Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Takřka ideální trojice
Autor: antmix (Občasný) - publikováno 23.2.2005 (11:10:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
net (Občasný) - 23.2.2005 > pěkný - nevidím, neslyším, nemluvím, dost dobrý
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 23.2.2005 > Přechází mě zrak i sluch
Body: 5
<reagovat 
hledík (Občasný) - 23.2.2005 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 24.2.2005 > Takřka.. líbí.. sice jsou tam ty vypůjčené smyslové klamohrátky.. ale jako celek je to originální.. a skvělý... podle mě :o)
<reagovat 
 antmix (Občasný) - 24.2.2005 > protěž> no, uznávám, že jde v podstatě o spojení dvou mírně kýčovitých motivků, jenom zkouším jestli jde použít -x-=+...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 24.2.2005 > takhle nějak je znázorňována spravedlnost.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 24.2.2005 >

"optické klami" jo, to jsou výborné "nesmysle".


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > ouvej> ti optičtí klami...já je smázla, hi hi hi, takže ti další nebudou vědět, o čem byla řeč...ale to, že jsem se projevila jako debílek je zjevný stejně i bez klamů deklamů :))))
Doporučil 
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 24.2.2005 > MiKa> Hele, taky nemusíš na sebe všechno napráskat, já to brala jako fór, no vida, a ona i mistr úča se někdy utne.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > ouvej> optičtí klami fór byl, já se utnula ve svý úplně první poznámce a fest :)) ale jelenovi to stejně nedaruju...no jo, jeleni, ty si vždycky mysleli, že sou něco víc než hloupí kozi :))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 24.2.2005 > MiKa> ále, dyk byl milej a galatní
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > ouvej> milej a galanterní :))....pěkně jedovatej Cervus elaphus :))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 24.2.2005 > MiKa> ech, že já se vůbec pletu do sporu mezi těmi rohatými kopytnatými.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > ouvej> 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 23.2.2005 > souhlas s netinkou...jen si říkám, neprospělo by tý trojici, kdyby pozadí nebylo úplně bílý?...
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 23.2.2005 > MiKa> 
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 23.2.2005 > jelen> čemu se řehníš, dželene?
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 23.2.2005 > MiKa> 

No, dobrýmu vtipu samozřejmně.


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 23.2.2005 > jelen> vidím, že jsi takový veselý, jak to říct a neurazit...paroháč?...ježiš, ne...dvanácterák?...no, to snad neurazí :))  bacha na myslivečka na posedu, se budeš řehtat mým řečem, nebudeš pozorný a.......ti řikám, bacha na něj....
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 23.2.2005 > MiKa> Si nějaká jedovatá, no, řeknu to jinak, jestli se Ti podaří dát za tohle pozadí, tak seš nejspíš geniální.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > jelen> dželene, unáhlila jsem se....řehnil ses právem, pozadí by tam šlo dát, ale musel by se celej ten objekt vyjmout podle vnějšího obrysu, jenže: vzhledem k tomu, že tam jde o prostorový hříčky, vypadalo by to debilně a ztratilo by to šmrnc...soráč...psala jsem to ve spěchu a zrovna nějak absentoval mozek...ale na toho myslivečka si stejně dej bacha... a autorovi se omlouvám dodatečným debilním (páč od debila :) déčkem :))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > MiKa> 

džen pro dželena:  vypustila jsem klamy /  ze svého kozí tlamy / AVŠAK / za takové deklamy / nedočkám se reklamy....a pochvaly už vůbec ne a vod dželenů zvlášť  koza-lama-emkáčko :)   a teď už vyhlašuju vestfálský mír a klid zbraní, esli teda souhlasiš :)


<reagovat 
 jelen (Občasný) - 24.2.2005 > MiKa> Nejen ze by to stratilo smrnc, ale ani by to neslo.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.2.2005 > jelen> no jó, dyk už sem (nerada) uznala, že máš pravdu...:)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 24.2.2005 > spojování kýčovitých motivů  - ano! vytvořit obrazový slovník klišé, to by bylo!
Body: 5
<reagovat 
Sn_vojáček (Občasný) - 28.2.2005 > :o)pěkný
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter