Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..t.n.k.z.r.z.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 13.3.2005 (07:41:19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Biankka (Občasný) - 13.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 13.3.2005 >

Líbí se mi ta atmosféra a  barvy


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 13.3.2005 > V podstatě se mi to líbí, ale ne zas tak moc na to, jak dlouho jsem to musela na té stránce hledat.. to už je přehnané ;o)
<reagovat 
gongey (Občasný) - 13.3.2005 >

když si tak hezky povídáme... tak, tohle je ten případ, kdy mi to neříká vůbec nic. ty úpravy tomu síce dávají "tvůj styl", ale nic jiného v tom nevidím.


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 13.3.2005 > nelíbí? ...asi jsem fakt divná (Toono radostně přikývne) ...pan Tonda mě sice svou nekonečnou arogancí a atakama všude kolem sebe se*e, výtvory se mi až na vyjímky nelíbí, ale tohle mi po Ježíšovi přijde moc povedé a mám dokonce i potřebu to zdělit (i když hloupé narážky mě neminou)... 1,4,7 rulez!... vyjímečně pro mě dost zajímavé záběry a dokonce s velmi povedenými barvami
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.3.2005 > Mishka> tyhle barvy tlacim pres 14 dni a kdyby ses chtela smirit a vyrikat si neco tak bys odpovedela na me maily..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2005 > toono> maily? tradicni maily zadne nedosly... myslis zpravy na Totemu? ty byly klasicky spis opovrhujici usklebky nez rozumna vyzva k dialogu...
ono použít jednu barvu přes pro mě nudnou fotku není totéž jako když ta barva je jednou z barev na těhle zajímavých záběrech ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.3.2005 > Mishka> tak to ses nedivala asi na posledni veci.. je v nich podle mne i prokazatelne vic barev..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.3.2005 > toono> divala, sleduju, jen nehodnotim, protoze bys neveril, ze bych byla bez predsudku... predchozi veci me nezaujaly, obcas bych neco zkousla, jinak pro me nuda, ale tohle je opravdu muj cup of tea... dovedu si to i predstavit na zdi ci na prebalu.. tohle proste jo. tecka.
<reagovat 
koocour (Občasný) - 13.3.2005 > ale tak to snad uz ne..
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.3.2005 > koocour> newotravuj, kachnickari..
<reagovat 
 Čtenář - 13.3.2005 > toono> aaaa, pan "umelec" nedostal za 5:) budes muset vic zapracovat, abys byl vetsi pojem, pak se ti treba povede dostat za 5 i za vyfoceny blitky na chodniku:-P cest pseudoumeni!
<reagovat 
wopi (Občasný) - 13.3.2005 > už jsem viděl mnohem zajímavější "roztřesenky", nebudu ti kazit známky, ale fakt neoslovilo
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 14.3.2005 > Tak tohle se ti opravdu povedlo, Toniku :-)
Je to pro me dost inspirativni.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tomash (Občasný) - 14.3.2005 > mně to přijde dobrý, ozvlášť oceňuju, že to zabírá jako kolekce... dobrdobr...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.3.2005 >

F U C K off


Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.3.2005 > P.i.k.o> dekuji redakci za vyjadreni.. je k smichu jak az moc je tenhle ksindl odtrzenej od reality, reknu vam, neslap bych do toho hovna ani kdyby mi zaplatili za to, ze je budu dirigovat..
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 15.3.2005 > toono> Mozna je to z toho duvodu, ze veris necemu, co je napsany, ale overeni skutecnosti je Ti jaksi u prdele - stejne tak, jako kdyz ty se valis ve srackach, dobytku.
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 17.3.2005 > hmmm... to je teda hrozne zajímave..., asi si rád buduješ image jako třeba Zeman- jedni ho můžou a jiný ne, ale to už je trochu okoukaný ne? :o)...
Body: 1
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 23.3.2005 > tož toto?   to je děcké!
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter