Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zastavení
Autor: Fea (Občasný) - publikováno 11.2.2005 (13:00:00)

Dojetím z věčnosti

pohár jsem překlopil

v oceán jemnosti

modravá ticha

na vlnách času

někdo však vzdychá

trpí tu na Zemi

v hlavě, co tiká

s jinýma vězení

stejný vzduch dýchá...



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 8.2.2005 > Pěkný námět s tím časem. Ale spuhlasím s g morrem, že je to ke konci trochu zašmodrchané. Myslím, že bez tvého dodatečného vysvětlení bych taky docela tápala.
Body: 4
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 9.2.2005 > Naty> Díky. Rozumím, příště se pokusím zobrazit svůj svět srozumitelněji. Zkusím k tomu času ještě něco dalšího vybudovat, je to téma, které se poslední dobou hodně dotýkám... v úvahách.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.2.2005 > Bylo to tu 7.2., proč je to tu znovu?
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 11.2.2005 > obsah + forma -
:)
Body: 4
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 11.2.2005 > vracím se sem znova a opravuji - forma není špatná, já vím, že se snažíš "o komprimaci", ale možná by to chtělo ještě malinko víc slov, které padnou líp, než míň slov, která tolik nazapadají...
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 11.2.2005 > Rawen> Já bych spíš řekl, že vyjádření mého dvojakého postoje to vhodné, akorát ten postoj samotný je "netradiční" Samozřejmě, že to může být napsáno mnohými způsoby...
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 12.2.2005 > možná to nemá formu, něco tami i škobrtá, dávám ale 5 líbí se mi poetičnost i tragičnost
Body: 5
<reagovat 
Isokrates (Občasný) - 11.2.2005 > Cas je preci dar vecnosti...ze?
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 11.2.2005 > Isokrates> Hmm... cas jako takovy prece neexistuje.;-)Je to jen individualni zhodnocovani zmen hmoty ve vecnosti.Bez tech co to zhodnocuji neni... ;-)
<reagovat 
 antikval (Občasný) - 4.6.2005 > Fea> Tý jo. Kdo by to byl řek? Za tuhle myšlenku zasloužíš odměnu:
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.2.2005 > trošku jsem se na konci zaplet do přívlastků. ale asi jsem to rozkryl, nakonec.
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 7.2.2005 > g morr> Doufám, že to není moc nesrozumitelné...;-) Je to taková moje schizofrenie. :-) 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.2.2005 > Fea> No... tak jasně, že nevím, co jsou oceány jemnosti a tak. To zase ne. Mně šlo hlavně o rozmotání toho konce. Že tam pán dejchá s jinejma stejnej vězeňskej vzduch.
<reagovat 
 Fea (Občasný) - 8.2.2005 > g morr> Oki. Dýchá... :-) A taky že čas je jen kolektivní záležitost v hlavách lidí a je to jejich omezení... v myšlení, v životě...
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 12.7.2005 > Fea> 

můžu bodovat tuhle poznámku....?:)

5D


<reagovat 
 Fea (Občasný) - 12.7.2005 > Levity> :) Díky Ti, já jsem rád že jsi nad tím zastavila. Body přece nejsou důležité.;) Asi bych měl spíše psát úvahy než poezii ;) :)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 12.7.2005 > Fea> 

No proč ne...:) Nebo zkus obojí...:)

 

Včera jsem si povídala s kamarádem přesně na tohle téma, tak mě překvapilo, že čtu zase ty samý věty tady...:) (teda, vlastně nepřekvapilo...:)

 

čas má hodnotu jenom teď. V tenhle konkrétní okamžik. A z něj se musí vycházet...


<reagovat 
 Fea (Občasný) - 13.7.2005 > Levity> Možná zkusím :) Rád se věnuji filozofii - myšlení a chtěl jsem myšlenky dát do formy poezie, ale protože vlastně o ní nic moc nevím (krom toho, že ji čtu), tak je to ná ročné. No a čas? - to jak funguje, to je na kratší povídání, pokud budeš chtít znát můj pohled na něj ;) :)))
<reagovat 
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 3.10.2005 > Kde to vááááááááááázne Palo??? :O) Sbíráš snad síly k mocnému úderu? Překvapíš básnickou sbírkou? Nenapínej! Prozraď!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter