Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ryby jsou slepé prsty v dešti
Autor: fff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.12.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.12.2004 >
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.12.2004 >
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 25.12.2004 > v kůži ti plave zima a z horečky jsi spala s měsícem...I like these
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.12.2004 > MiKa> jenom?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2004 > MiKa> ten zkrveživ  je horší než jezinky.....prstík strčíš a už cejtíš jak ti de po krkavici.....:))))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 25.12.2004 > zkrveživ> ale néééé, jen že já sama furt melu o rybách a dešti a vodě, tak už mi neznějí original...ale ty zmíněný obrazy se zdají fuckt dobrý :)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.12.2004 > Max Bubakoff> krev. chci krev.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.12.2004 > MiKa> voda... ta voda... a řeka... ale zas to jako vo tom neni, no... jenže jak tu... vodu... nazvat... když se tak vypramení....
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 25.12.2004 > zkrveživ> je mi to jasný vo co asi go...ale jedná se vo metafóry...:)) šak já když píšu vo rybách, taky nemyslim fish :) a ani se mě radši neptej vo co go :))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 25.12.2004 > MiKa> a vo co gou?
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 25.12.2004 > zkrveživ> hele, zvodyčizčehoživ, seš nějakej moc zvědavej...:)) nesápej se po interpretačních klíčích :)))))))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.12.2004 > * časopis!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lei (Občasný) - 26.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.12.2004 >
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 26.12.2004 > Emmet_RAY> trojka za řeku jinak jo?:o)))

max by tě hnal, chlape:o)
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 26.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 26.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 26.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 26.12.2004 > jde slepec kolem rybárny: nazdar holky!
<reagovat 
Marita (Občasný) - 27.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.12.2004 > člověče, tak mě zaujal jen ten konec, jakože něco, nápad...
zbytek mi přijde jen jako takový házení obrázkama po čtenáři :o)

ta s kaprama a kyvadlem je o moc lepší .o)
Body: 3
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 2.1.2005 > je cítit že hodně automatizuješ... Logicky založené konstrukce mají krátký dosah a i ten je velice neostrý. Z úhoře struny... struna je příbuzná s elektrikou, s tvarem úhoře... ale obojí je jakoby na dobré vůli... není zaštitující lgická spojitost která se obvykle vkládá a která je přítomna jen proto, aby byla přehléduta ve prostěch těch odvážnějších. Ale plní důležitou úlohu kotvy. V kraťičkých útvarech se dá bez ní obejít, ale tady jsem příliš v kontaktu s neovládanou fantazíí která spontánně vytvořila několi krásných políček, všechna úrodná a ale každé samo za sebe.. a to co je spojité je nekonkrétní a tedy nezajímavé. To je jen můj sujektivní náhled teď. Přijde mi těch věcí co tamjsou líto, jako vidět armádu bez generála. Pořád říkáš že ejsi básník a já za tím tuším to, že nejsi ten, který do textů zasahuje ex-post a který je ohýbá a tvaruje. Třeba jsem jen nestihl tu linku... nevím.
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 24.3.2005 > Doprdele.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 24.3.2005 > Leodegrance> jej... a já kdo mě čte, když už sem dlouho nic nevložil...:o) díkes
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter