Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci didgeridoo z kolekce sTřípky
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 23.2.2005 (09:32:47)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

Momentka z poslední Loreta Revue v Malostranské besedě.
Na didgeridoo hraje Honza Vávra ze skupiny ZaobZor.
 
 
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 23.2.2005 > Technicky to je dobrý (černobílá tomu sedí).
Ovšem, nemůžu se zbavit dojmu, žes přešel na svoji standardní linii: zadokumentovat, co je vidět. Zachytils postavu (a dobře), nikoli muziku, nebo nějakou pěknou impresi.
O.K. Mnoho lidí v tomhle vidí svůj cíl.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.2.2005 > Strážce_majáku> 

Díky za názor ...  ... proto sem ty fotky dávám, aby jste mi k nim napsali, jak to vidíte vy ...

Tuhle fotku si vybrali pánové ze skupiny ZaobZor www.zaobzor.org na své www stránky, tak jsem předpokládal, že když se líbí samotným muzikantům, tak v ní něco z toho koncertu může i být, nejenom ta postava ...


<reagovat 
gongey (Občasný) - 23.2.2005 >

... že jsem se přimotal k vaší debatě: myslím, že mnoho skupin, nemá na webu, nebo v dokumentaci takhle kvalitní fotky. je vidět, že jsi fotograf, myšleno smrtelně vážně se všemi poctami, které k tomu patří. na téhle konkrétní mi, ale vadí mikrofon, a vadí mi dost, zárověň si uvědomuju, že tam prostě je a nikdo s tím nic nenadělá. :o )


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.2.2005 > gongey> 

Díky ...

Mikrofony, to je problém ... když si prohlédneš fotky na jejich webu nebo v reportáži z besedy http://mposp.ebe.cz/Totem/050130/index.html, tak oni oba sedí na místě, ani se nehnou a jsou mikrofony obklopeni - na rozdíl např. od rockových skupin, které se obvykle pohybují po celém jevišti a dají se ulovit i bez mikrofonu ...

Zvažoval jsem, zda mikrofon retušnout - sic nevím, jak by to dopadlo, s takhle rozsáhlou úpravou zkušenosti nemám, ale sám pro sebe jsem si zdůvodnil "proč ne"  tak, že fotka by přišla o kus autentičnosti, atmosféry ... a navíc já bych tam ten vymazaný mikrofon viděl už pořád, a to mi celkem vadí  ... proto fotky upravuji minimálně, mají pro mne hodnotu v tom, jak jsem je viděl skrz hledáček, a ne co z nich potom stvořil počítačový editor ...


<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.2.2005 > Do háje, na tom jsem nějak chyběl:-) Nedávno jsem zkoušel fotit didžerydu od Smeykala, ale ty pohyby jsou dost těžký:-)
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 24.2.2005 > zajímavé, Honza Vávra je mé jméno :)
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 24.2.2005 > Je to ale absurdní.
Když se podívám, co taky dostává 5 bodů, a tahle fotka má 75 prohlídnutí, a nic.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 24.2.2005 > Strážce_majáku> 

jo, jo lidi jsou prevíti nevděční, jak jednou ukážeš, že něco umíš, tak ti jdou po krku a neodpustí ti žádnou vadu na kráse, tak to teda vidím já, ale myslím, že autor to chápe a nevadí mu to (moc). co? :o )


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 24.2.2005 > gongey> 

co naděláš ...  ... za ty body si stejně nic nekoupím, tak co ... už jsem si zvykl ... hlavně že občas někdo napíše nějaký názor, kdyby ani tohle nebylo, pak by mě to asi přestalo bavit úplně ...

Díky chlapi!


<reagovat 
TomasW (Občasný) - 24.2.2005 > Pěkné, čisté... ten rozmaz tomu dává dynamiku....prostě dobrá práce:)
Body: 5
<reagovat 
Sn_vojáček (Občasný) - 28.2.2005 > jo, nádhera, škoda že jsem tam nemohla být...:o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter