Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Lesklé papírové opojení z kolekce Básně Nikitce
Autor: *Jakub* (Občasný) - publikováno 20.4.2001 (15:00:32)
další ve sbírce>
Pusinka na tvář na fotce
nechutná přeci jen tak sladce,
však dovede přinésti dušičku,
ve snu pro hubičku, při měsíčku.

Je krásně chladná jak tvé ruce,
jež tají na zádech mých prudce
a úsměv se do dušičky zaryje,
zahřeje a zas vystoupí naděje.

V očích planoucí žár slunce,
nemohu najít, kde mají konce,
pocit štěstí zas přivála kráska,
ta moje tmavovláska, má láska.


Poznámky k tomuto příspěvku
Buick (Občasný) - 20.4.2001 > Moc to skřípe, těžko se mi pak soustředí na text.
Body: 1
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 23.4.2001 > Buick> Jako vždy tě zase nechápu. Co tam skřípe? Škoda, žes hodnotil jako jediný. Rád bych slyšel i jiný názor. Ale to není tvoje chyba... Všem lidem, kterým jsem tuhle báseň ukazoval, byli moc a moc spokojeni. Vím, že máš většinou jiný názor, ale nejde mi do hlavy proč!!! Vždyť myšlenka se dá pochopit tak lehce. Zkoušels tu báseň přečíst vícekrát, nebo po prvním pokusu jsi ji zavrhl?
<reagovat 
Buick (Občasný) - 23.4.2001 > Ale nejde přece o to, jestli jsem pochopil myšlenku...Hodnotím to, jakými prostředky jsi tu myšlenku vyjádřil. Rým zaryje - naděje = nezdařený. Pusinka NA tvář NA fotce - s tím si prostě musíš poradit tak, aby se to na neopakovalo. S tím opakovaným rýmem uprostřed každého posedního verše sloky, ti v závěru došel dech - rýmuješ tmavovlásku s láskou a i kdyby tvoje dívka byla tmavovlasá, nehodí se to. Líbí se mi ruce, jež tají na zádech. Je pravda, že jsem ti to mohl napsat už poprvé, ale nemám vždycky náladu, promiň.

<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 24.4.2001 > Buick> Nu což. Nebudu to asi komentovat dál, protože to nevede ke zdárnému výsledku. Zjednodušeně: zas nemohu souhlasit. Zaryje - naděje mi přijde v pohodě, pusinka NA tvář NA fotce je nascchvál a tmavovláska rýmovaná s láskou taky. Myslíš, že by mi nenapadl jiný rým?! Ale jsem rád, že se Ti líbí alespoň něco...
<reagovat 
Buick (Občasný) - 24.4.2001 > Já přece vím, že to je naschvál. Máš pravdu nechme toho. Těším se na tvou další básničku. Bez ironie.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3) 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter