Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Cables Vomitation z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 8.1.2005 (09:58:30)
další v kolekci>


 HunteR (Občasný) - 11.1.2005 > Ewonne> Díky za názor, nemám nikomu za zlé, že se účastní téhle debaty, byť by mi nebyly jeho názory moc příjemné... nejde totiž jen o mě, ale o celkový pohled na tohle umění... provozuji jeden web, který se na tohle umění specializuje a nebudu lhát, když řeknu, že každou chvíli dostanu od někoho maila s přílohou, ve kterém jsou jeho kresby nebo obrázky. Spousta z nich je inspirovaná Gigerem, ale některé jdou ještě jakoby dál a působí stokrát eklektičtěji, než můj obraz, protože se na nich objevují pro Gigera naprosto charakteristické prvky, jako jsou smutné oči Li Toblerové, dokonale okopírované hlavy nemluvňat nebo i známé pásky švýcarských hodinek, které Giger nosil...tyhle atributy bych si v životě nedovolil použít a proto je taky na mých obrazech nikdo neuvidí, byť jsou dělané podobnou technikou... můj obraz není kopie žádného Gigerova obrazu, byť bych byl schopen takovou kopii udělat. Ale ve zkopírování by mi bránily důvody, které jsme tu už několikrát popsal. Namaloval jsem ty obrazy prostě jen z čiré radosti, že se to daří, že to vypadá dobře. Ne proto, že bych chtěl říct, podívejte, umím to jako Giger. Když projdete celou Gigerovu tvorbu, můj obraz tam nenajdete... ano, budou tam některé, které vám ho můžou připomínat, ale tím to končí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter