Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Frantova meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 24.1.2005 (09:49:56)

Meditace trvala jen asi 40 minut. Byla extatickotísnivá, na 60 % jsem v ní byl pohlcen 8.dimenzi (Stvořitelem). Stačilo to, víc bych už asi nevydržel, zejména imploze času i prostoru byla ohromující.

Po ní si poznamenal: Hrůza i Krása, vše je jeden Bůh! Ano, zdá se to nemožné, ale je to tak. Bůh je krásná, nekonečná a všepronikající Láska, tak nádherná, vznešená i dětsky prostá. Dávající a tvořící zcela nevinně, nezištně jen z čisté Radosti, že si může hrát a tvořit světy s lehkostí umělce malujícího obraz.

Světy jsou jako sněhové vločky padající z nebes. Tak nestálé a tak krásné. Nic není věčné, vše se chvěje a vše se zrodilo aby mohlo zemřít a znovu se zrodit.

Ale co ta tíseň, ta hrůza uprostřed té poezie, té nádhery? Jak je to jen možné? To se dětská nevinnost konfrontuje s tím, co stvořila. Čím více jsou věci a lidé hmotnější, vypočítavější, tím více se z nich vytrácí jas božské Jiskry. Lidé už pak nejsou odrazem božského Stvořitele, jsou jen Jeho karikaturou. Zdá se, že tuto karikaturu nerad vidí, děsí Ho, co stvořil. A tak snad ničí i Sám Sebe ve snaze se očistit.

Jak strašný je pohled na Jeho Sílu! Jaká hrůza, ale přesto je nutné, abychom se očistili, zbavili se všeho zla, které do nás materialistická a chtivá společnost vkládá. Bůh vidí víc než my, ale i nás kontrast boží Nádhery a naší nízkosti a ubohosti šokuje.

Na jednu stranu se nám pomocí meditací otvírá pohled do světa božské Krásy, stojíme ale po kolena ve špíně vlastních pudů, chtivosti, smyslnosti a kam teď?

Nemáme moc na výběr. Bůh nás chce celé. Všechno nebo nic. Materialisty a zlé lidi nechce, žádné karikatury Sebe. My bychom rádi "výhody" karikatur a přitom Světlo Boha. Obojí ale mít nemůžeme, tak kdo by se mohl divit tísni našeho ega? On je jediný Vládce, se Svým Stvořením, Svým Dílem, si může dělat co chce.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
as a hawk (Občasný) - 7.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter