Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fial Spiral z kolekce Hudba pocitofraktálů
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 7.3.2005 (10:54:30)

undefined

undefined

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 7.3.2005 > hustýý
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.3.2005 >

Mně se nejvíc líbí ta první, protože je ta spirála sama o sobě dynamická a krom té modré jsou ty barvy hodně agresivní a spolu s tou spirálou to ve mně vyvolává hodně napětí. Ale fajn nápad:-)


Body: 5
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.3.2005 > BlueSky> ...ten prostř. je in natura trochu jemnější, aĺe velikost odpovídá jako na mon. 17" a neuvedl jsem, že je to akryl.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.3.2005 > Miloš...> 

Díky za info. Akryl mě docela láká, nikdy jsem ho nepoužila. Po příští výplatě si pro akr. barvy asi zajdu do výtvarných potřeb:-)

Ty spirály jsou pěkné všechny, jen se říká, že podle naturelu člověk preferuje některé barvy, zatímco dynamický, příp. agresivní by vychválil asi tu poslední s převažující rudou, tu uprostřed (do fialova), řekla bych, by volil člověk duchovnější, se sklonem k mystice, a já zvolila modrou, protože z ní čiší klid, asi se potřebuju zklidnit:-))


<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.3.2005 > BlueSky> Pěkné doplnění.-) Ono červená může znamenat i bolest či velkou intezitu prožitku, ať už se týká čehokoliv, ale obvykle emotivního. Mě sedí nejvíc právě kombinace purpuro-fialové, modré a zelené, i žlutou mám rád, ale ta k tomuhle nešla, jak jsem projíždej spektrum.
Jinak akrylky jsou celkem slušné a levné Amsterdam, ale hustší a o něco výraznější a dražší jsou Pébeo, leč 1/2kg balení přijde na 250-300,- Ale la huile is huile, jen žere moc času to zasychání...i pomalejší práce s nimi dobře zklidňuje.-)
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 8.3.2005 >

Zcela upřímně - vyšla jsem z toho, že jsi chtěl vědět, která spirála je nejpůsobivější, mě oslovila ta modrá, ale z hlediska aura-somy bych velice ráda sáhla (leč není tu:-)) po spirále světle růžovofialové:-).

A vážně, díkes za informace,  cenu akrylek jsem si představovala horší:-)


<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.3.2005 > BlueSky> Tak snad někdy příště.-) V aurasomě se moc nevyznám, vím, že je dost masná...A že správně zvolené konstituční homeopatika udělají stejnou práci za pár korun.-)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.3.2005 > Miloš...> 

Já se v aurasomě taky nevyznám, mám k ní jen knížku a fakt nejsem šílenec, kupovat po 500 Kc lahvičky:-)) Nicméně s tím, co jsem se tam dočetla, o diagnoze, s tím jsem ochotná souhlasit:-)

Hm, ohledně homeopatik..jsme ochotna souhlasit, ale najít toho homeopatika, to je problém, většinou jsou to "rychlokvašky" a jde jen o peníze. Já nevím, mně homeopatika nepomohla, ale doufám, že jsme výjimka:-)

Tak příště:-)


<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 9.3.2005 > BlueSky> Jo, knížka se mi taky líbila, je myslím psaná skrze napojení na nějakou andělskou sféru?.
Pravda, s aleternativní med. je trochu proublém.-) Ale jednoho renomovaného (pův. doktora) co má za sebou celou řadu zahr. šlol u svět. autorit znám, ale když k němu žena šla, tak si akorát potvrdila, co si našla předtím v knihách a intuitivně propojila sama, jen si nebyla moc jistá. Hold, s intuicí jde všechno lépe, nejenom malování.-)))
<reagovat 
Mira (Občasný) - 10.3.2005 > krása...huuuu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář skull - 3.5.2005 > všechny jsou dost působyvý...nebo se to píše působivý? Ale to je celkem jedno;) prostě fakticky kvalita...nj, celej Miloš-sicě tě moc neznám, ale vždycky když jsem tě viděl tak...no rozhodně to nejni nic "běžnýho".
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 5.5.2005 > >Skulle: B je správně.-) Je to nedokonalý pokus zachytit nekonečno...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.5.2005 > 1.Fialova,2.cervena,3.modra
Body: 5
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 12.5.2005 > Lumig> To mě potěšilo, Fialová je v orig.-)
<reagovat 
Janaskol (Občasný) - 28.2.2007 > Mojí favoritkou by byla fialová.
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 1.2.2010 > ..fialová..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter