Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen
Autor: Ymdes (Občasný) - publikováno 30.12.2004 (16:16:02)
Tys navštívil mě tisíckrát však jen jak obyčejný sen,
já jen pro tebe chci tu být káždý den.
Jsi srdce roztoužených vášních a jsi i lehký dech,
já proto pro tebe chci žíti jen.
Když se večer proplýtám vláknem snů,
čím dál tím víc toužím aby jsi byl už jen můj.
Když sen již odchází a ty odjíždíš s ním,
já volám veď mě dál a buď můj stín.
A ty se vždy tak krásně pousměješ
a do mě se tak zamiluješ.
A pak až já se probudím,
vzpomínky snít mě donutí.


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 30.12.2004 > chudáku, ty vůbec nevíš, kam ses to dostala...
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 30.12.2004 > ariel> 

škoda, že jsi naivní,

školou budeme vždy poviní.


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 30.12.2004 > ariel> 
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 30.12.2004 > Je to sedmy výtečný. Cejtím, že to jde od srdíčka nebo možná i z věčí hloupky, od střívka. Mne se to mov líbí.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.12.2004 > průser mračen> de to eště dál......mně cuká konečník.....ale to ty jistě znáš, hnědý brachu.....:)
<reagovat 
 průser mračen (Občasný) - 31.12.2004 > Max Bubakoff> Yes. Hovna.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 30.12.2004 > báseň hustá, reakce Arielovi ještě více :)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 30.12.2004 > Mishka> bobečku?
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > Mishka> a ty seš řídký(á)............
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.12.2004 > ariel> ano, broučku? ;)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.12.2004 > hluboký jak Bajkal
Body: 1
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > Emmet_RAY> 

Hluboký jak Bajkal,

volal na mě Hejkal..............


<reagovat 
Valentýna (Občasný) - 31.12.2004 > no, je to takový milý, ale hodilo by se to spíš do Brava, nebo do Dívky......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > Valentýna> tak proč mi dáváš doporučení??????????
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 31.12.2004 > mizerné
Body: 1
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > mperdik> jseš taky mizernej a to hodně..............
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 1.1.2005 > kruté "srdce roztoužených vášní"
Body: 5
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > DeadKennedys> moc díky, zase jsi mi pomoh(a)
<reagovat 
Seky (Občasný) - 1.1.2005 > anaon to nemá srovnaný v hlavičce, ale z toho si nic nedělej.
Body: 5
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > Seky> to já vím už dávno............
<reagovat 
 anaon (Občasný) - 1.1.2005 > Seky> na tom neco bude :o))))
<reagovat 
Čtenář - 1.1.2005 > Já mám pocit, že si tady někdo z nás dělá prdel, protože tak šílený psaní snad vážně napsat ani nejdou. ;-O
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > čtenář> dík za uznání.........
<reagovat 
anaon (Občasný) - 30.12.2004 > promin, tohle fakt ne.. srdce roztouzenych vasnich :o) husty... rymovani jako sen - den - jen... je to jako kdyz se cimrman pokousi o poezii :o) zkousej dal a treba prijde hlubsi mylenka.. a nebo taky ne..
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > anaon> Jestli mě přirovnáváš k Cimrmanovi, tak je to pro mě pocta. Sice žádný umění, ale alespoň se lidi zasmějou a o to mi jde
<reagovat 
 anaon (Občasný) - 1.1.2005 > Ymdes> asi jsi me nepochopila.... neprirovnavam te k Cimrmanovi, ale k jeho pokusum o "basen".. napr.:

roznovske hodiny

biji ctyri hodiny

 

zadny umeni, to mas pravdu. lidi se asi opravdu zasmejou, bohuzel ne basni, ale tobe. ale o to ti mozna jde :o)))))))))))))))))))


Body: 1
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > anaon> nehodlam se hádat...
<reagovat 
 anaon (Občasný) - 1.1.2005 > Ymdes> ja taky ne, i kdyz to tak mozna nevypada...... to ja jen aby moje poznamka nezustala nepochopena, ju? ;o)
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > anaon> 
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 30.12.2004 >

Nebo téš: namasti mi kulky

proklepnu ti pulky.


<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > průser mračen> sorry, ale je to dost ubohý...................mluviti stříbro, mlčeti zlato 
<reagovat 
 průser mračen (Občasný) - 1.1.2005 > Ymdes> najednou jsou chytrý, co... hele, blbeček tu můžem být každý – tak se nedurdi, když to po tobě zkouším i já.
<reagovat 
Ymdes (Občasný) - 2.1.2005 >


<reagovat 
DominikR (Občasný) - 1.1.2005 > Já sice napsal pár ubohých říkanek, takže mě nemusíš brát vážně, ale tohle se mi, bohužel, nelíbí. Zkusil jsem si to přečíst nahlas (napřed jsem si v textu opravil aspoň dvacet chyb) a málem jsem leknul!
Body: 1
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 2.1.2005 > Tony Sawer> díky za kritiku
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 2.1.2005 > Představuju si to jako básnický prvopokus hodně mladé autorky. Nedá se nic dělat, je to slabé a samá chyba, ale každý nějak začíná.
Ale když už to hned uveřejňuješ, tak to možná nebude tak epizodní úlet - doporučuju ty texty nechat vždycky pár dní uležet, vracet se k nim. Číst je nahlas, jedině tak odhalíš, že to je nerytmické. A číst. Inspirovat se kvalitou autorů, kteří psali celý život.
Rýmy jako "sen-den-jen" apod. jsou zoufale školácké. Praxe člověka naučí, aby se jich zdržel.
Body: 1
<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 2.1.2005 > Natasha_> asi máš pravdu, věř, že ještě chodím do zš
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 2.1.2005 > Ymdes> Nu, tak v tom případě to neber nijak tragicky. Některé kritiky jsou nelítostné (třeba moje :) - protože báseň tu vždycky stojí sama za sebe, ohled na autora a jeho věk/duševní stav vlastně ničemu moc nepomůže. Kdyby Ti bylo třicet, už by asi nebylo pomoci, ale takhle máš spoustu času vychytat chyby. Ta četba opravdu hodně pomůže. A samozřejmě, vlastní poctivá práce.
<reagovat 
Vít Procházka (Občasný) - 2.1.2005 > Takový pokus o vydařenou puberťáckou rýmovačku. Nevím, co jinýho napsat. Zkus to zlepšit.
Body: 1
<reagovat 
Osoba (Občasný) - 30.12.2004 >

Co takhle to vzit treba trochu povrchneji?

Tak hluboko, setri nas...


<reagovat 
 Ymdes (Občasný) - 1.1.2005 > Osoba> kdo šetří, má za tři ale nic si neužije
<reagovat 
 Osoba (Občasný) - 3.1.2005 > Ymdes> 

No jo, ale to neni k tobe. setrit neco, napr. penize, je jedna vec a pak mas svatosvatou pravdu, nicmene setrit nekoho je vec jina. Usetrit nekoho je nekdy cenejsi, takze pouziju tva slova, patrne se vyzivas v prislovich: Mluviti stribro, mlceti zlato.

Pokud ovsem nemas co rict, plati to o tobe, stejne jako o me.

Takze ja uz radeji mlcim a neudu kritizovat neco, co se absolutne vymyka mym sferam chapani. (kam tva "basnicka patri") ( a tipla bych, ze to nebude tim, ze jsem to nepochopila...)


Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter