Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: čtenář (Občasný) - vloženo ..


Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 10.1.2005 > nehledě na to, že hranice mezi erotikou a pornografií jsou, pokud vím, stanoveny poměrně jasně (tím nemyslím ten americký systém a označení třeba G)
<reagovat 
zombux (Občasný) - 10.1.2005 > chtělo by to krapet zhustit, číst tohle je pro dobytek
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 10.1.2005 > Řečeno triviálně – nebylo by Ostrova tučňáků, nebýt fraku -- to mě pobavilo:)
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 10.1.2005 > a jeden bod posílám emmetovi, který čte příspěvky, které "nečte".
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.1.2005 > mimochodem, g morr prohlásil tohle:

" Jestli jsem to pochopil, tak satira se od pomluvy liší (obojí deklarováno jako "dílo") jen tím, že satira je umělesky zdařilá. Arbitrem, který rozhoduje o umělecké zdařilosti je Filip.

Potom je pro Filipa snadné psát satiry – jsou vždy umělecky zdařilé. U ostatních dost záleží na tom, v jakém jsou s ním zrovna vztahu. Nyní by se mohla satira zdařit i Borisovi."

takže buď jsi ho špatně pochopil a pak jsi pablb a nebo ve svém úvodu LŽEŠ.. tipoval bych to na to druhé, ač si o tvé inteligenci nedělám žádné iluze, lež je ti přece jen bližší než hloupost
<reagovat 
čtenář Felipe - 10.1.2005 > Co je to za troubu, ten zombux?
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 10.1.2005 > čtenář> špatně položená otázka. co je to za troubu ten "čtenář" Felipe?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.1.2005 > zombux> Felipe to musí mkít dycinky třikrát delší než je potřeba, protože dvě třetiny slov nemají význam pro čtenáře, mají totiž jen jediné poslání: oslavovat Felipeho. :-))))))
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 11.1.2005 > Ke sporu, co tu ještě probíhá se nechci míchat. Každopádně text je to slušnej, jako doplněk minulýho. Řek bych že tady by to chtělo odhlídnout od osobních antipatií a pár věcí si díky textu třeba i ujasnit (jak kdo, já se v kombinaci obou něco dověděl).

Dávat 1 bod, za to že tě sere autor, to by se tu snad nemuselo stávat, že ne, Emmete?
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 11.1.2005 > Tanzdebil> 

Más recht.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.1.2005 > příspěvek nečtu.. jeden bod pro všechny, kteří nedokázali důstojně odejít
Body: 1
<reagovat 
 čtenář afro - 11.1.2005 > Emmet_RAY> Tohle hodnocení je úlet...

Když už, tak doporučuju ignoraci.
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 11.1.2005 >

Filipe, děkuji za vysvětlení. Takhle je to přesné. Ještě popřemýšlím, možná se vrátím a uberu nějaký ten bodík, jestli mě něco napadne, takhle je to ale velmi přesné.

 

Emmet se projevil jako blbec a ještě se tím chlubí.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Felipe - 12.1.2005 > Inu, každý máme své mouchy... Tenhle odejde a přitom má jedno oko i tu i tam a zase se vrátí, když cítí pach hořící koudele, přehlédne se krapet v g-morrově tvrzení, ale!

Ale nicméně má pravdu.

Jiní zase mají jiné chyby. Klesnou dokonce na úroveň totemích mláďat, která jako strašlivou pomstu ťapají jedničky (když jsem tu začínal, byly to ještě pětky) pod každý příspěvek dotyčného nemile viděného. Paradoxem je to, že ty jedničky (dříve pětky) plácnou i pod příspěvky, které by sama napsat... nedokázala.

A co víc, a co hůř. Řadí se pak i k takovým póvlům, co na věcnou a vcelku odbornou (nebo alespoň zasvěcenou a na úrovni) debatu odpovídají diskuzním příspěvkem v podobě jedné, či dvou šťavnatých nadávek. :-)))

So ist das Leben.
<reagovat 
čtenář Felipe - 12.1.2005 > Nebo třeba zombux. Taky další expert. :-)
<reagovat 
čtenář Felipe - 12.1.2005 > Okino - dnes mi jde vkládat příspěvky (běžně to nejde) pod příspěvky, tudíž odpověď k tomu Tvému návrhu k zamyšlení... Je to na hraně a já bych se tomu raději vyhnul, tomu zčernochování bělocha. To bych - teda já - nechal na lidech s opravdu jemným vkusem a citem pro to, co se ještě dá, a kdy...
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 11.1.2005 > Mimochodem příklad: Když je někdo celému širokému okolí známý jako bílý (tuhle část předpokladu zdůrazňuju!) a autor se potom jeho bělost pokusí zesměšnit tím, že ukáže, jak by vypadala jeho skutečná bělost vstříc jeho zjevně smyšlené černosti - je to možné šmahem odsoudit jako pomluvu, anebo považovat za přijatelnou literární nadsázku?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.1.2005 > Okino> ale přesně tohle já udělal a odsoudil jsi mne jako blbce..
<reagovat 
 Miroslav Langer (Občasný) - 11.1.2005 > Emmet_RAY> 

A ještě se tím chlubí .

 

Jako blbce jsem Tě odsoudil za něco jiného, než si teď myslíš. Také Filip reagoval v prvním odstavci na něco jiného, než jsi si Ty myslel. Přesto jsi ho označil za pablba nebo lháře a také za někoho, kdo nedokázal důstojně odejít - to jsi právě v souvislosti s tím, že Filip reagoval na určitou prosbu, a proto napsal tenhle druhej díl, zaspal asi tak o jeden příspěvek, žejo.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.1.2005 > Okino> to je tvůj názor

a tím úvodem jsem jsem nemyslel první odstavec, ale úvod - tedy to co se zobrazuje ve vašem prostoru hned pod názvem příspěvku - ten úvod se týkal g morra, byl vylhaný a Filip jej, jak je pro něj celkem typické, brzy změnil

ale tím bych to ukončil, jsem rád, že mám od něj aspoň trochu klid a nehodlám nadále chodit pod jeho příspěvky

Bafomet s Tebou, Okino.. Ps: a za člověka, který nedokázal důstojně odejít, jsem jej označil prot, že zde po ohlášení svého odchodu, ohlášení s pompou vskutku lyrykovskou, založil ještě několik fór a publikoval minimálně pět příspěvků.. that is real all - pokud mámš potřebu ještě nějak reagovat, tak prosím dpomocí osobní zprávy
<reagovat 
 Miroslav Langer (Občasný) - 12.1.2005 > Emmet_RAY> Nemám zásadní potřebu reagovat, tady to píšu veřejně. A veřejně také říkám, že pokud tu Filip něco napsal a pak smazal, omlouvám se Ti já - i když jen za část svého tvrzení, nikoli za celé.
<reagovat 
čtenář Felipe - 12.1.2005 > ER avi
<reagovat 
g morr (Občasný) - 13.1.2005 > tady to máš: http://www.totem.cz/enda1.php?a=83139
<reagovat 
čtenář Felipe - 12.1.2005 > OKINOV upoutávce bylo totéž, co je v textu. Totiž: "Nick g-morr prohlásil, že pomluva se od satiry liší v míře uměleckého stvárnění. To je hrubá neznalost věci."

Nick g morr ve skutečnosti prohlásil:
"Satira se tedy liší od pomluvy v míře uměleckého zpracování a aribitrem mezi tím, co je satira a co pomluva, bude Filip."

Můžeš tedy být klidný, pokud jde o Emmetovo epiteton.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 13.1.2005 > čtenář> Myslím, že Emmet to citoval líp :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter