Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...waiting
Autor: nikkaela (Občasný) - publikováno 15.2.2005 (00:25:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
MPosp (Občasný) - 15.2.2005 > Zdravím Zdendu
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 15.2.2005 > jako fotka se mi to libi - je to ciste. Ale jinak nerada uplne nahate! co aspon na "jezka"? Uplne vyholene zenske prirozeni pusobi jako detske....ale v tomto pripade by to byla blbost ;o) .... nejak mi to neprijde ani zvracene eroticke:o( snad trosku smesne a to asi nebyl ucel... bude i pokracovani???
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.2.2005 > Souhlas se Strážcem majáku. Ani neoslovilo, to nasvícení mi nesedne, ale já tomu nerozumím..
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 15.2.2005 > určitě neuráží a esteticky líbí..
ty silné kontrasty B vs. Č a jednoduché hladké křivky můžu ;)
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 15.2.2005 > mě jen udivuje jen dlouho to je co sem ji viděl, pamatuju si co k ní bylo řečeno ale nic z toho nebylo vylepšeno!!!
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 15.2.2005 > No to je teda nářez!
<reagovat 
toono (Stálý) - 15.2.2005 > Ja tedy videl nejake obrazky v prirodopisu a co si vzpominam muzi zarustali.. to bude nejspis nejake obrezaze dite..
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Tady jsem zvědav na hodnocení ...
Ženský akt je zajímavy (principiálně) pro každého muže, zatímco mužský akt pro ženu zajímavý není.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 15.2.2005 > Strážce_majáku> 

Tuto (a další) fotku jsem už viděl na jiných fotoserverech a myslím, že jí ženská část čtenářstva povětšinou neodmítala, naopak ...

Je pravdou, že ženský akt dnes snad už nikoho nepohoršuje, pokud nepřekročí onu pomyslnou hranici pornografie, ovšem mužských je jak šafránu, takže reakce opravdu bývají velmi rozporuplné ... nemáme to "nakoukaný"


<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > MPosp> Nejde o pohoršení.
Je to akt, vytvořený stejným stylem, jako se dělají ženský akty. S intimními partiemi jako centrem pozornosti.
Zkusím to rozepsat večer, až mi nebude šéf koukat přes rameno ... dost mě to znervózňuje.
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > MPosp> Rozdíl mezi mužem a ženou, nějakej je, že? Pozornost mezi dvěma v páru směřuje vždy od muže k ženě. Žena vyvolává pozornost, muž ji věnuje. (Není to tedy tak, že muži se líbí žena a ženě se líbí muž).
Žena je zajímavá (jako objekt pozornosti) pro muže jaksi z principu. Ale naopak to neplatí.
Ještě jinak: když žena řekne "tenhle chlap se mi líbí", tak to ve skutečnosti znamená "chci, aby mě tenhle chlap měl rád".
Ostatně, proč se v bulvárech, speciálně v těch dámských, nezaplňují stránky odhalených, svalnatých chlapíků (jsou tam, ale kosmetika, móda a recepty vítězí ...)
Mishka: a proč by taky kus odhalenýho těla měl urážet?
Aby bylo jasno, tohle není nic proti aktům jakýhokoli charakteru. Jenom mi přijde mimo, že jenom díky tomu, že něco není zvykem fotit / odhalovat / zvěřejňovat, jenom proto lid padá do kolen, šeptá sousedům "ty jo, to je hustý", přemýšlí, jestli se mu to má líbit či ne (vždyť na tom není nic špatného ... je to neobvyklé ... je to NĚCO) ... viď, Lído) já nevím, pro mě tohle není nic, ale tenhle názor nikomu nevnucuju.
Síla tě provázej :-))
<reagovat 
čtenář lexx01 - 15.2.2005 > .... jsi také Jana Dobrá ...?
<reagovat 
nikkaela (Občasný) - 16.2.2005 > 2lexx01 : ano jsem , ale už jen pár měsíců...;)
<reagovat 
Tod (Občasný) - 19.2.2005 > viz trman
<reagovat 
heep (Občasný) - 20.2.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 5.3.2005 > jo!
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 15.2.2005 >

hustyyy to jsem dlouho nevidela


Body: 5
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 15.2.2005 > Dommi> Aby se toho někdo nechytl ...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.3.2005 > Dommi> matfyzaci se prej ani nemyjou..
<reagovat 
xmark (Občasný) - 15.3.2005 > Už vím, co mi na téhle fotce nesedí - to světlé pozadí. Vytváří u mě asociace s béčkovými scifi, kde mimozemšťani vylézají ze svítící mlhy...
<reagovat 
Allegro (Stálý) - 22.7.2005 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter