Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci kyticka z kolekce stavarna
Autor: freejay (Občasný) - publikováno 4.2.2005 (13:53:39)
další v kolekci>
kyticka.

hlasim se na stavebni fakultu - obor architektura a stavitelstvi. u prijmacek jim budu odevzdavat vykresy...

mam jim ukazat tohle?


Poznámky k tomuto příspěvku
freejay (Občasný) - 4.2.2005 > ps: doprava je to natoceny naschval - kreslil sem to ve skole - parapet na kterym kytka stala je krivej...
<reagovat 
 freejay (Občasný) - 4.2.2005 > nik> 

dalsi vykresy zatim nemam... jsou to jenom 2 mesice, co sem se rozhod, ze na tu stavarnu pujdu. a predtim sem bohuzel nekreslil. jestli chces, koukni se, co tu mam ulozeny za obrazky. at vidis, ceho jsem byl schopnej jeste pred tema dvema mesicema...

 

ps: komunikujes pres postu tady na totemu? psal jsem ti zpravu.. chtel bych se te zeptat na par veci ohledne architektury. (a nejses na nyxu?)


<reagovat 
Absolute (Občasný) - 4.2.2005 > hodně štěstí u přijímaček, ne že by to bylo tak špatný aby to tak nevyznělo ! ale myslím, že se na dnešní přijímací řízení kladou až moc velký nároky, teda kamarádka dělala přijímačky na architekturu nedávno a říkala o přijímačkách, teda konkrétně o talentovkách... nechápu proč takový nároky. Ukaž co je v tobě!
Body: 3
<reagovat 
 freejay (Občasný) - 4.2.2005 > Absolute> 

kamoska delala prijimacku na fakultu architektury, ze? ja se ale chystam na tu stavarnu... tam udajne takovy naroky nemaj.

 

a to ze jsou talentovky na fakultu architektury tezky, chapu.. a kdyby byli tezsi, nedivil bych se.. uz takhle je absolventu hodne..


<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 4.2.2005 > freejay> jo to jo! jinak měly za úkol např. nakreslit do prostorové krychle pomocí trojúhelníku nebo čtverce či kruhu nakreslit, křehkost nebo něhu... pak měly nakreslit betonovou věž v půdorysu ve 3d průhledu , říkala že talentovky byly celej tejden a ten den jich tam bylo kolem 90 :) je to škoda protože se tak stávají přijímačky to nejtěžší na VŠ a navíc spousta lidí s talentem se tam nedostanou a prodřou se tam ty lidi co to nezajímá jen jdou po titulu (asi vize lepších peněz a postavení či co...) no radši se o tom nebudu polemizovat vždycky se u tohlde tématu vytočím .))
<reagovat 
 freejay (Občasný) - 4.2.2005 > Absolute> 

jo.. nema cenu o tom polemizovat... ;)   ja si myslim, ze z toho co si tady popsal uz je videt, jestli ma clovek talent, nebo ne.


<reagovat 
al-ash (Občasný) - 4.2.2005 > špatnej stín,linka na levé straně květináče měla být naopak co nejtenší a ne tak tučná(upoutá to ale pro tvoje účely to chce asi spíše realističnost a taky předstírat že to máš v ruce nakreslils to pár nacvičenýma tahama..což se daří),divné ukončení stonku(není to ani do stracena,ani jakoby uřízlé nožem),možná taky zobrazit šířku květináče...ať nevypadá jako z papíru...nicméně kreslit sám neumím
...kresba asik netrvalal dlouho takže by se možná vyplatilo některé z těchhle rysů opravit a pak rozhodně poslat
<reagovat 
M.O.R. (Občasný) - 5.2.2005 > Ja teda osobne nevim, jak moc dalece tam na ty stavarne vubec na kresby hledi (myslim, ze moc ne), ale stejne myslim, ze radsi budou mit kresby architektury. Nevim, myslim, ze kusvetivky v kvetinaci a jeste ke vsemu, doufam, ze neurazim, dosti prumerne nakreslenej je ze zidle nevytrhne. Ale je to vsechno jenom o treninku. Specielne vytvarna tvorba na architekture.
Kazdopadne si ty priimacky na FA mel alespon zkusit, je to lepsi nez stavarna... Stejne, je cely Cvut strasne zaostala a neprogresivni skola. Vazne, kdyz chces studovat architekturu aby to k necemu bylo, tak myslim je vhodny jit nekam jinam.
Promin, celkem sem se rozepsal. Ale urcitej talent v ty kresbe je:-)
Body: 3
<reagovat 
 freejay (Občasný) - 4.2.2005 > nik> 

to ze neni nejvetsi svetlo pri tomhle nasvetleni u levy hrany je pravda. ale moc se mi nechce souhlasit s tim. ze na opacny hrane neni nejvetsi stin... nemas nejaky foto, kde by to bylo videt?


<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 5.2.2005 > freejay> ad stín:ta nejvrchnější kule na obrázku to myslím taky ukazuje:
http://saveloomis.org/successfuldrawing/81.htm
<reagovat 
vomi (Občasný) - 5.2.2005 >

Dostal jsi zde řadu rad. Jen bych opakoval co už bylo řečeno. Kresba se dá naučit. K úspěchu potřebuješ naučit se pozorovat. Dívej se více na kreslený předmět než na svůj papír. Pak najdeš chyby sám. Přeji ti úspěch u přijímaček.


<reagovat 
marchie (Občasný) - 21.2.2005 >

Dávej si bacha na horizont


<reagovat 
pavelf (Občasný) - 22.2.2005 > Sám tady píšeš, že kreslíš teprve dva měsíce, takže pokud to někdo označil za průměrně nakreslené, je to vlastně úspěch :-) Rozhodně v té kresbě něco vidět je. Jsi na dobré cestě, nevzdávej to!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (3) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter