Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství čtyř zvířat
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 26.1.2000 (15:56:40), v časopise 22.2.2000
Tajemství čtyř zvířat

Budoucnost lidstva dělá vrásky na čele mnohým z nás. Příroda degeneruje a my lidé degenerujeme s ní, pulzní magnetické pole Země slábne, ozónová díra se zvětšuje, ovzduší se zhoršuje a přibývá nemocných lidí. Také morálka lidstva není dobrá a honbou za majetkem se lidé vzdalují od svého Boha.

Biblická proroctví hovoří o tzv. "hrůzách šesti polnic", které mají na lidstvo před nastolením Tisíciletého Božího království dolehnout. Ve starých původních překladech Bible Svaté nalézáme několik zajímavých pasáží, hovořících o čtyřech zvířatech, vzhledem podobných člověku, které na Zemi létaly ve dřívějších dobách v létajících talířích, jak budou po roce 2000 soudit lidstvo a vyšlou na zkažené pronárody "nebeské jezdce", kteří zlé lidi zahubí a lidi dobré zachrání a vezmou "do nebe", až nadejde čas otevření svaté knihy chráněné sedmi pečetěmi, ve které je napsána budoucnost lidstva ("Hrůzy šesti polnic", zjevení sv. Jana, kapitola 6): "I uviděl jsem, když Beránek otevřel jednu z těch pečetí, a slyšel jsem jedno ze zvířat, ano praví, jako hlasem hromovým: Poď, a viz. I pohleděl jsem, a aj, kůň bílý, a ten, kterýž seděl na něm, měl lučiště. A dána jest mu koruna, i vyjel, přemáhaje, a aby přemáhal." Je zajímavé, že v tomto původním překladu Bible Kralické se hovoří o těchto čtyřech zvířatech, které vykonají soud nad naší zkaženou civilizací, na více místech. Zmínku o nich nalézáme již ve starém zákoně, zejména v první kapitole knihy Ezechiel: "I viděl jsem, a aj, vítr tuhý přicházel od půlnoci, a oblak veliký, a oheň plápolající...Z prostředku jeho také ukázalo se podobenství čtyř zvířat, jejichž takový byl způsob: Podobenství člověka měli...A když jsem hleděl na ta zvířata, a aj, kolo jedno bylo na zemi při zvířatech...Na pohledění byla kola, a udělání jejich jako barva tarsis, a podobnost jednostejnou měla všecka ta kola...A loukoti své, i vysokost měla, že hrůza z nich šla." Tedy dokonalý popis létajících talířů a bytostí podobných lidem, které v nich přiletěly.

Svědectví o zásahu těchto "zvířat", nazývaných též syny Božími, do vývoje lidstva, objasňuje 1. kniha Mojžíšova, kapitola 6, která také vrhá světlo na staré mýty a legendy o obrech a dávných bozích: "Že vidouce synové Boží dcery lidské, any krásné jsou, brali sobě ženy ze všech, kteréž obdivovali...Obrové pak byli na zemi v těch dnech; ano i potom, když vcházeli synové Boží k dcerám lidským, ony rodili jim." Křížením člověka se syny Božími, tedy s mimozemšťany, vznikali bájní hrdinové starověku, například Herkules a Samson. Ale zpět k budoucnosti lidstva.

Každá civilizace, i ta naše, má vrchol svého vývoje, ke kterému se již blíží. Až jej dosáhne, má dle mnoha proroctví skončit katastrofou. Civilizace, která po skončení té naší přijde, bude lepší než naše civilizace současná. Lidé se naučí používat přírodní zdroje energie, budou více duchovně založení a naučí se žít v lásce k Bohu i k sobě navzájem. Ale než tato nová civilizace přijde, musí padnout naše civilizace současná. A ta padne teprve tehdy, až lidé zničí přírodu i sami sebe a nad zlem, které naše civilizace napáchala, zasedne nejvyšší Soud, v jehož čele budou pod Božím trůnem sedět na trůnech menších právě tato čtyři biblická "zvířata", ve skutečnosti velitelé mimozemských civilizací, kteří zasáhnou do nežádoucího vývoje lidstva a zabrání lidem dokončit jejich dílo zkázy na naší Zemi. Po zásahu těchto mimozemských civilizací Země znovu rozkvete a bude se k nám všem chovat lépe, protože se i my budeme chovat lépe k ní i k sobě navzájem. Pak se bude nám všem lépe žít.

Čtyřem Bohům z jiných planet
Trůn vzácně zdobený jež svítí jak chryzolit,
podobenství čtyř zvířat mocných vystavuje na odiv.
Čtyři tváře Bohů podobných tvářím lidským jsou vidět pod trůnu křišťálem.
A já, nadějí a láskou a smrtí kterou nesou uchvácen,
těším se na zvuk jejich polnic šesti,
jež rozdrtí svoji ocelovou pěstí,
lidstvo na padrť.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter