Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Padlá jsi
Autor: kvik () - publikováno 13.4.2001 (21:05:57), v časopise 14.4.2001
Víte, tohle je taková spíš smutná historka. Vlastně jsem ani nebyl její první. Kdo ví, kolik jich přede mnou měla. To mi nikdy nechtěla říct a ani o jejích předchozích dětech jsem se nic moc nedozvěděl. Asi si tak připadala důležitá nebo tajemná nebo co. Spolu jsme to táhli dost dlouho, teda alespoň na její poměry, byla totiž hrozně přelétavá. I děti nakonec přišly, ale všechny už jsou pryč. Některé se o tom snad ani nedozvěděly...
Stalo se to loni začátkem jara. Ona byla vždycky tak nadšená ze sluníčka, úplně ožila a nebyla k zastavení. Lítala sem a tam, no bláznivá ženská.A to s tou procházkou si nenechala vymluvit. Alespoň jsem ji přesvědčil, že to není až tak bezva prodírat se někde mezi větvema, všude plno pavučin a navíc v jejím věku... Zkrátka, to nejlepší už měla za sebou, ale stejně pořád byla kus. Vybrali jsme takovou úzkou asfaltku, bylo tam teplo a hlavně nás nikdo neotravoval. Teda, až na toho cyklistu. Jel jako blázen a jak říkám, ona už byla trošku pomalejší a navíc zblblá z toho sluníčka... Ale co jsem mohl dělat? Nikdy si nenechala poradit. A prej ať pořád neotravuju s tím 'leť trochu výš', 'zase si moc nízko' a tak. Ale o mrtvých jen dobře. Měla hold smůlu, holka moje, že si to ten magor prosvištěl dolů s očima dokořán.

Tato povídka vznikla jako kritika na báseň Padla jsi z 22.3.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
Dharmo_dhej (Občasný) - 15.4.2001 > no je to zajímavý ale teda jak to skončilo člověče????

<reagovat 
kvik () - 18.4.2001 > Skončilo to špatně. Byla to moucha, co vlítla tomu cyklistovy do oka
<reagovat 
čtenář ada - 26.4.2001 > asi to bylo quick,ale vo dost lepsi nez original
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter