Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Intuice, jasnovidectví a létající tužky
Autor: romann (Občasný) - publikováno 14.2.2005 (09:51:18)

V internetové diskuzi popisovala jistá dívka svoje zkušenosti s intuicí:

"Mě intuice přijde naprosto normální - někdo jí má ve větší míře, někdo zase v menší. Jde o to se s ní naučit žít a buď ji podporovat anebo se jí chtít "zbavit". Já si nyní vybrala tu druhou variantu, protože to není legrace a prostě už to nechci, hodně to ubližuje...

Já od tří let vidím auru, věděla jsem, co si druhý myslí, kdy se co stane, co se stalo. Občas v mé přítomnosti lítaly tužky, nenahrávalo se video, praskaly žárovky, zapnula se žehlička a další a další... Asi to zní divně, ale bylo toho prostě moc a zjišťuji, že "normální" život není zas tak špatný. Jo, v něčem to bylo lepší, to určitě ano, ale také to hodně ubližovalo."

Zdálo se mi chybné takto odmítat intuici, je to přece božská síla. Zeptal jsem se Jich channelingem, proč dávají tyto schopnosti lidem, a ti z nich mají pak problém. Řekli mi, že nejčastěji je to proto, aby tyto schopnosti úmyslně odmítli. V minulých životech totiž mohlo dojít k zneužití určitých sil a toto je vlastně terapie magie. Vede totiž k těžkým karmickým zátěžím. Záleží ovšem vždy na konkrétním případě. Případ ukazuje také na obrovský vliv nevědomí, které si většina lidí vůbec neuvědomuje.

Rovněž na to, že život sám je již terapií, ačkoliv si to neuvědomujeme. Dívka totiž vůbec nevěděla, proč tyto schopnosti má a jak s nimi má naložit.



Poznámky k tomuto příspěvku
Irena s racky (Občasný) - 14.2.2005 > Kdo jsou to Oni? A co je to channeling? A ve tvé přítomnosti zůstávají tužky v klidu?
<reagovat 
romann (Občasný) - 15.2.2005 > Oni jsou božské síly. Channeling je komunikace s Nimi. Dělali to i proroci. Ano, mě tužky nelétají. Nač také. Chtěl bych ale umět levitovat, ale nechtějí mi to dát :-) Viděla jsi včera Strážce duší na CT1? Tam byl podobný případ, spontánní channeling. Také se toho bála, když ji v spontánním tranzu ukazovali vize. Ale v tomto případě asi nešlo o terapii magie. Prostě citlivá dívka. Mohla by to rozvíjet, kdyby chtěla. Vždy záleží kdo s kým a proč komunikuje.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 15.11.2005 > O tomhle nelze mluvit s každým. Také jsem s určitými svými schopnostmi bojovala, ale myslím, že jsem je přijala. Protože jsem je chtělo. Vždy je něco za něco. Ale ty schopnosti mi za to stojí. :-)))
Doporučil 
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.11.2005 > nejsou na hraní, ale je to výzva. Jak kvalitní práce, taková odměna.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 29.11.2005 > To je mi jasné, že to není na hraní, ale aby se pomohlo ostatním. Co člověk vysílá, tak se mu vrací. :-) /Ale člověk je pak trochu jiný než ostatní, ale já už to mám léta, tak jsem zvyklá./ hi hi
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.11.2006 > jak mi napovídá tvé jméno a obrázek, v tvém případě bych je raději nerozvíjel, spíše přijal Krista
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.11.2006 > romann> To asi nebyla poznámka ke mně nebo jo?
Ohledně svých duchovních schopností, ty má každý jen je mají lidé potlačené. Já je využivám k pomoci druhým a pouze pro dobro. Pokud člověk není uvnitř sebe vyrovnaný, tak bych si s tím taky moc nezahrávala. Ale každý si to může vyzkoušet, protože je to jen na něm. Dobro se vrací a pokud vysílá zlo, vrací se i to.
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 22.11.2006 > Tiez som zvyknuta na zvlastne javy okolo mna a vseliake schopnosti... Len by ma zaujimalo ci ma vyznam to rozvyjat, lebo prinasa to spustu utrpenia
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.11.2006 > saltatrix> Schopnosti určitě rozvíjet cenu má. Pro mě osobně ano. Pokud se zaměříš na pomoc druhým a sobě, tak to utrpení určitě není - naopak přináší to mnoho radosti. :-)
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 29.11.2006 > Je nesmysl schopnosti odmítat, má je každý.
Druhá věc je otázka channelingu, je to také dost sporné, zrovna do toho bych se já nepoštěla... ale jak už jsem psala, je to na každém jakou cestu zvolí.
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.11.2006 > ne, Sibylo, to nebylo o tobě. Některým by však mohlo rozvíjení schopností uškodit, i posedlost se může některým lidem stát... A několik let na psychině pak není nic zvláštního...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 8.12.2006 > romann> Ahoj, já jsem si to myslela... no a to druhé je na každém. Každý si vytváří svůj život sám a je na něm, jaký směr zvolí..:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.12.2006 > ano, ale pokud se neradíš s vyšším Já, tedy svědomím či intuicí, snadno tě karma může výchovně postihnout. Nejen my jako ego si vytváříme svůj život :-) Náš Stvořitel má do toho také co mluvit, když nás stvořil, ne?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.12.2006 > romann> To je nesmysl. Stvořitel? Bůh nezasahuje, ponechává svobodnou vůli. Nemusíš se mnou ale souhlasit, každý ať si jde svou cestou...:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.12.2006 > já jen říkám, co obsahují svaté knihy. Všecky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter