Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Božský Románn, část 1
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 15.2.2005 (11:46:11)

Orgasmus nebyl dlouhý, zato silný. Tryskala ze mě (ale i do mne) Síla Boží Milosti. Vstoupilo jsem do pohlaví ve tvaru slzy, chápejte, že se to těžko popisuje. Ocitlo jsem se ve střevech dění. Aha, nebylo to pohlaví. Božské Síly (neplést si se Silami Boží Milosti) se ptaly: „Dokážeš tohle přijmout?“ Vstoupilo do mne pohlaví ve tvaru slzy. Najednou jsem vědělo, že Bůh (neplést s Božskými Silami) není milosrdný, kdybych tohle vědělo, nestálo bych o Boží Lásku (neplést s Boží Milostí) – nedokážeme ji přijmout, když přijde.

 

Přitom smyslem Života (neplést s hmotným životem) je právě Láska, která hýbe Božským Pohlavím nahoru i rozpínavě. I řada duchovně pokročilých bytostí se radši oddává negativním emocím (neplést s negacemi, i když je to blízko), místo aby se roztáhly před Božským Nevědomím (neplést s Božím Bezvědomím, ve kterém se noříme do moře špatných prožitků a – paradoxně ze sebe přitom smýváme špatnou karmu). Teprve s Božským Nevědomím se můžeme oprostit od kritiky a rozpustit se spolu s negacemi a kritikou, teprve, když je hlava dokonale vypláchnuta nejen od zlé karmy minulé, ale i budoucí, rozpouštíme se nad plamínky a Síla Boží Milosti otočí kohoutkem, nasype do lavoru hypermangan, omyje si a pak konečně (ne)spočineme Vysvobozeni.

 

A taková je Božská Spravedlnost, Božské Věci se nad námi kývají, jak se píše v Tibetské knize mrtvých: S Upřímností nedojdeš moc daleko, zachyť se v Božích Chlupech (nezaplétat) a vdechuj vůni kadidla, spolehni se na to, že když se odevzdáš a oprostíš —

 

Nechci se dotýkat všech vizí, jež jsem při orgasmu mělo, některé měly příliš mnoho končetiny, hrbolů a hlav. Jejich Božské Věci ale byly úžasné. Spolehni se ale na to, musíme se spolehnout, že ani na Ně není spolehnutí. Protože se Božským Silám (neplést s rožnovským silem) třeba právě nechce. Můžou snadno zatřást Základy našeho Světa, od základů je změnit, ale v Božském Bezvědomí ti to bude fuk. Boží síly ovšem můžou i hřešit. Nepřijmout Boží Hřích je hřích a chyba, kterou zapácháme, a světlo, které přitom vydáváme, je slabé a plamínek čadivý.

 

Myšlení není Zákon. A já nejsem Vůbec. Dnes jsem Koko (to).

 

 

Modlitba

Ovšemžemohoucí Pokudchtějící!

Vím, že žiji z utrpení jiných otvorů,

mé otvory jsou Tvoje Otvory,

protože Tobě patří všechny otvory.

Jiní trpí z mých žil.

Dovol, abych Ti vše odevzdalo

Tady je Domácí úkol: stokrát jsem si uvědomilo svoje Nevědomí

K Tvým nohám mé zmučené tělo.

A mou duši k velké komické Duši.

Ať se jaksi do ní vlije.

 

 

Konec první části, pokračování se dočkáte v příští inkarnaci.



Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 15.2.2005 > Tak tohle Franta (cukrář) neviděl a nežral.
<reagovat 
Lei (Občasný) - 15.2.2005 > parodie jak prase:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 16.2.2005 > ha.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.2.2005 > toto koko (to) mi včéra nějak uniklo...:))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 16.2.2005 >

říkala jedna uživatelka (nebudu jmenovat), že jsi nekrofilní

 

příspěvek jsem nečetl, asi je vtipný, ale tobě radím, najdi si chlapce nebo dívku, kterého/ou budeš milovat... a najdi si práci, která tě bude naplňovat a pohánět, protože už Freud říkal, že smyslem života je: milovat a pracovat


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 16.2.2005 > ariel> a pane učiteli...u nás v ulici je barák pro neplatiče a tam žijou některé ženy a ony milují a pracují na E 13, myslíte, že je to pohání? :)))))))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 16.2.2005 > MiKa> milují své klienty ze srdce? ta práce je naplňuje a pohání? vydej se mezi ně, poptej se jich...
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 16.2.2005 > ariel> tak jo, já jim řeknu, že mě posílá ariel, aby zprávy podávaly přímo jemu
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 16.2.2005 > MiKa> ŽE TĚ POSÍLÁ ARCHANDĚL ARIEL A ŽE JDE OD BRAN SODOMSKÝCH
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.2.2005 > jim je to vcelku jedno, kdo je klientem, jestli pohraniční sasík z drážďan nebo archanděl ariel ze sodomy...ony jsou hodné a profesionální ke komukoliv, i kdyby z gomory byl, svou práci berou zodpovědně :)))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 1.3.2005 > rouhání jako pr... ale jak je komu libo, do nebíčka či do peklíčka, je tam smrádek, ale teplo.-) Konec konců už to má každý natištěné v sobě, pro Jungovce v podvědomí či vědečtěji v nevědomí, pro křesťany v Duši, a nakonec to není ani ničí chyba či zásluha, každému je dáno, co k němu patří... Tak jako ve starých dobrých pohádkách a mýtech.-ú)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 3.3.2005 > Miloš...> Co to meleš? Vždyť ti není rozumět ani prdel. Co má každý natištěné? Co není chyba, co není zásluha, co to meleš, Miloš?
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 7.3.2005 > nekrofilé> Přeci arhcetypy osobnosti má každý vyrité ve tváři a koukají mu z očí..., přiblížím, třeba míru dobra/zla, agresivity, či sadomasochismu, touhy manipulovazt druhými, schopnost ne-přijímat druhé jací jsou, jehoduchovní či materialistické směřování, sensitivita atd. Zkrátka všechny psychologické aspekty osobnosti, ty se dají vyčíst třeba i z horoskopu nebo eneagramu, či trochu nevěrohodně z psycholog. testů, neboť tam si může člověk trochu hrát na něco jiného, je-li vychytralejší..., ale i trochu nevědomě se může jaksi přetvářet.-) A to s čím jsme přišli na tento "bohapustý" svět je snad něčí zásluhou či chybou?? Zvolil si někdo své vlastnosti snad svým egem? Nebo jen s nimi nakládáme podle svého, či podle toho, jak je nám právě způsobem našeho vnímání, cítění a uvažování dáno??? A v pohádkách i filmech pro "dospělé" je také většinou od začátku jasné, kdo je jaký a co ho pravděpodobně potká, ne?
A cukrář už se nemůže dočkat, až si přečtě parodované vydání, v práci jen cukruje, ale moc se nezasměje, jelikož pohlavkuje učně.-) Mimochodem, horoskopy dělá známým doma. Ale jsou i linky na webu, dokonce i v čj.-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.3.2005 > Milouš...> ... ale dnes večer v baleťáckém kostýmku na tebe budu čekat v propadle...
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.3.2005 > nekrofilé> ...A v jakém divadle normálně hraješ? Že bych se přišlo podívat.-) M...
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.3.2005 > poslyš nekrofile, soulož si s mrtvolami, ale do mystiky nelez, ta je pro čisté (katheroi, neboli katary)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.3.2005 > nekromann> podívej, katarský bifteku, co to povídáš?
<reagovat 
romann (Občasný) - 23.3.2005 > jaký katarský biftek? To byla mystická křesťanská sekta, podle níž se říkalo kacíři těm, kteří měli odlišný přístup. Proto byli pronásleddováni a tak je to stále, inu středověk neskončil, středověk trvá...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 25.3.2005 > nekromann> Ale vždyť jsem to spolu posledně tak hezky rozbalili, já kuchtilo svařák a ty vedle v pokoji rumploval babičku. V televizi byl Karel Šíp, tak jsi jím byl uhranut, že sis ani nevšiml, že moje babička už nevoní.

Party byla z jejího důchodu.
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.3.2005 > nemáš upito? Proč jsi změnil jméno? Chceš zapřít své sklony? Jdu jinam.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.3.2005 > nekromann> Nemáš ublito? Jak ses změnil, ženo! Chci popřít své skony. Utíkej.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 22.6.2005 > judejská lidová fronta (neplést s lidovou frontou Judeje!!) ti dává dé.
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 16.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 24.3.2006 > tohle bylo asi místo masopustu?:)
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 4.12.2006 > Romannove clanky su najlepsie z tych co tu najdem... heh preco su vzdy ti vynimocni na muske debilom?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 4.12.2006 > saltatrix> Často jsou na mušce i inteligentům :))
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 4.12.2006 > a si si isty? bo som nevidela zato debilov stale vsade dost :O
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 4.12.2006 > Nemozem za to ze to nevidis
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 8.12.2006 > Ja mam diwne oci :j ale neviem neviem ci tie tvoje vidia dost aby sudili

<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 8.12.2006 > Tak prepac ak som nespravne pochopila:)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter