Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: Henny (Občasný) - publikováno 22.1.2005 (09:14:55)
A4, krieda


Poznámky k tomuto příspěvku
Miloš... (Občasný) - 24.1.2005 > ...vyraz dobrý
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 25.1.2005 > hmmmmm
Body: 5
<reagovat 
meg (Občasný) - 26.1.2005 > Mě se to líbí :))
Body: 5
<reagovat 
swf (Občasný) - 26.1.2005 > a mě se to taky líbí:0)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 22.1.2005 > zkus obyc kresbu.... zde mas opet svoje obvykle chyby.. anatomie-kratke ruce, upatlane-presvicene/pretmavene a ploche-zadek. A dobra rada na zaver (tez sem ji kdysi dostala) vyhni se hnede - lehce hnednou vsechno pokazis.
Asi si nechtel hlubsi kritiku, ale me to nedalo bo si myslim, ze trochu prace a mohlo by to byt o moc lepsi.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 23.1.2005 > čtenář> mě se to líbí ... krátké ruce? třeba se tak narodila, třeba je to mejblin (jakže se to píše?) ... to, že má někdo dlouhé/krátké ruce, přeci není hendicap! jo, a kdybys s tím přeci něco, tak ty ruce jednoduše usekni a hnědá krev je cool ;)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 27.1.2005 > Tony Sawer> kratke ruce - podle ruznych kanonu vychazi, ze ruce lidske sahaji az do pulky stehen - kupodivu to vychazi (si to zkus, jestli neveris). Takze dost dobre nejde ve studii je zkratit ..... pokud teda se snazis neco realisticky zachytit. Tezko tedy napsat, ze je to cool;o)
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 27.1.2005 > Všimej si, že to moje "cool" patřilo mojí hypotéze a ne stávající formě, kterou zde autor prezentuje.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 27.1.2005 > Tony Sawer> :o) opravdu nemohu s tebou souhlasit bo tvoje hypoteza mi prijde trosku jinde, ale o nase nazory nejde... jde predevsim o nazor Henny - nebo ne? :o)
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 27.1.2005 > zabicka> A já si naopak myslím, že právě o ty naše názory tady běží.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 27.1.2005 > Tony Sawer> :o) ajta obcas se mi stava, ze napisu nebo reknu jen pulku bo mam dojem ze to staci a ze je to cele... sem mela napsat:o nase nazory tu samozrejme bezi, ale dulezity (ne-li nejdulezitejsi)je nazor autora (samozrejme tu na e-galerii). Chtela jsem rict, ze muzeme poradit, muzeme prispet nazorem, muzem nesouhlasit. Ale nejdulezitejsi je tu autor. Bud si z nasich prispevku neco vybere (pak to stalo za namahu) nebo ne. Proste bych byla rada, kdyby i Henny vyjadrila k nasim nazorum svuj. Mozna, ze by pak pomohla i ona nam:o)
<reagovat 
 Henny (Občasný) - 27.1.2005 > zabicka> prepáč .. ale nevidím dôvod prečo by som stále mala obhajovať svoju prácu .. po istom čase to človeka unaví ... umenie je výsostne subjektívna záležitosť a v tomto prípade názor autora nie je celkom na mieste ... totižto, každý vidí svet inak .. a tak je to ok ...

.. som iba žena v domácnosti a nemám vysoké ambície .. ani ateliér ... ani živé modely ani kopec času aby som sa mohla s každým obrázkom "pohrať" a doviesť ho do dokonalosti ... konkrétna kresba je záležitosť cca 10 minútovej skice .. samozrejme, z fotografie ..






<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 27.1.2005 > zabicka> začínáme se shodovat
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 27.1.2005 > Henny> nikdo z nas nema kopec casu, vsichni (nebo temer vsichni) tvorime az po praci. Nikdo te nenuti obhajovat svoji praci, a je jenom dobre, ze kazdy vidime svet trosku jinak. Na druhou stranu proc tedy vystavujes tu sve skice? Pro pochvalu, nebo pro radu? Jsem rada, ze si se ozvala:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter