Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci .:: S nadějí ::. z kolekce Poezie vrásek
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 16.2.2005 (14:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Regio (Občasný) - 16.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 16.2.2005 > hezke
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 16.2.2005 >  Klobouk dolůů.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 16.2.2005 > Dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Peintre (Občasný) - 16.2.2005 > Ten optimismus přímo sálá.
Body: 5
<reagovat 
Mahora (Občasný) - 16.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
penguin (Občasný) - 16.2.2005 > Pohodové.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 16.2.2005 > Vypada presne stejne jak muj deda, ten se ale netvaril takhle stastne uz nekolik mesicu:o(
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 16.2.2005 > pekne - fotka?
<reagovat 
čtenář zabicka - 16.2.2005 > pekne - fotka?
<reagovat 
čtenář Cedrik - 16.2.2005 > To není fotka, je to kresba. V originále to vypadá líp. Tohle je jenom ofocené...
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 16.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
asiJa (Občasný) - 17.2.2005 > no..tak podle tohodle se asi budu ucit kreslit..skvele je jak sou ty vraskz prehnane hluboke to tomu dava nadrpirozenz vyraz..skoda ze ale nema zadny lesk v ocich a taky ma trosku nezajimave zuby..
ale ten kontraste te lesknouci se vyhlazene kuze a hlubokych zarezu vrasek..to me uplne bere..ten leskly povrch..to je gumou? (pride mi to dost podobne jak ten esher divajici se do zrcadlove koule)

nejlip popis celou techniku a triky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
swf (Občasný) - 17.2.2005 > ja nemam slov je to vic nez povedene je to totis vyborne!!!!ja na figuře vždycky bojuju alespon o dvojku:0))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 17.2.2005 > To nemá chybku :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 18.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 18.2.2005 > nádhera.....  škoda, že ještě nejsem stará, bych se taky nechala zvěčnit! :o)
Body: 5
<reagovat 
meg (Občasný) - 18.2.2005 > já nemám slov je to super :) .. též by mě zajímala technika
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář B.F.G. - 18.2.2005 > Joo dobry, ale malinko mi to pripomina americkeho prezidenta :)
<reagovat 
dadaska (Občasný) - 18.2.2005 > poctivá práce_:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 19.2.2005 > paráda
Body: 5
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 18.2.2005 > Technika kresby? Nažloutlý kreslící papír A3, obyč grafické tužky 2B, 4B, 6B, 8B a plastická guma.. Základ je obrys a hlavní tvary jako oči, pusa, uši atd. Rozměr a prostorovost vzniká přidávání valérů od světlejších odstínů po tmavší a jejich rozmazávání prsty. Tak to jde až do konce, kdy se gumou "otevírají" světlá místa. Je to časově trochu náročnější. Tohle trvalo asi 10 hodin čistého času...
<reagovat 
 asiJa (Občasný) - 19.2.2005 > Cedrik> B8..to sem este snad ani nevidel..to uz teče ne? :)
ale sem rad že někdo profi taky rozmazava prsty, a použiva gumu timhle spusobem, protže mi nekdo rikal, že je to nepostiva technika, což sem se musel vysmat, protže myslim že jde o vysledek..
-ale musim řici že sem nvěřil že nějaka tužka zvladne tak dokonaly kontrast v černe..//myslel sem žes to nejak kombinoval tuži nebo uhlem
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 19.2.2005 > asiJa> Taky myslím, že jde hlavně o výsledek. Přirozená mastnota kůže s grafitem tomu dává teprve šťávu .o) Bez černejch prstů ani ránu :o) Fakt je to jenom tužka. 8B je nejměkčí co znám a když dáš pár vrtev na sebe, udělá slušnou černou. Škoda, že se nedá ukázat originál. Ty jsou mnohem lepší než tohle... Díky za poznámku!
<reagovat 
fff (Občasný) - 20.2.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 22.2.2005 > pěkný. moc. krk a zuby mi přijdou ale podivný kapku.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Indyl - 7.3.2005 > Hm....tak to koukaam:)Muj tatka tohodle pana fotil a je to dost podobny te fotce:)Fakt super!!!
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 26.9.2014 > úsměv nestárne, ba naopak omlazuje duši...
Body: 5
<reagovat 
Pudlinek (Občasný) - 14.1.2018 > Dědeček je zajímavý, má to šmrnc. Vaše technika má své kouzlo. Já tužku také rozmazavam, kromě prstů používám papirovou těrku nebo vatové tyčinky do uší. Jsou i chytraci, kteří tvrdi, že se tužka nerozmazává.... nevim kde k tomu přišly ale víte jak toje (všude byli a od všeho mají klíče)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter