Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
..t.t.o.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 23.1.2005 (22:02:29), v časopise 26.6.2005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 23.1.2005 > omlouvam se tem citlivejsim za tu vymrdanou kompresi, zrnitejsi to vypada lip.. byl jsem omezen velikosti, v beznem zivote nejen velikosti.. a prej ze na velikosti nezalezi..
<reagovat 
protěž (Občasný) - 23.1.2005 > Bezva.
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 23.1.2005 > supa, chtěl bych to na pozadí windows ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.1.2005 > Tony Sawer> nechci byt nijak vlezlej a nejaka hnijici atrapa dobraka.. z duvodu pravnich ted nebudu rozebirat nac mam chut, ale mam tohle i ve vetsi verzi, treba budou dnes me manie vrcholiti rozdavanim se..
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 23.1.2005 > toono> chápu to, jako že je možné se dostat k větší verzi... A ZADARMO??!!! FAKT JO??!! já snad vděkem zas začnu mutovat!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.1.2005 > Tony Sawer> jeste ty zacinej..
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 23.1.2005 > toono> smím prosit jednu větší na tony.sawer@seznam.cz

děkuji a přeji příjemný zbytek dne ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.1.2005 > Tony Sawer> jeste ty zacinej..
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 24.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 24.1.2005 > mlask
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.1.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 24.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nossik (Občasný) - 24.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 24.1.2005 > super good, výraz ploch i zpracování, čím dál lepší...-) Miloš...
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 24.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 24.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.1.2005 > já taky musím říct, že tady se mi kompozice vysloveně líbí, ale u některých tvých věcí (viz ta lampa a tvoje novější fotka střechy) mi přijde přetížená k jedný straně...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sn_vojáček (Občasný) - 24.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 25.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Neda (Občasný) - 25.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 12.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
emanuela (Občasný) - 11.3.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 19.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 23.1.2005 > s kompozicí tady nemáš problémy, to rád vidim:)
kdyby tam nebyl ten bordel, tak je to pro mě mnohem víc lahůdkový... zrno by si se strukturou pozadí poradilo imho dost dobře samo..
(a to bělmo vprano bych ztlumil, nevypadá moc důvěryhodně)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.1.2005 > tomash> ja bych rekl prave ze to belno vypada tak diskontinuitne a neduveryhodne tou kompresi.. jak by to bylo zrnitejsi, tak by to nebylo tak izolovany.. asi bych to mel v zajmu slusnosti ladit i po kompresi..

ja nemam s kompozici problem nikde, chybej pouze herecky..
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.1.2005 > toono> no sebedůvěra ti taky nechybí, to se rovněž cení:) (ikdyž nepředpokládám, že je to full-frame)
sou to detaily (bordel, bělmo evokující dodge-tool ať už vzniklo jakkoliv a crop (asi)), ale nebejt jich, tak mi to přijde dokonalý (v rámci nějaký série nejlíp)...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.1.2005 > tomash> ale jiste.. tady se neprimo vyradilo nekolik sprtu co progravali filtry.. nejradeji bych vsechny matfyzaky, prevazne muzskeho pohlavi z.., no ale nechme toho, nechme toho.. kdybys byl tak chytrej jak si tady hrajes, hehe, ale ne, ses, tak bys jiste poznal.. ze dole jak je takova legracni oblast s temi prilis zelenymi ctverecky bylo neco jinyho.. bylo tam radio, ruka a spousta ruznyho jinyho harampadi.. ale co uz nadelas v dnesni nemoralni digitalni dobe?? to je horsi nez jaderna zbran v rukou teroristu, dat nejakemu levymu troubovi co neumi fotit nejakej softverovej nastroj.. hehe.. nekdo ma jen sve imaginace, malo talentu a jeste min mozku.. a ze prej zeny neletej na inteligenci, hehe.. treba stari egyptane povazovali za centrum mozku srdce..
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.1.2005 > toono> kdybych byl chytrej tak, jak si tady hraju, tak tady nekecám, ale učim se na úterní zkoušku... vole:) jinak žes tam retušoval rádio či televizu mi je fuckt jedno;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.1.2005 > tomash> ale pane, ja bych vas tim nikterak nedovolil obtezovati pokud by jste vy sam s tim nezacinal.. tak pravil urozeny pan felipe a ja, starej smirak, pouzivam nyni jeho slova, ktera se prevelice hodi pro situaci tuto, ac je to zcela jina zalezitost nez ta, pri ktere byla poprve vyrknuta..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.1.2005 > toono> by jste??

no, ale fotka dobrá...
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.1.2005 > pořezaná_sluncem> ze je fotka dobra vim i bez tebe..
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.9.2005 > toono> hmm
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter