Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rychlost duchovního vývoje
Autor: romann (Občasný) - publikováno 3.2.2005 (12:43:39)

O rychlosti duchovního vývoje existuje spousta mýtů. Nejen, že okamžité osvícení neexistuje, ale maximální je daleko pomalejší, než bychom chtěli či čekali. Nelze s tím nic dělat, tak je nastavena tato Hra. Některé schopnosti se dají propůjčovat, to však mělo jen několik avatarů v historii.

Pomocí komunikace s božskými silami jsme se dozvěděli, že se Jidddu Krišnamurti (1895-1996) za tolik let velmi intenzivních mystických procesů posunul o 0,5 dimenze, některé jeho části osobnosti o 0,75 dimenze. To znamená, ze ještě vyšší zlepšeni za inkarnaci nelze běžně očekávat. S věkem se proměna postupně zpomaluje, takže vychází maximum 0,1 dimenze za deset let.

Podle božských sil lze v extrémních případech zvlášť komprimovaného vývoje "dosáhnout" 0,25 dimenze za deset let, ale prý to nemá cenu tak urychlovat, když "strop" v této civilizaci je pátá dimenze v stálém ponoru 50%, popřípadě čtvrtinou vědomí v dimenzi 5,3.

Zbytek osobnosti by neměl překročit dimenzi 4,3, což je nutné na alespoň minimální podobnost s ostatními a tedy možnost fungovat v této civilizaci. Dimenze 5,5 a vyšší jen v tranzech meditací. Jinak by při víc než 10 % hrozila trvalá destabilita a to by musel být spodek hodně sladěný a čistý.

Božské síly říkají, že jen se přiblížit Jejich kvalitě vnímání a prožívání je jako vystudovat 50-100 univerzit, tedy 250 - 500 let duchovní práce. Nikdo tedy zde nemůže žít v nirváně.

Není v lidských možnostech přesněji posoudit, kolik duchovní práce bylo vykonáno. Proměněné části osobnosti se totiž ukládají do nevědomí a z něj se do vědomí přesouvají jiné podle okamžité potřeby. Jejich vliv může být obrovský.



Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 3.2.2005 > Na to by bylo dobrý vyvinout nějaký měřáky...
Jinak, pošli to spíš do "duchovna", nebo na MŠMT.
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.2.2005 > Však také existují.
Pro základní informaci:
dimenze 3 - emoce
3,5 - dimenze pozemštanů
4 - myšlení
5 - intuice, svět bohů
6 - Nadjá, svět božstev
7 - božské Já, tj.nirvána, brahma, či átma
<reagovat 
g morr (Občasný) - 3.2.2005 > Je to v seznamu rubrik, proto si to nedokážu asi zařadit do správného kontextu. Ale jako literární fór je to příliš slabý. I když – na druhou stranu – fakt věrohodný.
Body: 2
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.2.2005 > jasně, já to zase zapomněl dát do mystiky! Prosím redaktory, díky.
Jinak se to týká každého, všichni si myslí, že inkarnací je potřeba jen málo, ale ...
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 3.2.2005 > romann> Nevyhrožuj, já se nebojím ...
<reagovat 
vomi (Občasný) - 3.2.2005 >

Přešoupl jsem ti ten příspěvek do Mystiky


<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 3.2.2005 > vomi> Dobrej skutek ...
Za to ses posunul o 0,000000000002 stupně (plus mínus, hlavu bych za to nedal :-)
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 3.2.2005 > Strážce_majáku> 
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.2.2005 > Vomi - díky. Strážce - já jsem ti nevyhrožoval, jen konstatuji realitu. Věčnost je dlouhá, to mě v meditacích vždycky bere, když si uvědomím, že za stabiliony let tu stále budeš :-) i když v úplně Jiných, mnohem dokonalejších pro nás dnes zcela nepochopitelných civilizacích, jež je tato -no comment. Takže se nakonec máme na co těšit :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.2.2005 > Strážce - ostatně dimenze je totéž co level v gamese, podobnost čistě nenáhodná :-) i 0,000000000002 má svou hodnotu
<reagovat 
čtenář Honza - 31.3.2005 > Romanne :-) Jidddu Krišnamurti by se tvému tvrzení nejspíš chápavě usmál a možná si pomyslel, že jsi jen další z těch lidí, kteří dělají v duchovnu jen další a další zmatek, protože ho mají sami v sobě. Hochu ukliď si tam v tý hlavě, jinak budeš vedle jak ta jedle :-))

peace

Honza
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.4.2005 > Honzo - leta jsem Kriš studoval a přednášel o něm, ale z prožitků Boha vím, že je to Jinak! On nemohl říkat jak to je protože to je ezoterika!
<reagovat 
Pan Knoflík (Občasný) - 3.8.2005 > romanne,broukam s tebou tvoji pisničku........
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter