Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jsou bolesti - - které nepochopím z kolekce jsou bolesti - - které nepochopím
Autor: Tod (Občasný) - publikováno 19.2.2005 (10:19:49)
 

 

když pohledy plné

                        pomačkané víry

nekončí            za zdí

 

když prostěradlo

                        se sedmi uzly

prožívá osmý

se syrovým

už nechci !

 

            bez důvěry

 

to se krev plazí

stehny

 

a skleněná přání

 

 

se lámou



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 19.2.2005 > zaujalo - smutně
<reagovat 
ynnes (Občasný) - 19.2.2005 > dobrá přezdívka :)
grafika je grafika a tady se mi nijak extra nelíbí
básnička ano, je fajn

Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
dadaska (Občasný) - 19.2.2005 > nic není lehké, ani smích
křehké měj laní nozdry
ve dlaních........_:-)
Body: 5
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 20.2.2005 > souhlasím s poznámkou o bodování .. ještě jsem od pana redaktora nikde neviděl jediný bod.....nejspíš mu za to nikdo nestojí a nebo si myslí, že je na písmáku a tipuje.
Body: 5
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 20.2.2005 > Až mě to dneska ráno zabolelo
Body: 5
<reagovat 
 Tod (Občasný) - 20.2.2005 > Henrietta> promiň - se omlouvám .. :-)
<reagovat 
fff (Občasný) - 20.2.2005 > je to dobrý. jen bych se vysral na to vodrážkování. páč mě tam ty mezery vyloženě rušej. když to všechno semeleš dohromady, dám dé.
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 20.2.2005 > když pohledy plné pomačkané víry
nekončí za zdí

když prostěradlo se sedmi uzly
prožívá osmý se syrovým
už nechci !

bez důvěry

to se krev plazí stehny
a skleněná přání se lámou


a ještě jedno slovo mi tu chybí. nějakej doslůvek malinkej... ale to je jedno. dobrý to je. déčko nakonec nedám, ani když to scvrkneš:o)))

<reagovat 
 Tod (Občasný) - 20.2.2005 > zkrveživ> dík za čtení i za příjemnou polemiku, i když nevím, co déčko znamená :-)

co se grafiky týče, ta má být jak je - je to hlavně pro čtení - člověk by měl mít pocit, že to teče - že to padá ( slova )
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.2.2005 > Tod> dé = doporučení (když se koukneš pod pole pro poznámky, uvidíš zamazanej čtvereček a u něj nápis - tušim - nelze doporučit vlastní příspěvek. u cizích příspěvků budeš mít nápis doporučit příspěvek. čim víc máš doporučení, tim asi líp. když se pak koukneš do vašeho prostoru nebo do literatury, uvidíš nejdřív asi deset příspěvků, který jsou za tejden nejvíc doporučovaný. což je milý, ale vo kvalitě to stejně nic nevypovídá.)

mně se to víc líbí scvrklý, páč takhle, jak to je, mi to neteče, ale skáče jak koza. asi muj problém.

a nějaký to slovo nakonec by to podle mýho taky chtělo. zdá se mi to neuzavřený, ale zase to vypovídá.... nevim. já bych ho tam napsal. je to jen osobní názor.
<reagovat 
 Tod (Občasný) - 20.2.2005 > zkrveživ> ju - takže to jedno doporučení, co můžu dát, je na tejden ? já jen jak moc si ho mám šetřit :-)

jinak - ještě na tom zkusím zapracovat, ale - asi jsem si jí už až moc načet a přijde mi dobrá tak, jak je - uvidíme - každopádně - moc dík za názor, co napoví :-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 20.2.2005 > Tod> ne. ty, jako novej, máš možnost dát jedno dé v jedný rubrice a kategorii denně. čili můžeš dát jedno v poezii - klasickejch verších, jedno v poezii básnickym slovu atd.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.2.2005 > se mi to taky docela líbí. ta skleněná přání.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.2.2005 > *
<reagovat 
 Tod (Občasný) - 20.2.2005 > drfaust> :-)

hohl jsi dát jeden bod, pokud to tak vidíš ..

+ když už tady mám redaktora - jak tady zacházet se zprávama + kudy se můžu dopsat nějaký tý redakci ?

( promiň, že Tě s tím otravuju
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 20.2.2005 > Tod> 

hvězdička znamenala, že se mi to asi líbí... je těžký to hodnotit jen tak bez ničeho...

 

jinak můžeš postal zprávu na redakce@totem.cz


<reagovat 
 Tod (Občasný) - 20.2.2005 > drfaust> Dík - až uznám za potřebný, využiju toho .. :-)
<reagovat 
fff (Občasný) - 20.2.2005 > asi ještě... déčko za den - čili v jeden den můžeš nasypat déček klidně tucet, když ty příspěvky budou vložený v různejch dnech.
<reagovat 
 Tod (Občasný) - 20.2.2005 > zkrveživ> húúú - to je novinka - to potom chápu, že to nemůže mít příliš oběktivní charakter - dík, že se mi tady tak věnuješ .. :-)
<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 25.2.2005 > libi
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 27.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 27.2.2005 > něco na ní je
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 6.3.2005 > tak jsem se zrovna dozvěděla vše ohledně doporučil...:))
moc dobrá...
Body: 5
<reagovat 
 Tod (Občasný) - 6.3.2005 > dadik> jj - zkrveživ je hodnej kluk a všechno nám to tady pěkně vysvětlil - taky jsem zä to rád .. :-)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 20.3.2005 > fajn
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter