Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kapr načerno
Autor: fff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.12.2004 >

...tluče ozvěny do jízdy tramvaji
a rovná kapry

do černé...
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 22.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.12.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 22.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 22.12.2004 >

a tys rozetla rez

o rty


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 22.12.2004 > nerozumím této básni a debatě ještě méně ... zhola(na) tam není nic
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.12.2004 > ne. není to umělý. je to strašně pravdivý. na nic si to nehraje. neboj. věř mně (=ne jim)! já jsem to zažila. je to přímo o mně. je to skvělý!
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 22.12.2004 > taky v tom cejtim něco umělýho...
Body: 4
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.12.2004 > Lada Niola> to mě mrzí... ale umělý to asi vážně neni (když to říká pořezaná:o))
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 22.12.2004 > Třetí díl mi tam nezapadá, smyslem, tématem, abstraktností...ten mě jaksi z pochopení vyhodil.
Body: 4
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.12.2004 > Natasha_> třetí díl příslovečně určuje místo (páč kyvadlo je v praze jenom jedno a most pod nim taky) a napojuje na sebe celek skrz ty kapry, který prostě plavou v černý vltavě nebo se tísněj v černý kádi, viz část druhá...

uff... tohle odsuzování textu jen kvůli autorovu přiznání, že nečetl holana...:o)))))))))))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.12.2004 > Natasha_> jo a po tom mostě jezděj tramvaje a hezky to zní.
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 22.12.2004 > zkrveživ> Houby s voctem, autor nebyl odsouzen, byl jen zlehka ostouzen :-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 23.12.2004 > Natasha_> ovšem čtenář tak trochu taky:o))))))
<reagovat 
kalais (Občasný) - 22.12.2004 > ono je to skvělý

ale bojím se, že je v tom příliš z Holana...a ať si mně kamenují:)nemůžu si pomoct... když jsem v něm teď ponořená


<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.12.2004 > kalais> sem ho vážně v životě nečet. je to divný.
:o)
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 22.12.2004 > zkrveživ> Fuj, nečíst v životě Holana :)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.12.2004 > Natasha_> ech... že bych si díky tomu neuměl uříznout chleba, to se zas říct nedá... já pořád nevim, co máte s tim čtenim...
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.12.2004 > zkrveživ> kvůli, ne díky...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 23.12.2004 > pořezaná_sluncem> :o)
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.12.2004 >
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.12.2004 > mi někdo ta doporučení krade, nebo co.. to je nespravedlivý!!!
<reagovat 
 Čtenář - 24.12.2004 > pořezaná_sluncem> když si klikneš na "statistika příspěvku" uvidíš, že tam tvoje doporučení je.

pokud dáváš jenom doporučení, bez bodů a bez písmenek komentářů, zapisuje se to jenom tam a tady to vidět není...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.12.2004 > čtenář> jenomže když to dáš bez bodů a pak znova něco připisuješ, doporučení zmizí. fakt:o)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.12.2004 > Vnímám spíš atmosféru, něž významy, ale líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 25.12.2004 > ..ale tudy cesta nevede.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.12.2004 > Jonáš> si dovolim nesouhlasit:o)))

náhodou vede, a navíc značená. chceš se najít?
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 26.12.2004 > Cesta jakožto technika asi ano. Ale cesta jako smysl psaní ne. Ne.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 26.12.2004 > Promiň, pokud jsem se Tě dotkl.. Tahle báseň prostě není moje kafe.
Ony nejen, že se nehrajou na góly. Ale ani na 5D, sám to víš.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.12.2004 > Jonáš> ježíš! rozhodně ses mě nedotk. vážně ne. dotýkaj se mě jiný věci, než názory na poezii:o)

(třeba to, jak za hodinu bude skákat janda, to se mě hodně dotýká...)
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.12.2004 > zkrveživ> :-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.12.2004 > lidé jsou různí.. jedni se noří do pseudomanýristických a hloupě jazykozpytných Holanů a jiní jsou na větvi z básní, které drží v ruce pilu..

takže toto není skvělý, je to napsané tak aby to bylo skvělý a tak to taky funguje, ale to je rozdíl, aspoň pro jednoho z těch Emmetů co zrovna datluje své fíky
Body: 4
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.12.2004 > Emmet_RAY> ee... nepíšu, aby to bylo skvělý... ovšem výsledek tak klidně vypadat může, to zase jo.
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 25.12.2004 > Emmet_RAY> Zdá se mi, že to trochu motáš. Jaký "pseudomanýristický a hloupě jazykozpytný"? Jestli tím myslíš opravdu Holana, tak to teda..
Jaká pila?
S čím se dá polemizovat, je ta skvělost. V tom bych možná souhlasil - je to napsaný tak, aby to bylo "skvělý".. ale...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 26.12.2004 > Jonáš> s Holanem to myslím naprosto vážně, není to sice taková pičinka jako Halas, který jen dokázal stařecky vzívat kundu, ale špatný básbník to je. Jeho aureola je prio mne tudíž smutná.. ale pokud máš pocit, že každý kdo je v čítankách jest klasikem, tak nebudeš ani první, ani poslední
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 26.12.2004 > Emmet_RAY> A kdo je pro tebe dobrý básník?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.12.2004 > Emmet_RAY> Holan je mi ukradenej, ale s tim halasem smě nasral:o)))))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.12.2004 > Jonáš> si, Jonáši, myslim, že je to stejně uplně jedno, protože jestli je někdo dobrej, dokážeš při čtení posoudit stejně jenom ty sám...

jo, kdyby se básničky hrály na góly, to by bylo jiný....
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 29.12.2004 > Jonáš> neboj - Filip Sklenář to nejnií .-))

třeba málokedy Mikulášek, občas Skácel, často Hrabě, téměř vždy Seifert a vždy Nezval

a to beru v potaz puze ty české a vynechávám okrajovky jako Geisslová a Motěšický
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.12.2004 > grafickou úpravkou aj trošku stylem metafóričnosti mi to připomíná jednoho zdejšího autora (páč Holana jsem četla akorát když mi onen autor přistrčil nějakou extrapecku od něj přímo pod nos, hihi)
tož nevim jestli je to záměr či podvědomé či naprosto nevědomé :o)

líbí se mi:
"asi rozetnu rez
zevnitř
že slunce otrhalo stíny z ptáků
ztrácím pera, ovadám"

jéé já četla "z prsu ti plavali kapři" ;o) ale jo, prst dává smysl, to je docela i hezký...
"a kolem palce
fronta smrti" - hmm, (za)jímavý...

ale jo, beru to, něco z toho dýchá :o)

jen se chci zeptat, jestli italiku používáš skutečně promyšleně a zdůvodněně, nebo jen spíš intuitivně
Body: 5
<reagovat 
kalais (Občasný) - 22.12.2004 > je to divný:)
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 27.12.2004 > kalais> Milá kalais, asi tak, jako Mathesius překládal Číňany:
zkrveživ četl ty, co čtou Holana.:-)
Zdravím čtvrté patro.
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 29.12.2004 > Jonáš> hele Jonášu tohle bude boj u kafe u Plastóna:)pokaždý když se potkáme seš v obklopení žen a řekneš mi jen blahoslkonně ahoj:)))
a co se týče Holana...máš pravdu tady je to povinná literatura:))
<reagovat 
 Jonáš (Občasný) - 1.1.2005 > kalais> Výborně, ok!
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 1.1.2005 > Jonáš> výborně:)
juž si chystám koruny:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 1.1.2005 > kalais> sakryš:o))) vidim nový poznámky, čekám, že mi lítaj déčka a vy si tu randíte... no pomějte se, pomějte!:o)))
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 1.1.2005 > zkrveživ> prd rande:)
prvotřídní boj:)
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 24.3.2005 > No déčka lítaj, co by nelítaly, voe
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 9.10.2005 >

Nemám slov:)

 

vítr mě stéká v chůzi

padnu

 

To je jedna z věcí, který se mě hodně líběj.

Dobrá obrazitvornost.

Je to na každém jak si jaký slovosled, nebo smysl poskládá:)))

Ukládám


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter