Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem asi zmatená.
Autor: penguin (Občasný) - publikováno 25.1.2005 (14:00:35)

Vím,

že potkáme se tam,
kde míjející míjí ty,

co čekají,
na ty, co je míjí.
Kde ti, co vědí,

míjí ty,
co se nezeptají.

Vím
,
že potkáme se,

beze slova,

mineme se.

 

Jsem už taková,

trochu zmatená,
pomíjená,

pomýlená,
pomíjivá

báseň.



Poznámky k tomuto příspěvku
penguin (Občasný) - 25.1.2005 > Oprava překlepu: Vím, že potkáme se tam, kde ...

<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.1.2005 > *
<reagovat 
 penguin (Občasný) - 25.1.2005 > drfaust> Této poznámce nerozumím.
Vypadá to, že jde o výraz 25.1. > *, tedy že dnes je více, než kdy bylo. To je pravda, alespoň dnes. :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.1.2005 >

vtipná reakce:))) hvězdička je proměnná..:)

 

znamená že doicela líbilo...


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.1.2005 > drfaust> hvězdička je proměnná!! huráááá to se mi líbííí  
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.1.2005 >

Zaujalo :o)


<reagovat 
stefan (Občasný) - 26.1.2005 > nejsi sam (a)
<reagovat 
chocholatej (Občasný) - 26.1.2005 > holka, mít tvý starosti, tak sem tu kapavku nedostal
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 25.1.2005 > Jsem zmaten z této básně. Jestli je to záměr, pak se povedl. Přijde mi to celé chaotické a smysl mi uniká
<reagovat 
 penguin (Občasný) - 25.1.2005 > Jannis> No, zamýšlený smysl je v tom, že někoho, koho máš potkat nepotkáš, protože ho mineš a ten, koho jsi minul věděl něco, na co jsi se měl zeptat a nezeptal. Vůbec je v tom všem strašný zmatek a báseň, která to má všechno popsat je logicky zase zmatek. Vysvětlení zmatečné básně o zmatku je zase tento zmatek. Jasné? Ne? ... nevadí ... je to prostě zmatek. :-)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 28.1.2005 > penguin> Noo, s tím setkáváním a kladením otázek...co Ti říká "Jediný" od Bacha?
<reagovat 
 penguin (Občasný) - 28.1.2005 > Zviřátko> Tak to vím naprosto přesně: Vůbec nic. :-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 28.1.2005 > Pro tohle mám slabost, ale má to pointu ? Asi jo a nešla by lepší ?
Body: 4
<reagovat 
 penguin (Občasný) - 29.1.2005 > DeadKennedys> Nevím, je to taková hříčka, napadá mě to ukončit "Nezeptáš se?", ale nevím.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 29.1.2005 > penguin> já bych taky nic nevymyslel :o)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.1.2005 >

Koukám, že jsi tak pomýlená, žes to dala do klasických veršů.

Ale to jen tak z legrace. Mně se to jako nápad dost líbí. Přijde mi to hravé a vtipné.

Se zájmem si počkám, s čím přijdeš příště.

První příspěvky jen zřídka hodnotím.


<reagovat 
 penguin (Občasný) - 25.1.2005 > Naty> Dík za poznámku. Že se básnička líbí, to samozřejmě potěší. Není to ale úplně první příspěvek. Dva už jsem dal do grafiky, kde jsou dvě básničky společně s kresbami.
<reagovat 
 hrbol (Občasný) - 29.1.2005 > Naty> Jestli ty hodnotíš příspěvky jen zřídka, no to mě teda poser.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 25.1.2005 > penguin> Tak to se omlouvám, ale já s bídou stíhám poesii. Ostatní rubriky téměř neotvírám.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 29.1.2005 > hrckav> Je mi líto, že tě to tak pohoršuje, že ti to stojí za poznámku, ale stačilo si přečíst celou větu (případně odpověď nad tvou poznámkou). Že by to slovíčko PRVNÍ bylo tak snadno přehlédnutelné?
<reagovat 
 hrbol (Občasný) - 28.1.2005 > Naty> To jsi nepoznala že to je hloupé( jako redaktorka)Zkus se přenést přes svou ješitnost a podívej se na mou povídku. KONEČNĚ BYCH CHTĚL SLYŠET "FUNDOVANÝŮ NÁZOR!!
<reagovat 
 hrbol (Občasný) - 28.1.2005 > Naty> To jsi nepoznala že to je hloupé( jako redaktorka)Zkus se přenést přes svou ješitnost a podívej se na mou povídku. KONEČNĚ BYCH CHTĚL SLYŠET "FUNDOVANÝŮ NÁZOR!!
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 28.1.2005 > hrckav> 

Fundovaný názor od ješitné redaktorky, která nepozná, co je hloupé?

To nemůžeš myslet vážně.


<reagovat 
 penguin (Občasný) - 28.1.2005 > Naty> Kam se dávají body za vtipné a chytré odpovědi? Dal bych 5. :-))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 28.1.2005 > penguin> Že by tu takové udělátko mělo bejt? Taky mi občas chybí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter