávál ten nápis ten tam dost ruší. A navíc už to moc upozorňuje na to co si tím chtěla říct že je to anděl s ďáblem v těle. To je jasný i bez těch otazníkových angel? navíc pokaždé jinej font taky není dobrý používat a už vůbec ne KIDS ten je už moooc okoukanej ale jinak se mi to libí barevně je to hezký dal bych to své dceři do dětskýho pokoje kdybych nějakou měl hehe :-)
Body: 3
<reagovat 
pearlsgirl (Občasný) - 10.4.2001 > efa: dakujem :o) a skusim to tak opravit...uz len pre seba ale aj tak :o)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 10.4.2001 > Jo jo ty nápisy asi fakt ruší, ALE jinak pěkný napad. Je to fakt rarášek a ta ležérní bublina u pusy ;)
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 10.4.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 10.4.2001 > Mně zase ty nápisy vůbec neruší, i ty různé rodiny fontů ne. I když jak se nad tím zamýšlím, tak jeden nápis (ten vpravo dole) by asi stačil. Jinak je to moc pěkné. Mohlo by se to hodit i jako propagační leták na upozornění na kriminalitu dětí, jejichž rodiče v nich vidí anděly, ale...
Perlová dámo, opět jsi mou favoritkou a dávám 1!!!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 10.4.2001 > Kdybych tam zase měl nechat něco já, tak by to byl ten vlevo nahoře, protže dobře vyplňuje kompozici....jo já se někdy divím co dokážou takový dítka, který se na tebe jednu chvíli smějou a druhou...no to radši nebudu rozvádět :-)))
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 12.4.2001 > sem pro dolní spodní anebo žádnej nápis.
To se ti povidlo!!
Body: 5
<reagovat 
čtenář anonym_xy - 22.5.2001 > čtenáři z 10.4. - a co jiného totem je, než bulvár?
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 22.5.2001 > Jako reklama na mikrosoft je to dobrý.
<reagovat 
adammo (Občasný) - 31.5.2001 > ze se uz i efovi nelibi nejaky fonty,znamena ,ze to musi byt pekna hruza.nechci se te dotknout,ale jako grafika je to dost slaby
<reagovat 
efa (Občasný) - 4.6.2001 > addamo: a co jako hehehe :-)
<reagovat 
Čtenář - 7.6.2001 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter