Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
***
Autor: Fea (Občasný) - publikováno 8.1.2005 (17:42:50)

                                                                                         Hluboké vody

                                                                                         zřídka bouří -

                                                                                         a tiše žijí

                                                                                         lidé moudří.

 

                                                                                                     A. S. Puškin

 

Jsi říčkou prostou.

V hněvu a lítosti,

rád sebe vyléváš.

      A plevele rostou.

Okolo, v bytosti,

ubýváš...



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 8.1.2005 > fakt dobrý, těším se na další...
Body: 5
<reagovat 
Lei (Občasný) - 8.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Marita (Občasný) - 8.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 9.1.2005 > Moc pěkné.. souhlas s Rawenem.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 10.1.2005 > Taky souhlasím s Rawenwm.
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 8.1.2005 > dobry pokus o miniaturu - ve spojeni s tim Puskinem to je podareny celek, akorat me trosku tahaji "ty plevele", ale budiz...

touhle cestou jednoznacne ano :)

Body: 5
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 10.1.2005 > Rawen> Plevele tam mají záměrně působit "tvrdým" dojmem...;)A pan Puškin... k tomu ještě určitě něco napíšu, je to pro mě hluboká inspirace. Zkouším něco v duchu Bloka, ale je to dost těžké... :-/
<reagovat 
Fea (Občasný) - 10.1.2005 > Děkuji Vám lidičci...:)
<reagovat 
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 10.1.2005 > Můj názor znáš. Poezie je pro každého, ale na druhou stranu, ne každý je pro poezii.
Připadám si tady na TOTEMU jako úplný LOSER! To víš, jsem tu nový.
P.S.-Mrkni na tu moji povídku(určitě se ti nebude líbit :O)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.1.2005 > to rýmo vyrušení na závěr.. není to nijak neobvyklý postup, ale tady mi to moc nesedí, působí to spíš jako nepovedený rým než úmysl
Body: 3
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 14.1.2005 > Emmet_RAY> Někomu se nelíbí plevele, někomu zas poslední rým...Myslím si, že rušivý rozhodně není a je to důležité pro význam básně. Mohla by tam být i jiná slova, ale to můžou být vždy...takto to prostě vnímám já.;)Jinak k hodnocení: Předpokládám, že je to proto, že něco takového je tu běžné, ale já jsem nic neobvyklého nezamýšlel... zaujala mě ta kratičká báseň od Puškina, tak jsem k tomu něco napsal...;)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 8.1.2005 > jsi kaliště prosté
v hněvu a lítosti
rád sebe vyléváš
plevelem roste
to okolo,
ty opadneš, v bytosti -
vlastně ubýváš

.
třeba? (moje verze :)
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 10.1.2005 > Rawen> Díky:) Promyslím to... ono je to postavené na určitých úvahách, jak fungují plytcí lidé... vylévají své pocity - získávájí pozornost jiných... Kaliště fajn;), ale ten závěr mi tam nesedí...
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 13.7.2005 > Rawen> 100bodů:) !
<reagovat 
 Wizard (Občasný) - 14.1.2005 > Fea> Ahoj Feae, tak ti nevím, jestli se s tím dá vůbec souhlasit; ani se nedivím (občas si totiž přečtu příspěvky pod Rawenkovými díly), že se k obsahu nikdo nevyjádřil. Asi neni podstatný. Nebo na Totemu chyběla srozumitelnost (jinak si to hodnoceni bez jakýchkoliv připomínek neumím vysvětlit)?;)
Pro své hodnocení využiju své oblíbené ironie, tak se prosím nelekej; není to nic proti tobě.

Nejprve si i já dovolím malou hříčku (čekám, že budu minimálně taky tak úspěšný - takže bodíky a doporučení, ať se hrnou!); věřím, že ti bude dostatečnou nápovědou.

Moudrý ten
kdo tiše jde,
plytký ten
kdo bojuje!

E. W. Budín

Myslím, že tomu pan Puškin sám nevěřil a tebe tak jen svedl na falešnou cestu, revolucionář jeden vykutálený! Současně dodávám, že proti revolucionářům, však víš sám, nic nemám, naopak.:) Možná to napsal v momentálním poblouznění, které by mohlo vzniknout snad při návštěvě Vatikánu, kde by při návštěvě zahrad, potkal moudře se tvářícího dědulu, kterak uvážlivě váží každý krok při své pravidelné nedělní procházce...

Přeji ti odvahu a nezapadnutí do kolektivu.

E/W/A
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 17.1.2005 > Wizard> 

co je to E/W/A?

 

příště (v hospodě) bych se zas rád trošku zastal Totemu. Není to tak špatné jak to smrdí. Občas mě ještě překvapuje, že se k tomu opravdu někdo i občas postaví. Zodpovědně.

(pro vysvětlenou : čas = peníze, => radši prachy než blbý básničky)

 

jinak:

Moudrý ten

kdo tiše jde

plytký ten

co pičuje!

 

nazdar!

 

 



<reagovat 
 Fea (Občasný) - 19.1.2005 > Wizard> Nazdar Emaile:) Já Ti to vysvětlím v hospůdce, doufám, že se sejdem brzy, nejlépe v Hodoníně i s Rawenem.;) Tím myslím obsah... S hříčkou z mého úhlu pohledu uvažování samozřejmě souhlasím, mám stejný názor. Ale jinak je to spíš říkanka, než básnička.:))) Dodatek je typický pro Tebja...;) Chápu, vím jak chápeš revolucionáře, takže to tu nebudeme pitvat.;) Já jsem taky rád, že existují ve společnosti lidé, kteří mají nějaké to pochopení a jsou pro své součastníky vzdálení - pan Puškin.:) V každém případě vyjádřit můžeš jen to, co v sobě nosíš a samozřejmě záleží na hloubce chápání té věci, kt vyjadřuješ...ale to je samozřejmě individuální záležitost...;) Já jsem se jen nechal inspirovat a zobrazil to ze svého úhlu pohledu...;)Maj sa.:)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 13.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter