Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ruka
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 15.2.2005 (19:44:37)


 vomi (Občasný) - 22.2.2005 > zabicka> 

Vím že mám velké nedostatky v anatomii. Je to vidět na první pohled často. Knih o anatomii mám mnoho. Jen oči zatím nevidí to co mají. Díky za vaše postřehy. Za ten čas co jsem zavítal na Totem jsem se naučil hodně díky postřehům ostatních. Malíř ze mne nikdy nebude. Nemám ani ty ambice. Kresba je jen pro mou radost. Nejlepší by bylo pracovat podle živého modelu. V dnešním uspěchaném světě a s množstvím problémů co musím každý den zvládnout už jen ta představa je krásná, bohužel nereálná. Kreslím většinou v noci před spaním. Jen občas mám to štěstí kreslit za bílého dne. Rukám a celkové anatomii se budu více věnovat. Jen chutí co všechno chci nakreslit mám tolik, že mé krůčky budou asi droboučký. Velmi vám všem děkuji za vaše postřehy a rady. Jsou pro mne to nejcenější co jsem si mohl přát.

 

A „vypiplanost“ - nedokážu nakreslit jen tak lehkou skicu. Dokonce pera při perokresbě si brouskem přibrušuju pro dosažení co nejslabších linek. Chybí mi schopnost nadsázky. Zjistil jsem, že v jakékoliv kresbě je na první pohled poznat když výtvarník umí naznačit i přestože umí, než když naznačuje když neumí. Já zatím jsem ve fázi učení se a snad když přesáhnu tu pomyslnou čáru - naučím se už jen jednoduchýma čarama jen naznačovat. Zatím je to pro mne moc těžký.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vomi
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter