Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce sněhurka a já z kolekce pohrabáč
Autor: :21 (Občasný) - publikováno 31.12.2004 (00:09:09)

 

 

 

 

 

 

 

až sejdu z půdy

do bytu sedmi trpaslíků najdu tě

na kolenou stříhat záclony

jsou příčně prorostlé muchomůrkami

            - zeleněbílá jsi mi nejbližší

odstřihni nit

naviň pavouka a utrhni mu nohy

 

budu tvůj

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 31.12.2004 > dřív měl každý tvůj nick vlastní osobnost, teď už je to bohužel trojhlavá saň
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 31.12.2004 > Emmet_RAY> ccc, todle je náhodou přesná jednadvacítka... to by si jemnej zkrveživ a zamilovanej no-next nedovolili... trhat pavoukům nožičky...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 31.12.2004 > ach tak. krásná. odpusť. rozumím.
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 31.12.2004 > pořezaná_sluncem> je jiná... asi...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.12.2004 > dobrej úlet :o)
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 31.12.2004 > Kelly> sem si myslel, že to pochválíš... jak se něco trhá, řeže, kuchá, ničí.... a neni to zrovna kočka....:o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.12.2004 > :21> abych byla upřímná - pavouk mě ani tak nebere, ale nejvíc se mi líbí klečící Sněhurka stříhající záclony :o)
<reagovat 
Valentýna (Občasný) - 1.1.2005 > nic mi to neříká
Body: 1
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 1.1.2005 > Valentýna> nedivim se:o)))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.1.2005 > Vidím to podobně jako Kelly.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 1.1.2005 > dobrá, moc
<reagovat 
agronaut (Občasný) - 2.1.2005 > tak pri zbeznem projizdeni prispevku zatim nejvetsi picovina..... tohle je uz fakt naprosto prazdny rikankovani nejen o nicem, ale hlavne na nic (konkretne na hovno) brrrrrrrrrr
Body: 1
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.1.2005 > leave_low> promiňte, se mi jen zdá, že že jsou básně, které vzniknou rychle, -během pěti minut sonet (jsou autoři, co to s přehledem zvládnou, když je situace)... a potom, potom (třeba ti samí autoři, jen v jinou chvíli) jsou schopni napsat takovou promyšlenou básničku, kde třeba hledají jedno slovo celý den... a zrovna tahle básnička, tou promyšleností, zdá se mi, že v ní ani slovo není navíc... při každém dalším přečtení, si dokážu asi vlastní fantazií doplnit další obrazy.. je to v kombinaci se mnou, jako čtenářem, tedy (alespoň pro mě) bohatá báseň. právě proto, že do ní tolik může přidat moje obraznost... ale moje obraznost potřebuje ten odrazový můstek.... tahle básnička je proto cenná, že tímhle můstkem dokáže být.. nebo ne?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.1.2005 > leave_low> ano, tohle je ta cesta k odborné a fundované a dobře míněné a nezaujaté kritice....tudy je třeba se dát......:)
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 2.1.2005 > Max Bubakoff> děkuju ti, kapitáne, že ses mě zastal (vrátim ti to déčkem pro jakýhokoliv člena klubu. jsem ti oddán.)
<reagovat 
agronaut (Občasný) - 2.1.2005 > miru zdar!
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 2.1.2005 > leave_low> já budu jenom rád.
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 5.1.2005 > jo, jo, zůstanu svůj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
3 4 5 6 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter