Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci United Colors of Red Sea z kolekce So ya so
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 2.3.2005 (10:23:40)
další v kolekci>






undefined
Egypt 02/2005Olympus Camedia E-100RS





Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 2.3.2005 > Na mě je to moc tvrdé (ta voda).
<reagovat 
xmark (Občasný) - 2.3.2005 > Vypálené hřebeny vln to trochu kazí... Ale to by oslnilo i člověka, natož pak foťák.
Doporučil 
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 2.3.2005 > xmark> A kolik dáme bodů, co? Já tady vidím nedostatek, že pruh země není podobně široký, jako pruh jedné bervy vody.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.3.2005 > xmark> tak, tak, díky. zvlášť, když ty vlny nesměřují ke břehu, je to širé moře a vlny se lámou o korálový útes. a všechny ty různé odstíny modré jsou nahuštěny na jednom místě díky korálům, různého složení dna a hloubky. a ostrov vzadu je docela daleko...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 2.3.2005 > Strážce_majáku> Body od jisté doby nedávám, tak to nechám na tobě. Nebo na ostatních...
Pruh země má znepokojivou šířku, což graduje dramatičnost celého snímku.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 2.3.2005 > mňa to chytilo hned
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 2.3.2005 > Pěkné
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.3.2005 > Mně se strašně líbí ten výřez, co je v náhledu, myslela jsem, že je to abstraktní obraz. Vypálené hřbety vln mi nevadí, to moře je úžasné, vůbec mi nepřipadá  jako moře, ale je nádherné. Jestli je mi něco líto, tak že ta pevnina je moc poznat, takové realistické kopečky, škoda, že není taky tak maskované do abstraktna.  Barevně je to  moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 2.3.2005 > líbí se mi to. a má to hodně vtipnej název, to dost udělá.
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 2.3.2005 > TAKÉ SE MI TO LÍBILO VÍCE V NÁHLEDU.
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2005 >

úchvatné


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 3.3.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.3.2005 > Jako samotná fotka by to bylo asi obyčejné, takto zarámované ale hodně ok..
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 2.3.2005 > Martin> tolik odstinu modre s tak ostrymi prechody na malem kousku more mi obyc neprislo a jinde jsem to zatim nikdy nevidela...
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 3.3.2005 > Mishka> No jo, teď to vidím, to je pravda!
<reagovat 
gongey (Občasný) - 3.3.2005 > včera jsem si tím nebyl jistej, ale mohl bych to mít na zdi... :o )
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 6.3.2005 >  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 1.7.2005 > jsem se zase vratil....na zed bych si to dal hned 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 1 3 4 5 6 7 8 9 11 (12) 13 14 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter