Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poslové
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 27.1.2005 (11:53:04)


 HunteR (Občasný) - 27.1.2005 > Ewonne> Díky za komentář - tenhle obraz je stále ještě v rovině přelomu (zajímavý termín ;), kdy se snažím najít si svou vlastní cestu, takže některé věci možná ještě nejsou zcela vychytané, ať už je to technika nebo prostředky. Ale věřím, že se to bude zlepšovat...

Co se týká tvé otázky - poslové mají prakticky stejnou fyziologii, jsou něco jako klony, uvnitř protkaní cyberwarem, na povrchu přizpůsobení do lidské podoby, byť velmi strohé a zjednodušené (nemají obočí, vlasy, řasy, vousy, ani vrásky...). Jsou tedy uniformní, ale ne zcela totožní, mohou se chovat stejně jako my, tím myslím mimiku, i když asi bude spíš odměřená. Jejich úmysly budou patrně stejné, ale postup, jaký si zvolí je na nich, proto se každý dívá jinam a trochu jinak.. jejich výrazy nechávám volně k interpretaci, každému z nich se možná zrovna v umělých mozcích prohánějí trochu odlišné myšlenky...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter