Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci . . . z kolekce EXperimenty
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 25.2.2005 (11:33:45)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 25.2.2005 >
Body: 1
<reagovat 
gongey (Občasný) - 25.2.2005 >

novej klip, no jo, obrazovka. v televizi se dá fotit spousta kouzelných obrazů, dobrý je dvd, stopnput si to, klidek. jenze to bohuzel pripravil nekdo jinej. ale i tak je to celkem zajimavy. :o ) vlastně skoro jako fotky od toona.


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 25.2.2005 > yezz, nebýt to z tv, tak slintám... ale i tak je to fajn...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 25.2.2005 > tomash> Hm... ja vim, ale diky... ;-)
Bavilo me zachytit obraz v urcitym okamziku, upozornit na urcitej detail a tak trochu ho vytrhnou z kontextu... takovou kompozice proste clovek jen tak nevymyslim, je to o nahode...
<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 25.2.2005 > zajimave
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 26.2.2005 > Ofocování obrazovky? Mělo to aspoň být přiznáno v rámci popisu fotky...Tohle mi přijde jako nedůstojné chlubení cizím peřím.
Body: 1
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 28.2.2005 > Natasha_> To je ale prece jasny uz ze zarazeni do kategorie... kdyby to nebylo z TV bylo by to v kategorii grafika... navic je to hodne upravovany a kdybych chtela, aby to nevypadalo jako z obrazovky, nezduraznovala bych ten pro obrazovku typickej rastr.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 1.3.2005 > Natasha_> s cizím peřím tak úplně nesouhlasím, přeci jenom nešlo o statickej klip... ale každopádně mě tenhlec experiment potěšil;)
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 1.3.2005 > tomash> Myslím, že kategorie Fotografie-Experiment je dost neutrální označení, že měl být způsob, jakým fotka vznikla, popsán v podtitulu nebo pod fotkou. Nesouhlasím s tím, že ten rastr je tak jasně vypovídající. Já kdybych dělala fotografickou (nebo literární, to je jedno) variaci na něčí dílo, přiznám to a řeknu přesně "Jde o zachycení části klipu kapely XY". Jako divák bych tady totiž ocenila něco, co vůbec není autorčiným dílem - tj. moje body by patřily režisérovi/výtvarníkovi klipu.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 2.3.2005 > Natasha_> Nechapala jsem to jako variaci na neci dilo, divam se okolo sebe a zachycuji co me zaujme... a stejným zpusobem jsem zachytila i obraz, ktery se prave odehraval na obrazovce.
Kdyz nekdo nafoti architekturu, tak je to taky chlubeni se cizim perim???
Tim, ze zachytim urcity okamzik a pak fotku vystavim, ukazuju divakum neco, ceho by si treba vubec nevsimli, v tom vidim ten posun... A prave, ze v tom je nejaky posun, neni to hole kopirovani, navic je to dokreslovane a stylizovane ve Photoshopu a ma to jeste jeden rozmer a to odraz cloveka v zupanu v leve casti, to mi na tom prislo zajimavy, zafungovala tam nahoda a doslo k prolnuti obrazu na obrazovce a vnitrniho prostoru, dvou ruznych dimenzi...
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 2.3.2005 > Zuzzz> Chápu, že se bráníš....tak to ještě trochu upřesním. Když někdo fotí architekturu, obvykle se fotka jmenuje "Chrám XY", "Ráno v ulici Q" nebo něco na ten způsob, zkrátka je přirozené, že člověk prozradí svůj model, a ještě lépe je k tomu připsáno "fotografie", "fotomontáž", "kolorovaná fotografie" atd...neboť tím právě divákovi umožňuješ položit vedle sebe realitu, techniku a svou, autorskou imaginaci, pomáháš mu vidět, co je skutečně za tím. Nevidím důvod, proč by neměla technika vzniku díla být pod dílem uvedena - zejména, když tedy nakonec jde o ne zcela obvyklou kombinaci TV, Photoshopu a foťáku. Nakonec je to tedy autorštější než jsem se domnívala, ale nepřiznání původu díla (základu) mi je proti srsti pořád. A zvlášť v dnešní době snadných efektů v kompu je dobré být v tomto smyslu poctivý, myslím.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 2.3.2005 > Natasha_> holkyy, nehadejte se:) já teda na první pohled poznal, že jde o tv, čímž to docela ztratilo kouzlo, ale pořád to beru jako supr estetickej a inspirativni obrazek;) to že jde o klip, je opravdu vidět a myslim, že všichni tady to poznali... na druhou stranu klip je trojrozměrnej, rozmanitej a chytit v něm nějakej zajímavej snímek (kterej se v tohohlec případě jenom mihne) taky neni jednoduchý... (zkoušel jsem s kytárkou cvaknout něco podobnýho, ale na podobně ujetou fotku to chce mít náladu, takže se nevedlo:) Nevíte, o jakej klip jde? ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.3.2005 > Natasha_> Docela by me zajimalo, co bys rikala na obraz namalovany podle fotky z TV... je to podle tebe taky jen sproste kopirovani? A je pak dulezity uvadet, ze je to podle fotky z TV, z toho a toho filmu..., neni pak lepsi nechat divaka tapat a neprozrazovat to, neztrati tim pak obraz pak svy kouzlo?
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 2.3.2005 > tomash> Já se nehádám, prosím. Já, jak doufám, konstruktivně diskutuji :)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 3.3.2005 > tomash> victim is another name for lover:)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 3.3.2005 > tomash> Vime, je to novej klip Sunshine nebo mozna vubec prvni, nevim...
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 3.3.2005 > Zuzzz> U malování obrazu musíš prokázat schopnost kvalitní řemeslné práce, pokud už nejde i o nápad. Zmáčknout čudlík na foťáku umí každý - zejména v době digitálů. Ale přirozeně, že i s foťákem se dají dělat zázraky a člověk musí celému procesu rozumět. Ale to jde myslím o jiné fotky než ta Tvoje. I když byla upravená ve Photoshopu, i když vyžadovala sezení a čekání na záběr, původní VÝTVARNÉ VIDĚNÍ a schopnost nasvítit, najít kompozici, najít výřez atd. je v ní potlačeno. Proto jsem ji ohodnotila tak nízko. A znovu - vidím jako důležité informovat diváka o tom, odkud pocházela inspirace. Dělají to tak velcí mistři, své modely popisují zcela běžně. Je to fair...pak divákovi umožňuješ dohledat, kolik původní autorské práce je ve výsledném díle.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 3.3.2005 > Natasha_> však jsem to ani nemyslel vážně:)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 3.3.2005 > Zuzzz> jj dík, ikdyž už jsem si předtim odpověděl (viz vejš)... ráno jsem ho zahlíd na oučku, docela fajn;)
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 13.4.2005 >

mysim, ze by se natasha mela trochu porozkoukat po vystavach kolem. foceni telky byl "hit" lonskyho Mesice fotografie v blave. a nejen telky, foti se cyberspace, foti se playstation prostredi, montuje se secko. argumentovat remeslnym mistrovstvim neni spravny, art brut maliri nebyli mistri? a co automaticke basne???  aby sis troufla  "cvaknout"  obrazovku, tak musis mit nejdriv secko tohle <<  srovnany v hlave a pokud pan[i] Fotografka cvaka digitalem nebo mobilem, coz asi hodnotis jeste vic plebejsky, tak k tomu ma kua duvod. pokud kdejakej plebej cvaka mobilem ,tak tak at si cvaka   


Doporučil 
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 13.4.2005 >

jinaaac se mi fotka nezda zas az Tak, protoze je v serii s nejakym dovijakym experimentem ..

 

naproti tomu serie  mladych , krasnych, opalenych s bilyma zubama "v" televizi 

v opozici s nama chudakama  "tak akorat" se striema a bolenim hlavy  v odrazu "na" televizi panecku to by byla namka.  

 

mas jednu ...           


Body: 1
<reagovat 
graves09 (Občasný) - 4.5.2005 > jo to jo dobra tv-ale dobrej napad ;)
Body: 3
<reagovat 
hermit (Občasný) - 9.12.2005 >

dobré. respektuju.:-)


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter