Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky 05(2) - Z novin z kolekce blood story
Autor: Larry (Občasný) - publikováno 28.2.2005 (12:47:23)
Pokračování>

Z novin

 

 

Roman Lens jde domů

V brzkých ranních hodinách Romana Lense, jediného živého účastníka Wintonského masakru, převezlo vozidlo záchranné služby k místu jeho bydliště ... Pan Lens odmítá hovořit na kameru a nikomu neposkytuje rozhovory … I přes neustálé naléhání medií, aby veřejně popsal vraždícího šílence, odpovídá, že policie už ví všechno, co on sám …

 

Gang vykradl město

Dnešní noc se vepíše do černé kroniky Wintonské policie. Policisty v noci zaskočila organizovaná skupina zlodějů. Jen v centru Wintonu došlo k deseti vloupáním. Policie získané informace z místa činu pečlivě tají, avšak nám se podařilo zjistit, že byly po celém městě vykradeny hlavně obchody se značkovým zbožím a elektronikou, videopůjčovny a kinokavárna. Mluvčí policie Sarah Neveová tisku sdělila, že nedávno instalovaný kamerový systém zaznamenal útok gangu a že policie již od brzkých ranních hodin vyslýchá dvě desítky svědků, kteří by pomohli identifikovat některé z pachatelů.

 

Gangy?

Poslední dobou se veřejnosti zdá, že naše doposud klidné město se ze dne na den stalo válečným polem. Jen vzpomeňte na zavraždění mladých studentů, aféry policejní brutality, vyrabování obchodů v centru města, noční výtržnosti a další a další hříchy, které poskvrnily tvář Wintonu.

Lidé se bojí projít ulici, sedí doma a sledují zprávy, aby mohli právem nadávat na práci policie. Jakou odpověď jim však policie poskytne, když jediné slovo, jenž jí čím dál častěji vychází z úst zní „neuvěřitelné“.

Toto slovo můžete slyšet na centrále Wintonské policie každý den. Třeba včera v odpoledních hodinách se ozývalo nepřetržitě. Každých pět minut tam drnčel telefon. Všude po městě se dle telefonátů konaly boje. Slyšíte teď to slovíčko i vy? Neuvěřitelné? Ne, je to skutečnost. Hlídky, které vyrazily na místa bojů, přijížděly pozdě. Mohly jedině sledovat spoušť, kterou za sebou gangy zanechali.

Pan F.Drexler je již deset let v důchodu a včera odpoledne jednomu z brutálních soubojů přihlížel. Řekl nám: „Všechno se to dělo tak rychle, šel jsem tady se psem na procházku, byla zima. A pak oni, přišli ze všech stran a začali se mlátit s třemi nebo čtyřmi takovými divnými chlápky u tamtoho hřiště. Něco takového jsem ještě neviděl, ti napadení se rvali jak zvířata. Mohlo jich být proti nim aspoň dvacet. Pak se jich pár oddělilo a jen jsem zahlídnul, jak jednoho toho chudáka drželi v pytli. Ti jeho kámoši jim pak nějak utekli, mlátili se jako blázni, šílenci.“ Jen v parku, kde se incident odehrál, se škody vyčíslují řádově na desítky tisíc. Popisy násilníků se po celém městě shodují: Velmi dobře oblečení jedinci s tváří zahalenou například kapucí a šálem. Policie je však bezradná. Nikdo neví, kde se gangy sdružují. A jak to tak vypadá, bezpečný Winton patří dávné minulosti.

 

DRUHÝ Wintonský masakr

Doposud byly nalezeny dvě těla. Policejní zdroj uvedl, že paní Lensová byla nalezena mrtvá v kuchyni a její manžel byl po pádu z druhého patra převezen sanitkou do nemocnice, nyní se nachází v kritickém stavu. Byt ponechal vrah v dezolátním stavu. O pět let mladší sestra Romana Lense Natálie naštěstí nebyla v době vraždy matky doma přítomna. O Romanu Lensovi, který byl zřejmě vrahovým cílem, policie neposkytla žádné informace. Vyskytly se pouze fámy o tom, že mladý Lens je nezvěstný.

 

Sprejeři popsali dlažbu

Wintonská radnice se stala terčem chuligánů. Členové městského zastupitelstva, kteří ráno přijeli do práce nevěřili svým očím, dlažba o rozloze 50x50 metrů uvnitř prostoru radnice totiž odteď nese nápis „Mrtví se vrací“. Policii byly předány kamerové záznamy z místa činu a bylo započato pátrání po výtržnících. Policie nadále vybízí občany, kteří okolo druhé hodiny ranní viděli podezřelé osoby v okolí radnice, aby se přihlásili na nejbližší policejní pobočce.


Rodičům Sáry policie nevyplatí 50 tisíc

Matka a otec mladičké Sáry, která byla brutálně zavražděna a její hlavu policie nalezla na místě prvního wintonského masakru, se domáhali padesátitisícové odměny. Poručík Roger, který s oběma rodiči mluvil, nám k události řekl: „Po té, co jsem jim odpověděl, že peníze neuvidí, protože vrah nebyl doposud dopaden, začali mávat rukama a nadávat. Můžou být rádi, že jsem je nechal jen vyhodit.“

Otec Sáry, pan Steven Sendrick, poručíkovi Rogerovi po nás vzkázal: „Peníze nám dceru nevrátí, ale hodláme jí uspořádat náležitý pohřeb a nemáme tak závratné platy jako ten idiot Roger. Je to ostuda policie, ne naše, že se stala ta hrozná věc.“

 

 

Natálie Lensová v rukou psychiatrů

Sestru Romana Lense dnes odpoledne převezli do psychiatrické léčebny, kde se jí ujmou odborníci. Vedoucí léčebného zařízení pro naše noviny uvedl: „Je pro nás ctí, poskytnout naší nové pacientce potřebné zázemí, aby její léčba mohla být úspěšná.“

Natálie Lensová se nervově zhroutila druhý den po té, kdy byla její matka nalezena mrtvá v bytě a její otec o den později zemřel v rukou lékařů. Po jejím bratrovi Romanovi policie stále pátrá a každý den prostřednictvím médií vybízí k účasti na pátrání.

 

 

Roman Lens poslal dopis

Mluvčí Wintonské policie Sarah Neveová novinám sdělila, že Roman Lens se ozval. Dopisem, jímž policii sdělil, že je v pořádku, ji dále prosí, aby byla jeho sestra přemístěna z města do sedmi dnů. Policie však dále neuvedla, zda-li se chystá Lensův požadavek splnit. Odpověď mluvčí Neveové však jakoby vyjadřovala postoj policie k této věci: „Nevidíme žádný důvod, proč Natálii Lensovou přemísťovat do jiné léčebny. Wintonský psychiatrický areál je nový a má ty nejlepší pracovníky, nikde jinde by se ji takové péče nedostalo.“

 

 

Lens unesl sestru pod nosem ošetřovatelů!

Natálie Lensová byla unesena z léčebny. Roman Lens se po odmítavém postoji policie k jeho požadavku na sestřino přemístění rozhodl, že sestru přemístí sám. Kamery instalované v prostorách léčebného ústavu údajně zachycují Romana Lense v doprovodu neznámého zahaleného muže, jak před očima personálu odnáší svou sestru pryč. Neuvěřitelný únos se stal v odpoledních hodinách za denního světla. Policie si nedokáže vysvětlit, že se nikdo nepokusil únosce zastavit.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter