Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Konec Zuzany z kolekce Max a Zuzana
Autor: Perchta (Občasný) - publikováno 20.2.2005 (08:58:55)

Ahoj Maxi!

 

Zdravim tě zase po čase, doufám, že ty i tvá rodina se máte dobře.

Mám horké novinky, kandiduji na ředitelku našeho ústavu. Řekla jsem si, že když ty jsi zvládl zástupce ředitelky, a dokonce jsi ji tři měsíce zastupoval, když byla na stáži v Kanadě, já to zvládnu také. Situace v našem ústavu už je úplně neudržitelná. Všichni se ředitelky šíleně bojí, o tom, že probíhá nové výběrové řízení není většina zaměstnanců vůbec informována. 

 

V úterý byl konkurz a hned dva dny nato mi nastaly potíže. V pátek jsem obdržela dopis od právní kanceláře, ve kterém mi ředitelka vyhrožuje výpovědí. Okamžite jsem volala na prezidium akademie věd, nedovala jsem se. Tak jsem pořádala manžela úředníka, ať jim tam zavolá, že ředitelka narušuje průběh výběrového řízení. Řekli mu, že je vše v pořádku, výběrové řízení už skončilo, deset hlasů bylo proti mně.

 

V dopise se píše, že prý nedodržuji pracovní dobu. Ředitelka nemůže uvěřit tomu, ze mám podle kolektivní smlouvy jako vědecká pracovnice povinnost setrvávat na pracovišti jen od devíti do dvou.

 

Mám strach, aby se mi něco nestalo, a taky už se nemůžu chodit ve všední den dívat do ZOO na tu malou gorilu. No ale třeba tohle ještě nějak vyřeším, budu chodit do práce brzy ráno a svých 8 hodin si odpracuji dopoledne. Jen tu ředitelnu už asi nezískám. A tolik by se mi hodila, nemám vůbec kam dát svoje věci, ze dvou kanceláří mi zbyl jen psací stůl na chodbě.

 

S pozdravem vědě zdar,

Tvoje Zuzana



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 20.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 20.2.2005 > já se prostě fakt bavil, beru to jako ""charmsovskou"" aburditku a jako taková se mi líbí moc

PS: Jen myslím, že je lepší to příště napsat do osobní zprávy. Je fajn, že máte tak kamrádský vztah, ač jste si oba vzali někoho jiného .-))
<reagovat 
zirael (Občasný) - 21.2.2005 > teď konečně přečetla celou kolekci. žůžo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tomos (Občasný) - 28.2.2005 > Takhle jí nechat umřít...teda:-(
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter