Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobrodružství za 3,- koruny!
Autor: H.a.K.a. (Občasný) - publikováno 1.2.2005 (23:39:12)

Kde zažijete dobrodružství za 3,- koruny?

 

   Nečekaně blízko: na dámských toaletách stanice metra Nádraží Holešovice. Unuděný mladík od vás zkasíruje příslušnou částku a musíte si hned u okénka vzít toaletní papír, jinak máte smůlu, milé dámy. Z šesti kabinek jsou funkční dvě – jedna bez prkýnka, druhá s rozbitým prkýnkem – v tom se liší, v obtížnosti zavřít dveře na rozviklanou petlici se shodují. Na věšák zapomeňte, na světlo taktéž, ale zase tu máte na obrázku slečnu ve značkovém spodním prádle (škoda nevyužít této plochy na reklamu – viz www. reklamanawc.cz). Modelčiny nohy zdobí cedule: UDRŽUJTE ČISTOTU – tím myslí v rohu přetékající koš? Odvážíte se spláchnout (po chvíli váhání, co bude následovat). Uf, funguje skoro bezvadně. Se štěstím se vám podaří otevřít dveře, chvíli marně hledáte mýdlo – bingo! Žlutá nádoba s podezřelým obsahem postavená na umyvadle (u jednoho z pěti). Voda teče, překvapivě jen studená, ručníky či ubrousky… Co to je? Odcházíte buď nasupená nebo s triumfálním úsměvem na rtech: kde si vybijete svůj adrenalin za tři kačky, při dnešní drahotě?

   Na rozdíl od nové stanice Kobylisy; zde vás čeká přímo pohádka a světe div se - za tři koruny! (zatím). Vše voní novotou, čistotou a ochotou, barevně vyladěný prostor s velkými zrcadli vás vítá. Rada na závěr pro ty, které nedávají přednost adrenalinovým sportům a zážitkům: až budete „stepovat“ při cestě domů metrem, vydržte do Kobylis, vyplatí se to.

 

 

Na vlastní kůži vyzkoušela Katka 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 2.2.2005 >

Já jezdím na Hradčanskou, tak to mám asi smůlu

Zážitky mám podobný...a co?


Body: 2
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 1.2.2005 >

o tobě je povídka v Antologii anglický literatury

 

jmenuje se to You should have seen the cups

 

forma souzní s obsahem:

 

 

sterilní

 

 


Body: 2
<reagovat 
 čtenář H.a.K.a. - 2.2.2005 > Terorista lásky> No, moc me to k dalsimu psani nepovzbudilo, ale za nazor dekuji i tak. THX
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.2.2005 >

Je poměrně svižný, srozumitelný. Dobře se to čte. Na druhou stranu si příště vyber lepší téma, tohle by bylo fajn jako sloupek do nějakých lokálních podprahových novin, jinak to nikoho zajímat nebude. Pokud teda není nějak úchylnejch na wcprůmysl... :)


<reagovat 
jelen (Občasný) - 7.2.2005 > Taky ses mohla vymočit v metru, to by bylo víc dobrodružství a za míň peněz a určitě by se to taky líp četlo.
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter