Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství kosmické evoluce
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 26.1.2000 (15:54:42), v časopise 14.2.2000
Tajemství kosmické evoluce

Pod pojmem evoluce si většina z nás zcela jistě představí vývoj všech živočišných i rostlinných druhů na planetě. Tyto evoluce vysvětloval Darwin, jehož teorie, jak se časem ukázalo, je mylná, zejména pokud jde o jeho výklad evoluce u člověka.

Ale zamysleme se nyní nad hlubším smyslem evoluce. Evoluce je ve skutečnosti nejen vývojem všech živočišných druhů, ale zároveň i přeměnou a transformací duchovního i hmotného světa. Duchovní a hmotný svět se v podobě živých tvorů a rostlin spojují a evolucí vzájemně přeměňují a doplňují.

Každá evoluce vrcholí vývojem všech živých tvorů a rostlin a především vývojem inteligentních druhů, podobně jako je na naší Zemi člověk. Po dosažení vrcholu evoluce nastává zkáza a po čase se celá evoluce znovu opakuje, což děje se věčně.

Duchovní svět ony evoluce potřebuje, protože slouží k vývoji a přeměně všech duší, které tento vývoj a přeměnu potřebují a bez ní by se neobešly. Proto musí k těmto evolucím neustále docházet a věčně k nim také docházet bude.

Každá skupina duší podléhá jiné evoluční rovině a úrovni. Jiný je hmotný způsob existence duší rostlin, jiný duší zvířecích, jiný duší lidských a jiný duší příslušníků vyspělých mimozemských civilizací, a proto u nich musí probíhat evoluce na odlišné úrovni, než u ostatních druhů duší.

Nejvyspělejší duše ve vesmíru se vtělují na planety, kde probíhá evoluce na vyšším stupni než evoluce například nás lidí na Zemi. Při vyšších stupních mimozemských evolucí se vtělují vyšší a čistší duše do lepších hmotných těl mimozemských utvořených z dokonalejší hmoty a schopných delšího a kvalitnějšího života.

Duše lidská bude žít vždy jako člověk a duše vyspělejší bude vždy vyspělejším tvorem. Zvíře bude vždy zvířetem a rostlina vždy rostlinou. Z horšího člověka se evolucí stane člověk lepší, z mimozemšťana s nižší úrovní vývoje se stane mimozemšťan s úrovní vývoje vyšší, rostlina jednodušší se evolucí postupně přemění na rostlinu složitější nebo dokonalejší, ale po dosažení této úrovně se vše vrací po určité době do původního stavu a opět se pomocí evoluce vyvíjí, což děje se do nekonečna.

Na počátku vzniku každého vesmíru se z Centrální Kosmické duše nejdříve oddělí jednotlivé nejvyspělejší a nejdokonalejší duše a ty prožijí v dokonalých tělech schopných mnoho tisíc let dlouhého života nejvyšší formu evoluce a jako nejdokonalejší bytosti ve vesmíru se podílejí v souladu s Boží vůlí na řízení vývoje všech nižších civilizací, podléhajících nižší evoluční úrovni. Ovšem i tito "prastvoření", přesněji řečeno z Centrální Kosmické duše dříve oddělení, jsou součástí téže Centrální Kosmické duše jako my všichni, tedy součástí nás všech. Tyto bytosti zanikají až se zánikem celého vesmíru a jsou znovu stvořeny (odděleny z Centrální Kosmické duše) na počátku vzniku vesmíru dalšího.
Ať již duše prožívá jakýkoli vývojový stupeň v jí příslušející evoluci, nikdy nepřekročí jistý vymezený bod, jinými slovy řečeno, nikdy nepřekročí evoluční hranici jejímu duševnímu typu odpovídající. Na druhé straně ale zase nikdy neklesne pod evoluční hranici jejího duševního typu, tedy do evoluce nižší úrovně. Tyto jednotlivé evoluční úrovně (jednotlivé evoluce) musí působit v každém vesmíru harmonicky.
Každá duše prožívá jí odpovídající evoluci věčně a nikdy neprožije evoluci vyšší ani evoluci nižší úrovně. Tento proces je věčný a nikdy nekončí ani nikdy nezačíná. Vždycky byl, je a bude.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter