Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Špatný Pocit
Autor: Arachnid (Občasný) - publikováno 1.1.2005 (18:39:12)

Sedíc a plačíc nad osudem krve, která koluje v mých žilách. Bez naivní představy vlastního štěstí stéká mi po tvářích v malých potůčcích a neumí si razit svoji vlastní cestu, proto putuje za slzami.
Když se Bůh nedívá dějí se věci, které se pro svou zrůdnost nepopisují.
Když zajde Slunce, zajde i naděje.
Slaná chuť slz mísí se v ústech se sladkou pachutí krve a já ji polykám, aby zůstala v mých útrobách, neb kdysi jsem na ni byla hrdá. A teď se modlím, aby ze mne vyprchala a vzala si s sebou i zbytek mé duše, co skrývá se hluboko ve mně.
Když se Bůh ohlédne lidé konají, jak by chtěl.
Když se rozední, všichni se stanou hrdiny.
S žalem, který se mne křečovitě drží, pronáším slova do ticha, kde je nikdo neslyší, neb všichni na čas ohluchli, aby nemuseli vnímat řeč zatracence. Zem se otřásá pod dopady mých slz. A Bůh se nedívá …

 

 

 

Arachnid von de Dickinson



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 1.1.2005 > ten von Dickinson....porád si řikám, že se každou chvíli zjeví Eddie....
<reagovat 
atrej (Občasný) - 2.1.2005 > hej!!
Body: 5
<reagovat 
Arachnid (Občasný) - 2.1.2005 > Děkuji atrejovi za těch 5 bodů a za to, že se mu líbí, jak píšu. Člověka potěší, když se někomu líbí, co dělá.. Mám z toho radost:)

Pro Max Bubakoff: Jo, jo... kdyby se zde zjevil Eddie byl by to pro mne šťastný den:) mm. když jsi tak nahodil Iron Maiden... Smím se optat, zdalipak též navštívíš 28.5.2005 T-Mobile Arenu, abys zhlédl tu nádheru v podání výše zmíněných?

S pozdravem a přáním všeho nejlepšího do roku 2005

Arachnid von de Dickinson
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.1.2005 > Arachnid> 

čéče...asi se nedostanu.....:(

 


<reagovat 
 Arachnid (Občasný) - 3.1.2005 > Max Bubakoff> Tak to je škoda...:(
se na to těšim, jak babka na důchod:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter