Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Monet_2
Autor: RomanH (Občasný) - publikováno 17.1.2005 (00:32:36)


Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 17.1.2005 > Líbí.
<reagovat 
mereg (Občasný) - 17.1.2005 > líbí, jak dlouho to trvalo to namalovat?
Body: 5
<reagovat 
 čtenář RomanH - 17.1.2005 > Mars> Možná, že se ti to bude zdát dlouhé nebo naopak krátké - odhadem 4-6 hodin rozdělených na dvě odpolední volna... ( počítám práci, k tomu lelkování, koukání z okna apod. A jedna podstatná věc, nikdo mně momentálně doma nerušil :-)
<reagovat 
nossik (Občasný) - 18.1.2005 > jezis ja uz nemela odpoledne volno ani nepamatuju :-D
moc pekny :-)
Body: 5
<reagovat 
 RomanH (Občasný) - 18.1.2005 > nossik> hmmm...všiml jsem si podle příspěvků, že jsi v "kreslení" pilnější nežli já - ale to málo, co někdy zbyde rozprostřu i jinde - http://rh.cestiny.cz :-)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.1.2005 > Moc pěkné
Body: 5
<reagovat 
 čtenář RomanH - 17.1.2005 > Janahe> Už jsi mi pochválila 2 ze 3 ... mňo, to zahřeje na duši :-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.1.2005 > čtenář> Mám moc ráda kytice ale jsem vybíravá, nelíbí se mi hned tak každá. Tyhle jsou pěkné a pěkně namalované, taky mě zahřeje na duši když něco takového vidím. U prvního Moneta mi trochu vadí ten naleštěný stůl,líbil by se mi nenápadný tmavý a matný - to jsem ale drzá, co?
<reagovat 
 RomanH (Občasný) - 19.1.2005 > Janahe> Nejsi vůbec drzá...proč myslíš? A u prvního bude zřejmě něco jako leštěný mahagon :-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.1.2005 > RomanH> Protože kritizuji toho Moneta, ne tebe. (Předpokládám, že ten mahagon byl jeho nápad.)A co já mám co kritizovat Moneta? Ale kdyby tam byl bytelný tmavý matný stůl ... Když už někdo namaluje hezkou kytici, tak mi to zkazí vázou, nesmyslnými předměty v okolí nebo stolem, zatím jsem nenašla moc kytic, které mě beze zbytku okouzlily. Nenamaluješ ještě nějakou kytici? Ty krajinky se mi nelíbí, tvá budoucnost je v kyticích. Říká ti něco jméno Ivana Kotynková? Viděla jsem tři její veliké oleje, které mě nadchly, nebyly to kytice, ale něco jako detail louky. Nebo vzor na látku. Kopretiny, máky a poslední obraz, nejkrásnější, byly lekníny. Kdybych nevěděla co s penězi, tak si je koupím, takhle jsem se druhý den vrátila, že si ty obrazy alespoň tajně vyfotím, jenže měli zavřeno, ani nikde žádná informace o otvírací době galerie.
<reagovat 
 RomanH (Občasný) - 20.1.2005 > Janahe> No vidíš, a já zrovna ty kytice malovat nechtěl :-) Do těch dvou jsme šel jen kvůli prosbě - a ještě se možná nějaká méně povedená objeví...
<reagovat 
dejavu (Občasný) - 23.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter