Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozepsáno z kolekce Rána
Autor: Přeslička (Občasný) - publikováno 8.3.2005 (16:40:15)
další ve sbírce>

Rozepsáno

 

Po ránu zůstal

z tebe jen vzkaz

"Básnící

odcházejí

v noci".

 

Nechal jsi tu

rozepsané verše.



Poznámky k tomuto příspěvku
Claw (Občasný) - 8.3.2005 > Nejenom básníci i realistky, mezi které se počítám. Ale že by jen tak někde nechal rozepsané verše, tak tomu moc nevěřím... A pokud by nechal, tak by zase neodešel v noci...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 8.3.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 8.3.2005 >

to, že tobě to připomíná nějaký zážitek, z toho ještě dobrou básničku nedělá... kdyby se každý popis reality dal nazvat básní, pak jsou básní i tato moje slova... asi tak

 

jakože ti neberu, že se s tím třeba můžeš identifikovat, souznít s tím, nebo soucítit - to je věc naprosto jiná, ale do poezie to má celkem dáli...

 

 

podívej se někdy na tu Izumi Šikibu jak psala...

 

a s tím, že jsem chlap to nijak nesouvisí, alespoň ne co do poezie...


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.3.2005 > drfaust> to asi nikoliv, ale mne se nelibi basnicky, ze kterych si nic nevezmu...a to i ty, kteri plati za klasiky poezie.... jinak to neumim....proste poezii hodnotim pocitem...takze asi velice casto to, co je povazovano za kvalitni poezii, nebo jak bych to rekla, mne nic nerekne, takze to nema pro me hodnotu...pricemz tomu samozrejme hodnotu neubiram...proste teorii poezii nerozumim a nijak me to neva....
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 8.3.2005 >

aha


<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 8.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
emanuela (Občasný) - 9.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.3.2005 > O tom já přeci vůbec nemluvím... já říkám, že z mých pozic je tohle o ničem... nic víc, nic míň. Nějaké kdyby mi podsouváš ty. Izumi Šikibu je čistě  a jen příklad výborné japonské básnířky...
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 9.3.2005 > drfaust> Podsouvat kdyby... To se jen tak nepodaří každý den.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 9.3.2005 > Souhlasím s hajkou, dostat realitu do byť trochu obecné zkratky, v tom samotném už je kus poezie. I když víš, že můj názor na tvoje díla není v tomto směru právě příliš shovívavý.
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 8.3.2005 > no já tedy slečny nevím... mě to nen a ne vzít s sebou... Myslím, že Izumi Šikibu by to napsala líp...
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.3.2005 > drfaust> to asi ano...jenze tohle je realita ve zkratce... a mozna to bude tim, ze ses chlap?...:o)))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 9.3.2005 > drfaust> Šlo by to napsat i hůř... Kdo by to napsal či nenapsal líp, kdyby... mě nezajímá
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.3.2005 > hajka> já se teda taky moc nechytám, a to chlap nejsem!
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 10.3.2005 > ariel> wow, tak to jsem teda žila v těžkém omylu...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.3.2005 > Přeslička> to byla nadsázka... můžeš klidně spát
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
1 (1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter