Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2004-07-15-11-19
Autor: zombux (Občasný) - publikováno 25.1.2005 (11:44:46)


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 25.1.2005 > tady mi ta rozmazanost vadí a pavučina mě děsí
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 25.1.2005 > jsem si to teda zvětšil...nic...asi by to nemělo být rozmazané.NEBO TO BýL účeL?
<reagovat 
zombux (Občasný) - 25.1.2005 > klik pro zvětšeninu...
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 25.1.2005 > zombux> K tomu jsem nenašel odvahu ...
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 25.1.2005 > Strážce_majáku> nutit tě nemůžu :)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 25.1.2005 > zombux> 

Tahle vaše výměna poznámek mě strašně rozesmála :o)) K fotce.. mně se nějak nezdá.. to rozmáznutí mi nesedí.. ale jinak jako experimentace je fajn.. bez toho oči trhajícího máznutí by to možná mohlo být zajímavé..


<reagovat 
 zombux (Občasný) - 26.1.2005 > protěž> ehm... takže se nějak nezdá, nesedí... ale jinak je fajn, a možná by mohla bejt zajímavá... vyjádři se jasně osobo :)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 26.1.2005 > zombux> No, bóóže.. nemůžu být rozpolcená? ;o) Vidím v ní zkrátka potenciál, tedy co by mohla být, možná.. , kdyby nebyla tak ošklivě mázlá.. zaujaly mě ty čáry svislé.. jakoby útlé paprsky, ale nevím co to.. žeby pavoučí vlákna ve slunci? .. a ta pavučině dole je také parádní.. zkrátka mám ráda experimentování.. to si cením.. tohle mi moc nesedlo.. ale jako náznak, že by to mohlo být lepší.. sakviš.. osobo, co mě tady nutíte do jasného vyjadřování.. ve čtvrt na jednu v noci!?!  Já sama nevím.. neberu zodpovědnost za své poznámky, zvlášť ty pozdní... jsem nesvépoznámkoprávní.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 26.1.2005 > protěž> prostě ženská :o))

svislé paprsky nahoře jsou dráhy dešťových kapek, celý je to focený s dlouhou expozicí protože byla docela tma. no a mázlý to je proto, že jsem neudržel ruku v klidu :) nemám stativ takže z toho vznikl takovejhle paskvil... není to žádnej experiment, možná experiment toho, jestli mi to zdejší odb(p)orná veřejnost strhá nebo ne :)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 26.1.2005 > zombux> 

Tak to jsem hrubě zklamaná.. :o)) jsem si myslela, že cosi jako záměr, i když nevyvedený... cosi jako expe.. no ano. A ono zatím prostě mužský s nepevnou rukou.

Zato mě potěšilo, že se jedná o dráhy dešťových kapek.. kdesi v hloubi neuvědoměle jsem to ovšem tušila.


<reagovat 
 zombux (Občasný) - 26.1.2005 > protěž> poníženě se omlouvám za zklamání a způsobenou psychickou újmu :) polepším se :) dneska zkusím něco odjinud.

dobrou noc ;)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 26.1.2005 > možná by stačilo jako název třeba"speleolog v letu"nebo obdobu toho ovšem obratněji formulovanou a líbilo by se to víc...
..připadá mi to jako dokumentární fotka,jaké jsou třeba ve starých brožurách o Macoše etc(ovšem ty staré brožury se stále prodávají)ten styl černobílých fotek jeskyňářů je dost podobný..ale snad je to jenom stejnýma světelnýma podmínkama
Body: 5
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 25.1.2005 > chichi, si to neber osobně, ale vypadá to trochu jako fotka z kolekce toona :)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.1.2005 > Zviřátko> to je ale strašná urážka.... mimochodem viděl jsem tě tuhle z tramvaje ana jsi šla  na Masarykovo nádraží
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 25.1.2005 > Zviřátko> napadlo mě že to někdo řekne :) s toonem fakt nemám nic společnýho :) mimoto tohle vzniklo poněkud jinou cestou než toonovy mazanice ;)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 25.1.2005 > ariel> no a? proč máš nutkavý pocit, že o tom musí všichni vědět? :)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 26.1.2005 > zombux> a musela jsem to být zrovna já, teď mě trest nemine! :)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.1.2005 > Zviřátko> to je vlastně taky pravda :-) ale běžně se tu říkají mnohem osobnější věci a někdy i mnohem zbytečnější... ale přiměla jsi mě k zamyšlení, dík
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter