Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Česká přísloví do vědecké mluvy upravená.
Autor: Černobýl (Občasný) - publikováno 29.12.2004 (02:25:55)

Česká přísloví do vědecké mluvy upravená.

 

1. Vzdálenost bodu A, (což je místo, kde ukončí, puzeno gravitační silou, svou dráhu plodenství pomologické malvice ) od bodu B (což je místo ležící svisle pod místem započetí jeho dráhy ) se blíží k nule  ...Jablko nepadá daleko od stromu.

 

2. Více než jednou, ale méně než třikrát, urči velikost fyzikální (či chemické) veličiny, a méně než dvakrát, ale více než nulkrát použij způsobu zpracování, při němž se části původně jednolitého kusu materiálu za použití nástroje k tomu obvyklého od sebe navzájem oddělují  ...Dvakrát měř, jednou řež.

 

3. Subjekt A, jenž vyvíjí úsilí o vytvoření svislého či úklonného díla ústícího na povrch a determinovaného subjektu B, sám pak vlivem gravitace opíše dráhu ve vybudovaném díle ústící  ...Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.

 

4. Při nadměrném zvyšování pohybu dolních končetin ve značném časovém rozpětí za účelem dosažení naplnění křivule s držadlem známou to sloučeninou vodíku a kyslíku dojde jednoho dne k uvolnění molekul spojujících jmenovanou křivuli s oním držadlem, čímž se jmenovaný předmět navždy rozdělí na dva nepotřebné již segmenty   ...Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne.

 

5. Náraz akustických vln, šířících se ze zdroje v lidském hrdle, se odrazí od bariéry kompaktní biomasy, přičemž kvalita i kvantita odražené vlny je přitom adekvátní původnímu impulsu   ...Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

 

6. Blokování svislého (patrně nebeského) informačního kanálu nelze již kompenzovat dodatečným zakoupením vhodného medikamentu v kraji obvyklé výdejně léků    ...Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

 

7. Prognózu optimálního okamžiku pro své akce zásadního významu (nákupy a prodeje akcií na burze apod.) proveď podle modelového vztahu známého druhu domestikovaného vodního opeřence (Anser anser) k plodenství kulturních trav.  ...Dočkej času jako husa klasu.

 

8a. Striktní dodržování zásad občanského soužití vede k maximální možné délce pěšího transferu jednotlivce, který se podle těchto zásad chová.  ...S poctivostí nejdál dojdeš. 

8b. Při již zmíněném pěším transferu zpravidla nastane předčasný exitus vlivem fatálně nedostatečného přísunu živin   ...Než tam dojdeš, hlady pojdeš.

 

9. Přenos vzruchů od jedince s kalorickým deficitem k jedinci s kalorickou potřebou již saturovanou je informačně blokován   ...Sytý hladovému nevěří.

 

10. Částečná immobilita muskulatury, prýštící z pasivity příslušného cerebroorálního centra, vede k souhrnu nepříznivých okolností pro jedince přímo fatálních a navíc zbavených veškerých chloupků a jiného porostu  ...Líná huba - holé neštěstí.

 

11. Jedna (blíže neurčená) horní končetina provádí hygienickou očistu zbývající horní končetiny.  ...Ruka ruku myje.

 

12. Časová distance mezi příchodem libovolného individua, a termínem k této události určeným či vhodným, implikuje sebeújmu   ...Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí.

 

13. Kategorický imperativ velí při volbě způsobu techniky přenosu intelektuální pomoci směrem k jedinci schopnému samostatného abstraktního myšlení přiklonit se spíše k verbálnímu projevu, zatímco u ostatních subjektů volit přímý prudký tělesný kontakt.   ...Chytrému napověz, hloupého kopni.

  



Poznámky k tomuto příspěvku
Faith (Občasný) - 18.12.2007 > viva la věda:))
<reagovat 
smalmole (Občasný) - 27.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
petrajf (Občasný) - 24.3.2014 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter