Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poslové
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 27.1.2005 (11:53:04)
Aktuální malba, dokončená před nedávnem. Akryl na papíře, rozměry 100x70cm, malováno štětcem a airbrushem. Jedná se o na pohled mírnější vizi cyberpunku. Tři poslové technologie se s fanatickou září v očích rozhlížejí po dosud nezkolonizovaném primitivním světě...


Poznámky k tomuto příspěvku
DominikR (Občasný) - 27.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 27.1.2005 >
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 27.1.2005 >
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 27.1.2005 >
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 27.1.2005 > Ačkoli mi jejich pohledy nepřipadají fanatické, jak píšeš, je to supr!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 27.1.2005 > Tož to by šlo.
Body: 5
<reagovat 
meg (Občasný) - 27.1.2005 > líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 27.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 27.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 27.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dekujinechci (Občasný) - 27.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 27.1.2005 > hustý
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 27.1.2005 > myslím, že je to úctyhodný dílo, dobrá hra se světlem i barvami... nevím jestli všechny tři postavy mají stejný výraz ve tváři ale řekl bych že ty oči je opravdu spojují, zajímavá mi přijde hlavně kompozice. jen tak dál! doufám že se u tohodle artu rozvine opět zajímavá diskuze
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 27.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Cynyk (Občasný) - 27.1.2005 > mně se ty ksichti nelíběj !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 27.1.2005 > Fííha.. Super.
<reagovat 
surma (Občasný) - 27.1.2005 > zajimavé...
Body: 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 27.1.2005 > Supr.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
gsj (Občasný) - 27.1.2005 > nádherné, pohledy jsou pátravé, dle mého soudu, rengenové, až zlověstné, má to atmosféru
Body: 5
<reagovat 
JanK (Občasný) - 28.1.2005 > Fandím tvé nové tvůrčí cestě a těším se, co příjde po poslech!!!
Body: 5
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 27.1.2005 > hmm, souhlas se zviratko. dale sice nemuzu posoudit techniku...resp. docenit ji...nicmene sala z toho atmosfera a umeni. a chci se zeptat: poslove maji byt uniformni? na me totiz pusobi kazdy dost odlisnym dojmem. mimikou obliceje...a co se tyce pohledu, tak ty dva napravou jsou jeste celkem podobni, nicmene ten nalevo ma diametralne odlisny pohled. rozhlizeji se po novem nezkolonizovanem svete se stejnymi umysly??
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 27.1.2005 > Ewonne> zajímavá otázka
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 27.1.2005 > Ewonne> Díky za komentář - tenhle obraz je stále ještě v rovině přelomu (zajímavý termín ;), kdy se snažím najít si svou vlastní cestu, takže některé věci možná ještě nejsou zcela vychytané, ať už je to technika nebo prostředky. Ale věřím, že se to bude zlepšovat...

Co se týká tvé otázky - poslové mají prakticky stejnou fyziologii, jsou něco jako klony, uvnitř protkaní cyberwarem, na povrchu přizpůsobení do lidské podoby, byť velmi strohé a zjednodušené (nemají obočí, vlasy, řasy, vousy, ani vrásky...). Jsou tedy uniformní, ale ne zcela totožní, mohou se chovat stejně jako my, tím myslím mimiku, i když asi bude spíš odměřená. Jejich úmysly budou patrně stejné, ale postup, jaký si zvolí je na nich, proto se každý dívá jinam a trochu jinak.. jejich výrazy nechávám volně k interpretaci, každému z nich se možná zrovna v umělých mozcích prohánějí trochu odlišné myšlenky...
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 27.1.2005 > HunteR> A možná, že jeden z nich není až tolik umělý, jako ostatní, možná, že v něm je víc lidského, možná to je "trojský kůň", ukrytý mezi ostatními :))) Fantazii se meze nekladou, to mám na tomhle druhu umění rád.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 28.1.2005 > HunteR> dobra, dobra. tesim se na dalsi PS casto myslim na cables vomitation, to je husty dilko!
<reagovat 
onestone (Stálý) - 28.1.2005 > matrix. To ma zaujalo.
Body: 4
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > onestone> Nejsi jediný, kdo řekl slov Matrix. Můžu vědět proč? Podle mě to s Mätrixem nemá nic společného (snad kromě konektoru v hlavě)
<reagovat 
phobia (Občasný) - 28.1.2005 > jako vždycky za 5 :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 27.1.2005 > Mají malá čela a na můj vkus moc barev. Jinak pěkný dost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > Tanzdebil> Barev je tam málo, vyvážené spektrum. Nechtěl jsem černobílou záležitost. Malá čela? To je podhled, tam perspektiva čela zmanšuje a zvětšuje brady.
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 28.1.2005 > HunteR> Slovo podhled jsem už slyšel, nízká mi ta čela přijdou samozřejmě ikdyž beru odlišnou perspektivu v potaz. Ale nejsem znalec, mám zkrátka jenom takový dojem. Na barvy sem citlivej a sám většinou dělám černobílý záležitosti. Proto mi tam nesedne to zlatomračný naoranžovělýpozadí, spíš bych za nima viděl apokalyptickou krajinu. Takhle to vypdá víc jak z Hvězdných válek.
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > Tanzdebil> Apokalyptická krajina je tvoje vize, moje vize je nezkolonizovaný, primitivní svět, do kterého vtrhne technologie... pak možná vznikne apokalyptická krajina...
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 28.1.2005 > HunteR> Ten text sem si nepřečet, sorry. A spletl sem si rubriku, myslel jsem že je to grafika počítačová. Jako ručně tvořená věc je to docela nářez.
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > Tanzdebil> Aha :)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.1.2005 > děsivé
Body: 5
<reagovat 
JBart (Občasný) - 28.1.2005 >

Hoj podle mého gusta!!! Nemá chybu... [poněkud zprofanovaná věta]

::.. ačkoliv jednu výhradu bych měl... Já raději temnější... ocelovější.... chladnější barvičky...

 

Ale jinak.... chtěl bych to mít doma


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 30.1.2005 > no tak to ovšem... povedené! na obálku knihy či list cyberpunkového kalendáře jako dělané. respect!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TERRMITh (Občasný) - 30.1.2005 > OUTSTANDING!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Halipasa (Občasný) - 1.2.2005 > nadhera - uchvatny!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 27.1.2005 > provedení fajn, ale z těch jejich čipů brzo dostanu epileptickej záchvat
<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > ariel> Zpecifikuj.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.1.2005 > ariel> 

nic hlubokýho v tom nehledej, prostě mě tyhle vize (konektory v hlavě) děsej... jsem trochu obsedantně kompulzívní a spoustu věcí mi připadá jako ohavnost

 

má to podobný vyznění jako to, co tu posledně udělal Absolute

 

podle mě ale stváříte něco čeho se sami bojíte, nechcete aby to nastalo


<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > ariel> Mě tyhle vize přitahují, fascinují.. proto je dělám a proto se řadím mnoha pracemi ke cyberpunku. Netvrdím, že bych chtěl mít půl těla z kovu, ale rozšíření člověka, jakási další evoluce prostřednictvím technologie je něco, co mě fascinuje a co bude pro naše další přežití nezbytné. Mít konektor v hlavě a v za ním řazený interface s velkou pamětí, do které by bylo možné ukládat například slovníky, mapy a další data a informace z nich okamžitě zpracovávat projekcí do mozku, neváhal bych ani chvíli... nejsem ale naivní, abych si myslel, že to bude tak jednoduché, ale připravuji sebe i ostatní na to, že takové věci budou v budoucnu zřejmě reálné...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.1.2005 > HunteR> 

taky mě dost zajímá budoucnost evoluce.... ale narozdíl od některých (možná tvého??) názorů věřím, že člověk má naději na to, aby zůstal zcela lidským, ba ještě lidštějším, a že právě on dá technice svou tvář a ne ona jemu... člověk to všechno způsobil, člověk by měl mít ve svých vnitřních kapacitách schopnost to udržet... ne ani tak pod svou kontrolou jako spíš pod kontrolou toho, k čemu byl nastaven (a čeho je tedy evoluce výústěním)

 

velmi opatrně tu obcházím kolem tématu spirituality 


<reagovat 
 HunteR (Občasný) - 28.1.2005 > ariel> Zajímavý názor, který ale vůbec nebere v úvahu to, co se stalo a co se děje... pochybuji o tom, že člověk dokáže ovládat techniku a sám zůstane technikou neposkvrněn... Jsou na to jednoduché důkazy - ať už vezmeme válku, průmysl, konzum... co třeba takové mobily? Kolik lidí ještě před pěti lety říkalo, že si mobil nikdy nekoupí? A teď ho mají a nedokážou se od něj odloučit... člověk je prostě jen serotoninová a endorfinová mašina, jsme vláčeni svými city, emocemi, touhami a perverzemi, nedokážeme je v drtivé většině případů krotit a ovládat... navíc jsme do své situace tlačeni silně okolím, společností...kdyby se lidé dozvěděli, že je možné mobil miniaturizovat a velmi bezproblémově napojit na mozek, jak by to asi probíhalo? Ze začátku by mělo toto zařízení pár jedinců.. pak jistě nějaká celebrita, která by lidem udávala vzor, objevilo by se to v televizi, v seriálech a nejednou by po tom začala sílit poptávka.. všechno je otázkou trhu... a za pár let by z velké části lidstva byli kyborgové... vsadím láhev svého nejlepšího vína :) že by to takhle dopadlo... Kromě toho - podívej se na věděcký pokrok - na jedné straně lidi možná zlidšťuje - například řešení úrazů s ochrnutím, navrácení sluchu nebo zraku postiženým atd. A na druhou stranu přináší technologie schopné likvidovat tisíce lidí najednou... pokrok nelze zastavit, a bude vždy na lidech, co s tím, co objevili udělají... nevěřím tomu, že se někdy poučíme a bude z nás mírumilovná rasa s velmi vyspělou technikou... spíše věřím tomu, že každý jedinec bude muset pracovat sám na sobě, aby byl lepší než ostatní a přežil o něco déle než oni...
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 30.1.2005 > ariel> :) to si pište, protože už dnes je věda na hranicích , které když překoná nastane další epocha, nevím zkončí atomový věk... co mě na tom ale fascinuje nejvíce jsou ty možnosti. Takový ten pocit, že jsem se měl narodit o stovku dýl :) a kam až to může směřovat? Lidskost se bohužel aspoň podle mě pomalu ale jistě vytrácí čím dál tím víc... neodkláním svou tvář jakémukoliv pokroku
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 28.1.2005 > HunteR> 

to máš těžké, to už jsme spíš na poli metafyziky, protože na některé otázky nemůžeme odpovědět s jistotou...

ty mluvíš o normě statistické a já o normě idálové... a já nemůžu popřít existenci té tvé, ale nevěřím ani, že bez normy ideálové se fakticky dá žít


<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 30.1.2005 > HunteR> hm jojo, hlavně ta válka,díky válkám a zvlášť 2.světový nastal takový boom v technologiích, který položily základ pro současný.. cokoliv... robotika... nanotechnologie... genetika. Ono to tak bude, jak píšeš, protože to bude vyžadovat společnost. Takovej prostě b ude život a bez toho se neobejdeš, myslim, že stres bude zabíjet jako mor v minulosti... nebo to bude tak jak řekl Einstein. Nevím s jakýma zbraněma se bude bojovat ve třetí světový válce ale ve čtvrtý to budou klacky a kameny :)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 30.1.2005 > Absolute> 

"lidskost bohužel"... je to v rukách každého... bez sentimentality... (nebo i s trochou jí)


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 4.2.2005 > Absolute> a kdyby vás to doopravdy zajímalo, pak doporučuju třeba knihu Konrada Lorenze Odumírání lidskosti...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter