Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jarní bouřka (akryl) 2003
Autor: Tygřík (Občasný) - publikováno 2.2.2005 (12:42:04)


Poznámky k tomuto příspěvku
Rumburak (Občasný) - 2.2.2005 > Tygříkůůů ahóóój, to jsem rád, že tu jsi taky, ani nevíš jak!!!! A jsem první, kdo hodnotí, ve dvou nám tu bude líp. Toto dílko jsem ale neviděl, to jsi schovávala? Jak jinak u Tebe, než takto:5 Je to super, fakt že jo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Tygřík (Občasný) - 2.2.2005 > Vitin> Děkuji Vitinku. Schovávala a našla. Tak snad si tu časem zvyknu... pomalu tápu....
<reagovat 
čtenář Barborka - 2.2.2005 > Tygříčku, to je krááááásny obrázok a verím, že tak ako nám, bude sa páčiť aj ostatným. Želám veľa úspechov. Barborka + Mária
<reagovat 
penguin (Občasný) - 2.2.2005 > Pocit jarní bouřky mám rád a obraz jej navozuje.
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 2.2.2005 >

Zdravím novou tvář na totemu!!!

Jsi zlato, že jsi nám svým prvním příspěvkem o sobě řekla více než si můžeme přát.

Tvůj obraz je moc hezký. Neumím jej však posoudit - moje krevní skupina je jiná. Líbí se mi a to je pro mne důležité.

Pokud smím příště poprosit - připisuj i rozměry, techniku.... pro lepší představu reality.


Body: 5
<reagovat 
 Rumburak (Občasný) - 2.2.2005 > vomi> nooo, a mě jsi nepřivítal...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 2.2.2005 > Vitin> No jo, vitine, taky nejsi zcela evidentně mladá pohledná blondýnka.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 2.2.2005 > Vitin> 

Omlouvám se, někdy mám problém reagovat na světlo a stín - pod tímto nikem je první příspěvek. Vítal jsem tě jménem redaktora i svým. Pokud jsem se dopustil omylu - omlouvám se moc.


<reagovat 
 vomi (Občasný) - 2.2.2005 > vomi> 

Já fakt blbnu - omlouvám se Vám oboum

Měl bych jít spát - třeba se mi rozsvítí i když je teprv odpoledne


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 2.2.2005 >

Vítám rodačku z Karviné Ráje.

 

Ďouchy z ráje, to mě nikdy nenapadlo o tom takhle uvažovat. :-)


Body: 5
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 2.2.2005 > ouvej> V KARVINÉ JE JEŠTĚ HEZČÍ ČTVRŤ, MIZEROV, ODTAMAĎ JSEM PŮVODNĚ ZASE JÁ. :O)
<reagovat 
Tygřík (Občasný) - 2.2.2005 > Koukám, že tu je plno rodilých Karviňáků... Děkuji moc za přivítání...
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 2.2.2005 >
Body: 3
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 2.2.2005 > líbí !!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 3.2.2005 > taky se mi líbí....hlavně barvičky,jsem zvědavá na další
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mvm (Občasný) - 3.2.2005 > Obrázek zajímavý, lépe by působil, kdyby nebyl naservírován s tím podkladem a "vizitkou":-)Informace o nicku mohou být v info o autorovi, ale jde o tvoji formu prezentace, takže tvoje věc.
Body: 5
<reagovat 
 Tygřík (Občasný) - 3.2.2005 > mvm> Omlouvám se za podklad i vizitku, ale bohužel nemám jiné foto tohoto obrazu a ten už má dávno jiného majitele. Toto je fotka z katalogu a pro první prezentaci na tomto webu mi to přišlo celkem vhodné. (Musela bych obrazu uříznout roh, což by asi nebylo hezké).
<reagovat 
Barborka (Občasný) - 3.2.2005 > Ahoj Tygříčku!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Tygřík (Občasný) - 3.2.2005 > Barborka> Ahoj Barborko, jsem ráda, že jsi zavítala i sem.
<reagovat 
Čtenář - 3.2.2005 > Co z toho mám hodnotit? Celé i s tou dámou v pravém rohu? Atp.
<reagovat 
Čtenář - 3.2.2005 > Hodnotit prosím kdyžtak jen obrázek. :)))
<reagovat 
čtenář Malý (mini) pavlík - 2.2.2005 > Ahoj Tygříku to tu hezké.
Slyšel jsem, že je to tu tvrdší a obhroublejší než v AO a tak budu mluvit otevřeněji, beze strachu z exkomunikace.
Do jaké míry je to spontálně promyšlený obraz?
Znáš art-psychoterapeutickou tvorbu lidí nemocných psychozou a nebo psychedelickou tvorbu? Chtel bych vědět (a prosím neuraž se),zda si se neinspirovala již zmíněnými výtvarnými směry. A nebo jsi se k tomu propracovala?
<reagovat 
 Tygřík (Občasný) - 3.2.2005 > čtenář> Ahoj. Až jsem se lekla, jestli jsem normální. Ale kdo z nás normální je? Trochu vím o obojím a zabývám se akorát automatickou kresbou. Líbí se mi to spojení "spontánně promyšlené" - první dojem z něho je zvláštní, protože to k sobě nepasuje, buď je něco spontánní nebo promyšlené, ale ono to je vlastně správné, protože kresba je spontánní a malba promyšlená, tudíž správně "spontánně promyšlené", a pak že nejsem cvok...
<reagovat 
 čtenář Malý (mini) pavlík - 3.2.2005 > Tygřík> Spontálně promyšlený jsem myslel jako protiklad k vyteoretizovanému obrazu na podkladě nějaké ho směru v umění a přesně formulovaných zásad, který by měl obraz splňovat.
Pokud (jak říkáš) se zabýváš automatickou kresbou (a myslím si že jde o určitý směr v psychologii a oprav mi pokud to není pravda) tak to spadá do oblasti art-terapie, psychedelických obrazů... apod.
Takže ten obraz vznikl na podkladě určité teorie? Nebo na skušenosti s určitými psychologickými disciplínami a směry? /transpersonální psychologie ?/
Takže nejde čistě o spontální dílo ?

<reagovat 
 Čtenář - 3.2.2005 > čtenář> Ahoj Pavli. Zásady a teorie pro mě nejsou. Samozřejmě, že něco se bez nich prostě malovat nedá nebo spíš, poruší-li se, pak je to poznat. Ale tohle je obraz "spontánně promyšlený" :) Pocit - kresba - myšlenka - malba - pocit. Co se týče aut. kresby, dost informací najdeš na netu, ale psychologové by to asi zařadili jinam, než to je. To už patří spíš do oblasti esoteriky.
<reagovat 
čtenář Malý (mini) pavlik - 3.2.2005 > Takže jestli jsem to doře pochopil je to inspirované automatickou kresbou? A měl bych k tomu obrazu přistupovat z ezoterického hlediska ?
<reagovat 
Lilit (Občasný) - 4.2.2005 > Ahoj Tygriku, ten obrazek ma pro me moc sympaticke barvy, davam 5
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter