Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Děkuji, dnes to bylo fakt super..... z kolekce Lidé
Autor: heep (Občasný) - publikováno 5.1.2005 (18:01:58)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
al-ash (Občasný) - 6.1.2005 > bílý kůň vs ílé triko žokejky jsou dobré...helma se ztrácí ve tmě(aspoň mohlo být celé pozadí homogenně černé)
Body: 4
<reagovat 
turbo (Občasný) - 6.1.2005 > Připomíná to černé divadlo, minimum barev, splývající plochy = náznaky. Dobré. Škoda, že jde o blesk (čelní světlo maří stíny vržené).
Body: 4
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 6.1.2005 >
Body: 3
<reagovat 
heep (Občasný) - 6.1.2005 > Beru všechny připomínky.... Opravdu šlo o blesk, ale z důvodů špatných světelných podmínek mi nic jiného nezbývalo. Taky blesk vůbec nemusím, ale v tomhle případě to fakt jinak nešlo a nezachytit tohle by byla opravdu škoda, co říkáte?
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 7.1.2005 > heep> 

Máš pravdu, v ten moment asi to jinak vyfotit nešlo ... škoda, za denního světla to mohla být mnohem hezčí fotka

Jo a ta historka s kocourem je dobrá, přidávám se k Tvé výzvě - "bacha na ženský!"  


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.1.2005 > prý když maj ty holky krámy, tak to u koní není moc bezpečný, protože to cítí a moc řádí - je to pravda? a pokud jo, jak se to řeší při závodech?
<reagovat 
 heep (Občasný) - 6.1.2005 > Emmet_RAY> Emmet_Ray, Ty nikdy nezklameš, fakt jo. No ale něco na tom asi pravdy bude. Bohužel já JE ještě nemám, tak nemohu Tvou doměnku potvrdit. Otázkou je, jestli je to valach, nebo hřebec, si tedy myslím. Rozdíl mezi nima asi znáš? No pokud se jedná o hřebce a má to tedy v hlavě a hlavně mezi nohama v pořádku, tak ten problém tam asi může nastat. Vím, že to takhle funguje u psů, ale u koní? Ještě jednou musím podotknout, že si nejsem jist. Jen tak mimo řečí. Máme doma kocoura. Vždy, když to na něj přišlo, zdrhl z baráku a vrátil se až všechno opíchal. Byl kost a kůže. Jednou se žena naštvala a veterinář udělal šmik - šmik a koule byly pryč. Teď ty kočky taky cítí jak se mrouskají, ale jde ven, přijde odhodlaně mezi dveře a............ a kurva zapoměl proč chtěl jít ven. Musím Ti říct, že je na něj smutný pohled.... Bacha na ženský!
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 7.1.2005 > Emmet_RAY> Já bych přidal svůj šproch do mlýna protože se cítím býti v tomto oboru vzdělán. Ano, většina hřebců vycítí u žen menstruaci a můžou se pak chovat neklidně, cukat se, savět na zadní. Podle máho názoru v tom ale může hrát roli nejen hormonální báze problému ale ta krev jako taková protože jsem si všiml že více problémů mají ženy používající vložku než ženy používající tampony. Stačí? ;o)
<reagovat 
 heep (Občasný) - 8.1.2005 > Skafloc> Jo, jo, Skafloc.... Máš pravdu, je to o krvi s přísadami, kterou cítí. Nám jsou tyto vjemy skryty. Máme nos na hovno. Ale když nad tím přemýšlím, bylo by to asi možná na hovno, možné né.... kdo ví... to cítit. Už nás vidím jak jdeme po chodníku a prostě víme svoje. Tak nevím a dozvíme se to později. Ty vole to je téma, co?
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 9.1.2005 > heep> Joo, téma je to poněkud emmetovské ;o) hele došel ti můj vzkaz do pošty? ... mimochodem to je dost děsná představa to čuchat ;o) ale zase by se jeden vyvaroval spousty marných pokusů a nemilých omylů hek
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter