Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
víno na kuráž
Autor: fff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 30.12.2004 > bodovat nebudu, autor si to nepřeje......déčka taky nic neznamenají.....a vlastně i slovní hodnocení je k ničemu.....tak du zase pryč...:)))
Doporučil 
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 30.12.2004 > Max Bubakoff> autor je totiž děsná drška:o)))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 30.12.2004 > Max Bubakoff> vtipný :))) to je silnej útok na titul "hláška roku" :)
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.12.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 30.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 30.12.2004 > to se ti povidlo:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > blondýna> ee, to se mi džem. ťď
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 30.12.2004 > nedíkuj. ono je v tom totiž všecko, sámoška s rozinkama, froté, skácelovské stráně, smrt smrťoucí, holka tamavooká( asi markytánka), Francie, řeka vína a transcendentálno:-))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > blondýna> se trochu bojim tý řeky... teda Emmeta:o)))
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 30.12.2004 > Emmet akorát závidí, toho se neboj a krom toho on v té básni může vidět něco jiného, třeba Mao Ce-tunga v objetí Helenky Vondráčkové, tam pod tou skálou kde proud.....-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > blondýna> nedoporučuješ, neukládáš?
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 30.12.2004 > to nějak zmizlo.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 30.12.2004 >
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.12.2004 > zbytky zad na prostěradle, no to je super :o)

jo, tahle je taková krevnatá, a just si zaboduju :o)
Body: 5
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > Kelly> chchň škřřřřššprsk
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.12.2004 >

živa! Živa! živá!

 

v prostřední části jsem se trochu zasek... ale celkově myslím že fajn...

 

(zasekl na ukřičené obraznosti)

 

myslím tím tohle:

 

budeš portská

- jako havran závidím tvým očím tmu

z jižních svahů

a vlasům světlý lem pláží

 


Body: 5
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > drfaust> nerozumim pojmu ukřičená obraznost:o)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.12.2004 > ukřičená, po mém - subjektivním - soudu trochu až moc vzletná, nemírná, příliš rozkvetlá... někteří básníci ve snaze bát originální, působiví spojují spolu věci, které pak drhnou a nebo tahají za sluchové oči... netvrdím, že je to zrovna tohle... ale trochu mi to tam dýchlo...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > drfaust> aha. dík...


nejsem básník:o)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.12.2004 > ale no tak :)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > drfaust> to já jen tak:o)))
<reagovat 
probably (Občasný) - 30.12.2004 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.12.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.12.2004 > báseň jest vějičkou umně kloubící tóny bicí(ho) komunistického konfuci(oni)smu s českou (pra)popovou scénou

doporučuji! ukládám!! časopis!!!

eh..no buďme raději skromní, jedno varle je pořád lepší než tři
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 30.12.2004 > se divim, že emét unesl tu vodu...:)) máš to pěkný, krvežíznivej :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 30.12.2004 > MiKa> třeba ho vzala ta vondráčková:o)))
<reagovat 
ariel (Občasný) - 30.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 30.12.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.12.2004 >
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 31.12.2004 >

S těma zádama je to fakt paráda. Celkově krása.

 

 

Škoda, že tu není šmajlík plačící dojetím. Nejvíc mě dostal ten happyend se svadbou na závěr.

Přeci že bude z krve živa


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 31.12.2004 > Naty> no počkej, počkej! nestraš!:o)))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 31.12.2004 > zkrveživ> Sám sis to tam napsal.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 31.12.2004 > Naty> tys tomu ale dala uplně jinej smysl:o)))


vlastně ne uplně jinej... jen staromódní:o)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 31.12.2004 > zkrveživ> Kolik šmajlíků tam mám příště dát, abys poznal, že to nemyslím vážně?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 31.12.2004 > Naty> a takový to... vtip na vtip.... znáš? matematicky je to vtip na vtipnou. a ty jsi vtipná! jsi matematička?


sakra... já bych to cd s V&W měl vypnout:o)))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 31.12.2004 > zkrveživ> 

Špatná, ale matiku miluju.

 

To cd rozhodně nevypínej. Škoda, že to nejde propojit, taky bych si poslechla.


<reagovat 
 fff (Občasný) - 31.12.2004 > Naty> sem tam právě šoupnul další....
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 31.12.2004 > Pro tebe nezvyklá obraznost.. za rámec přírodní lyriky..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 31.12.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 31.12.2004 > Toto by se mělo s růží za uchem dámě deklamovati pod balkonem :-)
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 31.12.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 1.1.2005 > ukládím
Doporučil 
<reagovat 
agronaut (Občasný) - 2.1.2005 >
Body: 4
<reagovat 
agronaut (Občasný) - 2.1.2005 > zatim tak procitam ty nazory redaktoru a bez dotceni cehokoli na jejich tele poznamenavam, ze bud tu buli dojetim nad detinskyma sraczkama nebo rozpitvavaji do nemistnych detailu docela slusne veci... "někteří básníci ve snaze bát originální, působiví spojují spolu věci, které pak drhnou a nebo tahají za sluchové oči... netvrdím, že je to zrovna tohle... " kurva vychodil jsi devitiletku? Pripadne nehul nez vyrazis na svet opet s nejakou "konstruktivni kritikou"... autorovi celkem respekt za mozna trochu citovejsi, mene vyzralou ale (nejen) s tou "konkurenci" tady velmi slusnou vec... navrhuju redaktorum oprostit se od svych vzoru - poroty superstar - a bud psat seriozni nazory a kritiku nebo nepsat radsi nic. Slovo redaktor tak ziskava pomerne neliby nadech.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 2.1.2005 > Trochu krvavý, ale velmi povedený!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 2.1.2005 > krásná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.1.2005 > Moc pěkná.
<reagovat 
Mira (Občasný) - 5.1.2005 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 24.3.2005 > Hm, bestiální.  To je nejlepčí zkrveživ, co sem zatím čet...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 3.4.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter